0087090
Главная
Блог
Магазин прилавочного типу VS магазин самообслуговування

Магазин прилавочного типу VS магазин самообслуговування

Магазин прилавочного типу VS магазин самообслуговування

Існують два основні формати обслуговування покупців в магазині – прилавочного типу і самообслуговування.

Прилавочна торгівля та самообслуговування. Кажуть, що прилавочна торгівля більш вигідна власнику, так як в магазині менше персоналу і витрат, менше крадіжок, більше прибутку, немає необхідності ставити дорогі системи контролю, покупці не мають доступу до товару.

Залучаючи велику кількість покупців в магазин самообслуговування, є ймовірність збільшення обороту, підвищити рівень зручності для покупця — можна взяти товар у руки, перевірити терміни придатності, оцінити якість товару.

У будь-якому випадку автоматизація магазину прилавочного типу, так само як і автоматизація магазину самообслуговування дозволяє вивести роздрібний магазин на якісно новий рівень розвитку. Плюси магазинів прилавочного типу: перевірений часом формат, особистий контакт продавця з покупцями, стабільний мінімальний асортимент, «крокова» доступність магазину, невеликі витрати на торговельне обладнання, мінімум зловживань покупців.

Мінуси магазинів прилавкового типу: низька швидкість обслуговування, можлива недовіра до продавця, немає можливості взяти товар у руки, обмежений асортимент товарів, неефективне використання торгової площі.

Плюси магазинів самообслуговування: в кілька разів вище товарообіг і прибуток на тій же торговій площі, можливість самостійного вибору товарів, всю площу можна використовувати для торгівлі, можливість розширити і розмістити більший асортимент товарів, можливість направляти потік покупців, впливати на купівельні рішення, збільшення продажів за рахунок емоційних покупок, підвищення швидкості обслуговування.

Мінуси магазинів самообслуговування: високі витрати на обладнання, великий відсоток крадіжок. Крім естетичної складової, обладнання необхідно розмістити так, щоб персонал міг бачити будь-яку ділянку торгового залу. Якщо «мертві зони» залишаються, розміщуйте в них дешевий товар (наприклад, зубочистки або сірники).

Контроль в магазинах самообслуговування площею 50-100 м.кв. може здійснювати один продавець-касир! Для контролю продажів, аналізу діяльності магазину, прозорого і зваженого обліку та управління рекомендована автоматизація як магазинів прилавкового типу, так і автоматизація магазинів самообслуговування. У магазині прилавкового типу продавець може не поставити цінник, адже покупець все одно буде питати ціну, сказати завищену ціну (різницю привласнити), не провести продаж по касі (особливо якщо облік ведеться в зошиті або Excel), виставити «свій» товар.

Якщо обіг магазину 250000 грн., а сума нестачі дорівнює 15000 грн., то можна обчислити коефіцієнт рівня нестач: (15000/250000) * 100 = 6%. Якщо отриманий коефіцієнт від 3 до 8%, то рівень зловживань мінімальний, якщо більше 8% — варто вдаватися до радикальних заходів.

У магазині самообслуговування складно продати «підставний» товар, бо весь товар представлений на вітрині та доступний покупцеві, або змінити ціну, бо вона пробивається на касі. Для якого формату торгівлі потрібно більше персоналу[/heading]У магазинах будь-якого формату обслуговування необхідні продавці-касири, товарознавці, вантажники, комірники, але кількість торгового персоналу слід розраховувати виходячи з товарообігу, незалежно від системи обслуговування.

Автоматизація магазину прилавкового типу або автоматизація магазину самообслуговування. З точки зору автоматизації торгівлі абсолютно неважливо який формат обслуговування покупців обрав власник і магазин якого формату потребує автоматизації, головне якісно обслуговувати покупців і розвивати успішний бізнес.

Автоматизируйте управление запасами в вашей сети

ABM Inventory позволит обеспечить высокий уровень наличия товара и не создать излишки на складе

Близкие по теме

    Кризис как стимул для оптимизации бизнеса: опыт украинских ритейлеров в условиях войны
    Кризис как стимул для оптимизации бизнеса: опыт украинских ритейлеров в условиях войны

    Последние годы были настоящим вызовом на выносливость для розничной индустрии. Как украинские ритейлеры нашли секрет устойчивости в условиях полномасштабной войны? Ответ — далее в нашей статье. Такой спрос на автоматизацию в кризисный период совсем не удивителен. Ведь простые расчеты показывают, что современные решения по оптимизации розничных процессов, например, такие как АВМ Inventory и АВМ Shelf, […]

    Мерчандайзинг, Товарные запасы

    Читать 10 минуты

    Сеть MasterZoo выбирает ABM Cloud для оптимизации запасов и ассортимента
    Сеть MasterZoo выбирает ABM Cloud для оптимизации запасов и ассортимента

    Крупнейшая в Украине сеть зоомаркетов MasterZoo автоматизирует процессы управления товарными запасами с помощью имплементации решений ABM Inventory и ABM Assortment от компании ABM Cloud. MasterZoo является одним из лидеров розничной торговли на рынке зоотоваров в Украине с национальной сетью в почти 200 торговых точек. Магазины представлены преимущественно в двух форматах — street retail и магазины […]

    Аcсортимент, Товарные запасы

    Читать 3 минуты

    Сеть супермаркетов 2 Nabiji приступает к стратегическому партнерству с ABM Cloud для совершенствования управления запасами
    Сеть супермаркетов 2 Nabiji приступает к стратегическому партнерству с ABM Cloud для совершенствования управления запасами

    2 Nabiji, известная сеть супермаркетов из Грузии, объявила о стратегическом партнерстве с ABM Cloud. Сотрудничество направлено на внедрение передового решения ABM Inventory на основе искусственного интеллекта для оптимизации запасов в сети ритейлера с целью усовершенствования управления запасами и увеличения продаж. С момента своего основания в 2010 году 2 Nabiji является одним из лидеров розничного рынка […]

    Мерчандайзинг, Товарные запасы

    Читать 5 минуты

Заказать презентацию
Заполните форму, чтобы узнать больше о продуктах ABM Cloud
Имя
Введите ваше имя
Фамилия
Введите вашу фамилию
Телефон
Введите полный номер телефона
Email
Введите корректный email
Должность
Введите вашу должность
Название компании
Введите название компании
Чем полезен семинар по управлению запасами
Заказать звонок
Поговорите с нашим экспертом уже сегодня
Имя
Введите ваше имя
Телефон
Введите полный номер телефона
Спасибо за обращение.

Мы ценим, что вы заинтересовались именно нашими продуктами. Один из наших сотрудников свяжется с вами в ближайшее время. Хорошего дня!