Главная
Клиенты
ООО «БВС-ТОРГ»
ООО «БВС-ТОРГ»

ООО «БВС-ТОРГ»

ТОВ «БВС-ТОРГ» – компанія молодих фахівців, що займається дистрибуцією ковбасної та сирно-молочної продукції в магазини міста Києва та Київської області, зокрема Ашан, NOVUS, АТБ, Metro Cash&Carry, а також оптові бази Волинська, Подільська та Столичний ринок. Має 3800 торгових точок, здійснює доставку власним і найманим транспортом.

Отримати презентацію

Передумови

відсутність інструменту, який би здійснював автоматичний розрахунок маршрутів доставки;
складність у контролі за відвідуванням точок, відсутність аналітики, яка зіставляє план із фактом;
високі ризики прорахунків і помилок, багато роботи робилося вручну;
складність в ефективному використанні ресурсів у періоди бурхливого зростання попиту.

Хід проекту

В процесі роботи були визначені і скореговані основні критерії, що впливають на логістику, налаштовано автоматичний обмін даними, пристосовано ABM Rinkai TMS під бізнес-процеси компанії.

01
Вивірка даних

Визначено та візуалізовано геоокоординати точок відвудування, задані напрямки для проїзду в невеликих населених пунктах, внесені зручні дня клієнта часові вікна.

02
Автоматичний обмін даними

Спільно з розробниками облікової системи було налаштовано автоматичний обмін даними між системами через Web-service, що забезпечило оперативне завантаження замовлень в ABM Rinkai TMS і вивантаження складених маршрутних планів в облікову систему. Також, спільно з Wialon, провайдером GPS-моніторингу, було здійснено обмін даними, що надало великі можливості для аналітики та контролю.

03
Пристосування під бізнес-процеси компанії

Система ABM Rinkai TMS врахувала всі вимоги клієнта та була підлаштована під основні запити. Також фахівці, задіяні в організації логістики, пройшли спеціальні навчання по роботі з продуктом.

Рішення ABM Rinkai TMS

Visiting points
Overrun

Результати

Отримані результати для ТОВ “БВС ТОРГ”

За допомогою програми ABM Rinkai, яка здійснює автоматичний розрахунок маршрутів, процес планування став займати набагато менше часу, з'явилася прозорість і можливість аналізувати логістичні процеси компанії.

19 %
Знизили транспортні витрати
11 %
Збільшили кількість відвіданих вчасно точок, тим самим підвищивши рівень сервісу
12 %
Знизили перепробіг
10 %
Зменшилися витрати на доставку 1 кг продукції
17 %
Стало можливим відвідування більше точок за 1 маршрут

Якісні зміни

  • Система вказує на короткі або такі, що не перетинаються, часові вікна, що дає змогу, за можливості, оперативно ними керувати.
  • Визначено оптимальні умови завантаження автопарку на основі вагогабаритних характеристик продукції.
  • Продуктивна співпраця впродовж понад 1,5 років і стабільна робота відділу доставки.
Замовте консультацію експерта ABM Cloud

Дізнайтесь більше про можливості росту вашого бізнесу!

Чем полезен семинар по управлению запасами
Спасибо за обращение.

Мы ценим, что вы заинтересовались именно нашими продуктами. Один из наших сотрудников свяжется с вами в ближайшее время. Хорошего дня!