We appreciate that you are interested in our products. One of our employees will contact you shortly. Good day!
Передумови
Відсутність бонусної програми лояльності
Потреба в інструменті комунікації з постійними покупцями
Необхідність утримати вже лояльних клієнтів
Хід проєкту
У рамках проєкту з впровадження програми лояльності ми розробили інструменти для активної комунікації з клієнтами, налаштували гнучку бонусно-дисконтну систему і зібрали важливі звіти, що надають інформацію для аналізу купівельної поведінки.
Створення особистого кабінету
Розроблено в стилі бренду «Вкус Март».
Особистий кабінет дає змогу, як зареєструватися в програмі лояльності, так і слідкувати за спецпропозиціями від торговельної мережі та аналітикою власних покупок. З функціоналом: реєстрація, авторизація, контроль балансу, перегляд новин та акцій, історія покупок, історія нарахувань.
Мобільний додаток
Кастомізували мобільний додаток під бренд «Вкус Март». Додаток доступний на Android та iOS.
Запуск Telegram-bot
Ще одним каналом комунікації є чат-бот. У ньому доступна реєстрація/авторизація, перегляд балансу та карти лояльності, розширення зони впливу та комунікації з покупцями на платформі Telegram.
Побудова звітів у системі ABM Loyalty
Було проведено кілька сесій навчання по роботі з самою СРМ-системою, налаштуванню базових правил лояльності, управлінню картами лояльності та групами учасників, роботі з дашбордом системи. А також під'єднано аналітичні звіти, як додаткові інструменти для аналізу поведінки покупців і використання цих знань при створенні персоналізованих спец пропозицій і маркетингових активностей.
Рішення ABM Loyalty для
«Вкус Март»
Результати впровадження
ABM Loyalty
Отримані результати для «Вкус Март»:
У 2 рази підвищили середній чек ідентифікованого клієнта в порівнянні з не ідентифікованим. Мережа підтримує зв'язок з понад 90% учасників програми лояльності.
Якісні зміни:
-
Автоматизували накопичення та списання бонусів, утримуючи покупців від постійного пошуку більш «низької ціни»
-
Налагодили комунікацію з покупцем завдяки налаштованим розсилкам
-
Надали персональні акційні пропозиції власникам бонусних карток за здійснення високомаржинальних покупок
-
Підвищили точність оцінки ефективності маркетингових заходів
-
Отримали швидку аналітику та візуалізацію даних
Відео відгук про нас
Відгук клієнта
We appreciate that you are interested in our products. One of our employees will contact you shortly. Good day!