932588923193256
Main page
Our clients
 Petrykivka
Clients
 Petrykivka
 Petrykivka

 Petrykivka

18
SKU
6 місяців
Термін виконання
21
Торгових точок
180 м2
Площа складу
58
Співробітників
Замовити презентацію

Передумови

Відсутність інструменту для створення маркетингових активностей
Потреба в сегментуванні клієнтської бази залежно від характеристик споживчої поведінки
Відсутність основних клієнтських інструментів, як-от: мобільний додаток, особистий кабінет покупця, Viber і Telegram-бот.

Хід проєкту

У рамках проєкту з впровадження програми лояльності ми розробили інструменти для активної комунікації з клієнтами, налаштували гнучку бонусно-дисконтну систему і зібрали важливі звіти, що надають інформацію для аналізу купівельної поведінки.

01
Інтеграція з обліковою та касовою системами

На цьому етапі ми зосередились на забезпеченні безшовної синхронізації даних, щоб оптимізувати процеси управління та взаємодії з клієнтами. Це дозволило автоматизувати нарахування та використання бонусів в реальному часі, підвищуючи ефективність програми лояльності та задоволення клієнтів.

02
Адаптація особистого кабінету покупця, мобільного додатку та Viber-бота

Основна задача цього кроку – забезпечити зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для кожного користувача. Ці зміни спрямовані на підвищення взаємодії з клієнтами через персоналізовані пропозиції та сповіщення, тим самим зміцнюючи їх лояльність та залученість.

03
Навчання для менеджерів СРМ і пілотне використання системи в одному магазині

На цьому етапі ми організували навчальні сесії для менеджерів CRM, зосереджуючись на особливостях ефективного використання системи для максимізації залучення клієнтів. Після цього було проведено пілотне використання системи в одному з магазинів, що дало змогу виявити та відкоригувати потенційні недоліки перед широким розгортанням програми.

04
Підключення аналітичних звітів і розворот ПЛ на всіх магазинах

Це дозволило нам отримувати детальну інформацію про покупців та ефективність маркетингових акцій в реальному часі, а також адаптувати стратегію лояльності з урахуванням отриманих даних для оптимізації взаємодії з клієнтами та підвищення їх задоволеності.

Чем полезен семинар по управлению запасами
Thank you for your request.

We appreciate that you are interested in our products. One of our employees will contact you shortly. Good day!