0462878613
Головна
Блог
Система лояльності: нарахування бонусів або дисконт

Система лояльності: нарахування бонусів або дисконт

Система лояльності: нарахування бонусів або дисконт

З чого починається лояльність покупця?

Базові основи лояльності – привабливість позиціонування і бренду, стандарти магазинів (чистота), якість обслуговування (підготовка торгового персоналу), контроль якості продукції (терміни придатності).

Система лояльності – це не тільки знижки або акції, перш за все це емоції покупця! Розглянемо основні відмінності бонусної програми від дисконту.

Дисконт: плюси і мінуси

плюси

– просте впровадження
– моментальна економія

мінуси

– частота покупки не збільшується
– відсутній механізм впливу на поведінку споживачів
– клієнт емоційно не залучений
– частота повторних покупок мінімальна
– пропозиції і винагород не персоналізовані

Бонусна програма: плюси і мінуси

плюси

– керованість програми за умовами для покупців і витрат для бізнесу
– збільшується частота повторних покупок, сума середнього чека
– збільшується частота контактів з клієнтами
– клієнт емоційно залучений, прив’язаний до бренду
– пропозиції і винагороди персоналізовані, ґрунтуються на аналізі покупок

мінуси

– витрати на впровадження і супровід

Бонусна програма лояльності. Що ви отримуєте:

1. Простий інструмент для запуску програми лояльності: бонусна програма, на базі електронних грошей.
2. Хмарне управління програмою і комунікацією з клієнтами.
3. Омніканальность комунікацій: сайт, sms, email, push-повідомлення, мобільний додаток.
4. Інтеграція з касовими, обліковими системами, інтернет-магазинами.
5. Регулярні оновлення та можливість додаткових адаптацій платформи під потреби бізнесу Замовника.

Оцінка лояльності: як аналізувати результати?

Для оцінки лояльності регулярно аналізуйте базові показники програми. Найпростіший і очевидний спосіб – оцінка результатів / ефектів до і після запуску програми лояльності. Оцінюйте динаміку зміни середнього чека, частоти здійснення покупок і рівня відтоку. Ключове слово при цьому – динаміка.
Важливо також проводити оцінку показників не серед учасників програми також, це дозволить відсікти сезонні коливання і зовнішні по відношенню до компанії зміни.

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!