Передумови
Відсутність бонусної програми лояльності
Потреба в інструменті комунікації з постійними покупцями
Необхідність утримати вже лояльних клієнтів
Хід проєкту
У рамках проєкту з впровадження програми лояльності ми розробили інструменти для активної комунікації з клієнтами, налаштували гнучку бонусно-дисконтну систему і зібрали важливі звіти, що надають інформацію для аналізу купівельної поведінки.
Створення особистого кабінету
Розроблено в стилі бренду «Вкус Март».
Особистий кабінет дає змогу, як зареєструватися в програмі лояльності, так і слідкувати за спецпропозиціями від торговельної мережі та аналітикою власних покупок. З функціоналом: реєстрація, авторизація, контроль балансу, перегляд новин та акцій, історія покупок, історія нарахувань.
Мобільний додаток
Кастомізували мобільний додаток під бренд «Вкус Март». Додаток доступний на Android та iOS.
Запуск Telegram-bot
Ще одним каналом комунікації є чат-бот. У ньому доступна реєстрація/авторизація, перегляд балансу та карти лояльності, розширення зони впливу та комунікації з покупцями на платформі Telegram.
Побудова звітів у системі ABM Loyalty
Було проведено кілька сесій навчання по роботі з самою СРМ-системою, налаштуванню базових правил лояльності, управлінню картами лояльності та групами учасників, роботі з дашбордом системи. А також під'єднано аналітичні звіти, як додаткові інструменти для аналізу поведінки покупців і використання цих знань при створенні персоналізованих спец пропозицій і маркетингових активностей.
Рішення ABM Loyalty для
«Вкус Март»
Результати впровадження
ABM Loyalty
Отримані результати для «Вкус Март»:
У 2 рази підвищили середній чек ідентифікованого клієнта в порівнянні з не ідентифікованим. Мережа підтримує зв'язок з понад 90% учасників програми лояльності.
Якісні зміни:
-
Автоматизували накопичення та списання бонусів, утримуючи покупців від постійного пошуку більш «низької ціни»
-
Налагодили комунікацію з покупцем завдяки налаштованим розсилкам
-
Надали персональні акційні пропозиції власникам бонусних карток за здійснення високомаржинальних покупок
-
Підвищили точність оцінки ефективності маркетингових заходів
-
Отримали швидку аналітику та візуалізацію даних
Відео відгук про нас
Відгук клієнта
Мы ценим, что вы заинтересовались именно нашими продуктами. Один из наших сотрудников свяжется с вами в ближайшее время. Хорошего дня!