917898895791787

Цілі проекту

01
Автоматизувати процес планування маршрутів
02
Скоротити витрати на автопарк та оптимізувати його роботу
03
Контроль та аналіз на всіх етапах доставки

Хід проекту

Під час виконання завдання були ідентифіковані та виправлені ключові фактори, які впливають на логістику, налаштовано автоматичний обмін інформацією та пристосовано ABM Rinkai TMS до бізнес-процесів компанії.

01
Вивірка даних і підключення до GPS-системи

Уточнили координати всіх точок доставки, інтегрувалися з системою GPS-трекінгу, актуалізували картографічну службу під замовника.

02
Підвищення ефективності використання автотранспорту

Збільшилась загрузка, зменшилась кількість авто. Налаштували інтеграцію через web-сервіси з обліковою системою замовника, що забезпечило оперативне завантаження замовлень в систему Rinkai і вигрузку маршрутів назад в облікову систему.

03
Контроль план-факту виконанням маршрутів

- Ведеться звітність і контроль часу виїзду/приїзду на склад, контроль за виконанням маршруту та відхиленням часу на вигрузку в кожній точці;
- Періодично проводиться перерозрахунок і оновлення часу на вигрузку на основі статистики і специфіки за попередній період для кожної з точок доставки;
- Враховується різний тип грузів та можливість їх поєднання;
враховується регіон доставки.

04
Масштабування

Запустили головний склад в Баку та 6 регіональних складів.

Результати впровадження
ABM TMS

Якісні зміни:

Автоматизація процесу планування маршруту призвела до скорочення часу планування маршруту в 4 рази.
Підвищили рівень обслуговування та лояльність клієнтів.

Кількісні зміни:

  • Перепробіги зменшились на 14% (в момент запуску показник складав 21,8%, в результаті 7,6%).
  • Кількість активної клієнтської бази виросло на 35%, при цьому необхідна кількість авто для доставки замовлень збільшилось всього на 14%.
  • Середня кількість точок на 1 автомобіль виросла на 13%.
Замовте консультацію експерта ABM Cloud

Дізнайтесь більше про можливості росту вашого бізнесу!

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!