932588923193256
Главная
Наши клиенты
Петриковка
Клиенты
Петриковка
Петриковка

Петриковка

18
SKU
6 місяців
Термін виконання
21
Торгових точок
180 м2
Площа складу
58
Співробітників
Замовити презентацію
Заказать презентацию
Заполните форму, чтобы узнать больше о продуктах ABM Cloud
Имя
Введите ваше имя
Фамилия
Введите вашу фамилию
Телефон
Введите полный номер телефона
Email
Введите корректный email
Должность
Введите вашу должность
Название компании
Введите название компании

Передумови

Відсутність інструменту для створення маркетингових активностей
Потреба в сегментуванні клієнтської бази залежно від характеристик споживчої поведінки
Відсутність основних клієнтських інструментів, як-от: мобільний додаток, особистий кабінет покупця, Viber і Telegram-бот.

Хід проєкту

У рамках проєкту з впровадження програми лояльності ми розробили інструменти для активної комунікації з клієнтами, налаштували гнучку бонусно-дисконтну систему і зібрали важливі звіти, що надають інформацію для аналізу купівельної поведінки.

01
Інтеграція з обліковою та касовою системами

На цьому етапі ми зосередились на забезпеченні безшовної синхронізації даних, щоб оптимізувати процеси управління та взаємодії з клієнтами. Це дозволило автоматизувати нарахування та використання бонусів в реальному часі, підвищуючи ефективність програми лояльності та задоволення клієнтів.

02
Адаптація особистого кабінету покупця, мобільного додатку та Viber-бота

Основна задача цього кроку – забезпечити зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для кожного користувача. Ці зміни спрямовані на підвищення взаємодії з клієнтами через персоналізовані пропозиції та сповіщення, тим самим зміцнюючи їх лояльність та залученість.

03
Навчання для менеджерів СРМ і пілотне використання системи в одному магазині

На цьому етапі ми організували навчальні сесії для менеджерів CRM, зосереджуючись на особливостях ефективного використання системи для максимізації залучення клієнтів. Після цього було проведено пілотне використання системи в одному з магазинів, що дало змогу виявити та відкоригувати потенційні недоліки перед широким розгортанням програми.

04
Підключення аналітичних звітів і розворот ПЛ на всіх магазинах

Це дозволило нам отримувати детальну інформацію про покупців та ефективність маркетингових акцій в реальному часі, а також адаптувати стратегію лояльності з урахуванням отриманих даних для оптимізації взаємодії з клієнтами та підвищення їх задоволеності.

Заказать презентацию
Заполните форму, чтобы узнать больше о продуктах ABM Cloud
Имя
Введите ваше имя
Фамилия
Введите вашу фамилию
Телефон
Введите полный номер телефона
Email
Введите корректный email
Должность
Введите вашу должность
Название компании
Введите название компании
Чем полезен семинар по управлению запасами
Заказать звонок
Поговорите с нашим экспертом уже сегодня
Имя
Введите ваше имя
Телефон
Введите полный номер телефона
Спасибо за обращение.

Мы ценим, что вы заинтересовались именно нашими продуктами. Один из наших сотрудников свяжется с вами в ближайшее время. Хорошего дня!