Главная
Клиенты
Мироновский хлебопродукт
Мироновский хлебопродукт

Мироновский хлебопродукт

Миронівський хлібопродукт — провідний виробник м’яса птиці в Європі з одним із найсильніших брендів, на частку якого припадає 60% всього промислового виробництва курятини в Україні. Має 8 інтернаціональних брендів та 30 виробництв. Щодня виготовляється 12 000 тонн м’яса.
Компанія експортує свою продукцію до 17 країн ЄС: Нідерланди, Ірландія, Бельгія, Польща, Італія та інші; країни СНД та Митного союзу: Вірменія, Казахстан, Грузія та інші; Близький Схід та Африка.
Діяльність МХП значною мірою вертикально інтегрована. Компанія на 100% забезпечує себе кормами власного виробництва.
У своїй стратегії компанія фокусується на суворому контролі витрат. Витрати МХП на виробництво продукції птахівництва є одними з найнижчих у галузі, і компанія активно працює над оптимізацією операційних витрат.

Замовити презентацію

Цілі проекту

01
Високий рівень логістичних витрат. Топ-менеджмент прийняв рішення скоротити витрати на 10%.
02
Високий рівень пробігу, який необхідно скоротити на 5%.
03
Відсутність статистичних даних для розрахунку вартості доставки за 1 кг поставленої продукції.

Хід проекту

01
Інтеграція функціоналу ABM Rinkai TMS

Були сплановані маршрути для 4 видів продукції з урахуванням температурного режиму кожного продукту. Також ми врахували специфіку автопарку.

02
Робота зі співробітниками

Робота зі співробітниками філії та внесення близько 2 000 змін до карти OMS для актуалізації обмежень на в'їзд вантажівок. Це зробило заплановані маршрути на 100% реалістичними та такими, що не порушують правила дорожнього руху.

03
Узгодження даних

Ми відкоригували географічні координати точок так, щоб завантажені в додаток маршрути приводили водія не тільки до потрібної будівлі, але й безпосередньо до рампи.

04
Налаштування аналітики

Під час проекту було налаштовано понад 20 нових графіків та 17 параметрів для ефективного досягнення цілей проекту, включаючи метрики оцінки водія та всього відділу.

05
Масштабування системи на інші філії компанії (ОАЕ, Сербія)

Рішення ABM TMS для «Myronivsky Hliboproduct»

Ocena oddziału

Результати впровадження
ABM TMS

Результати, досягнуті для Миронівського хлібопродукту

В результаті проекту фактичний пробіг був майже ідентичний запланованому. Крім того, значно спростилася адаптація нових водіїв і відпала необхідність у двотижневому навчанні з більш досвідченим водієм для запам'ятовування маршрутів.

30 %
Зменшився час розвантаження на точці
Рівень перепробігів вдалося зменшити в 3 рази
8 %
Збільшилася середня кількість точок на маршруті
70 %
Зменшився показник запізнень

Якісні зміни:

  • Створення порталу, де клієнт може зайти на сайт і перевірити, коли приїде машина з товаром
  • GPS-моніторинг показує клієнту, де знаходиться його автомобіль і скільки часу він простояв на точці онлайн
  • Закупівля планшетів, які забезпечують водіям зручну навігацію маршрутів
  • Налаштування модуля аналітики
Замовте консультацію експерта ABM Cloud

Дізнайтесь більше про можливості росту вашого бізнесу!

Чем полезен семинар по управлению запасами
Спасибо за обращение.

Мы ценим, что вы заинтересовались именно нашими продуктами. Один из наших сотрудников свяжется с вами в ближайшее время. Хорошего дня!