Передумови
01
Проблеми фактичного обліку
02
Немає єдиної методології відображення факту
Фінансова звітність в Excel без можливості детального аналізу
Немає детального аналізу показників
Немає можливості порівнювати дані в періоді
Не організовано облік внутрішніх взаєморозрахунків
Фінансова звітність в Excel без можливості детального аналізу
Немає детального аналізу показників
Немає можливості порівнювати дані в періоді
Не організовано облік внутрішніх взаєморозрахунків
03
Проблеми планування
04
Плани мали приблизний характер та складалися на рік з мінімальною деталізацією показників
Немає план-фактного аналізу в єдиній системі
Часто втрачається взаємозв’язок планових бюджетів
Не формується плановий баланс
Немає план-фактного аналізу в єдиній системі
Часто втрачається взаємозв’язок планових бюджетів
Не формується плановий баланс
05
Проблеми платіжного календаря
06
Відсутній прогноз платежів
Немає автоматизації контролю лімітів по ЦФЗ та статтях, а також контролю кредиторської заборгованості
Потрібна автоматизація узгодження заявок для руху грошових коштів
Доручення у системі «Клієнт-Банк» формуються вручну
Немає автоматизації контролю лімітів по ЦФЗ та статтях, а також контролю кредиторської заборгованості
Потрібна автоматизація узгодження заявок для руху грошових коштів
Доручення у системі «Клієнт-Банк» формуються вручну
Хід проєкту
Було обрано комплексний підхід до впровадження – методологія та автоматизація з одних рук. Оптимізація бізнес-процесів відбувалась одночасно в трьох напрямках бізнесу.
01
Постановка Бюджетного управління. Регламентація
02
Управлінський облік
03
Автоматизація бюджетування
04
Платіжний календар
Результати впровадження ABM Finance
Якісні зміни
-
Створена центральна база управлінського обліку з актуальною інформацією в одному місці
-
Реалізовано точне наскрізне планування (аналіз від плану продажу до планового балансу та матриці коефіцієнтів)
-
Розроблено прогноз ключових показників діяльності на рік вперед
-
Зросла маржинальна рентабельність завдяки якісному факторному аналізу в управлінні продуктовим портфелем
-
Побудовано сценарне планування (сценарії зміни бюджету) та повний цикл бюджетування з аналітикою drill-down до первинного документа
-
Скоротилась «ручна праця» і, як наслідок, трудовитрати й час на отримання управлінської звітності
-
Узгоджений бюджет для кожного ЦФЗ (уникнення ручного управління та тривалих погоджень)
-
Інструмент керування ліквідністю компанії (NWC)