ABM Assortment: нове рішення для управління асортиментом для ритейлу, дистриб’юторів та виробників
Команда ABM Cloud з радістю та гордістю повідомляє про реліз рішення ABM Assortment, яке допоможе нашим клієнтам досягти нового рівня досконалості в управлінні асортиментом.
Маючи за плечима десятки успішних проектів у різних індустріях роздрібного бізнесу, ми невпинно акумулювали не лише досвід оптимізації ланцюгів поставок, а й болі, з якими постійно зіштовхувалися наші клієнти та партнери.
Так, ми виділили найчастіші виклики, з якими зіштовхуються рітейлери під час управління асортиментом своєї мережі:
- Відсутність можливості швидко адаптуватися до ринку, що постійно змінюється;
- Втрачені продажі через недостатній контроль за наявністю товару в магазинах;
- Регулярне прийняття рішення, керуючись лише інтуїцією;
- Відсутність єдиного стандарту та централізованого підходу до роботи з аналітичними даними;
- Нестача часу на вирішення стратегічних питань;
- Непрозорість звітності, що може спричинити спотворення сприйняття даних.
Ці проблеми легко вирішуються, якщо системно працювати з асортиментом на основі глибокої аналітики та за допомогою сучасних алгоритмів.
Наше хмарне рішення є зовнішнім модулем у будь-якій обліковій системі та в рази прискорить прийняття рішень. Ви зможете отримувати необхідну аналітику у два кліки. Основний мотив системи – дати бізнесу якнайбільше часу на стратегію управління асортиментом і менше займатися непотрібною рутиною.
– Олексій Мєдведєв, CEO ABM Cloud.
ABM Assortment пропонує користувачам низку інструментів та переваг для ефективної роботи з асортиментом навіть в умовах високої мінливості та непередбачуваності.
Підказки, створені за допомогою алгоритмів
Система постійно аналізує зміни, що відбуваються до категорії, і навіть їх результати. На їх основі ABM Assortment пропонує якісні покращення, які допоможуть Вам ефективніше працювати з асортиментом.
Стратегічне бачення асортименту
Користувач може створити свою стратегію для управління та розвитку категорій та регулярно перевіряти її відповідність результатам у ABM Assortment. Ваш персональний помічник на основі алгоритмів підсвічуватиме, на що слід звернути увагу, щоб досягти своїх цілей.
Автоматичне створення кластерів магазинів та їх аналіз
Система має розумну автоматичну кластеризацію магазинів за допомогою алгоритмів та можливістю їх швидкого коригування. У різних категоріях може бути створена своя логіка консолідації магазинів, і все це разом впливатиме на фінальний асортимент кожної торгової точки. Система враховуватиме не лише продажі, а й середні чеки, закономірність простору та багато інших факторів. Користувач також може групувати магазини вручну, на основі потрібних параметрів. Таким чином, Ви можете не тільки відстежувати загальні показники конкретних торгових точок, які Вам необхідні, але й швидко відслідковувати наявність там кожного SKU згідно з асортиментною матрицею магазину.
Побудова цілісного бізнес-процесу управління асортиментом
Повний набір інструментів ABM Assortment дозволяє категорійному менеджеру організувати процес управління асортиментом у категорії з урахуванням таких етапів, як планування, аналіз, коригування та оптимізація.
Занурення на всі рівні категорії для прийняття рішень на основі даних
Категорійний менеджер може поринути у будь-які деталі своєї категорії та визначити, які SKU відстають за продуктивністю, як працюють нові продукти, які SKU відсутні у яких магазинах, та багато іншого. Тут також можна визначити топ-мувери, генератори трафіку, генератори обороту та статусні товари. Все це використовується надалі для аналітики та прийняття зважених рішень.
Детальна глибока аналітика
Система містить досить багато корисних звітів, які передбачають правильний фокус на роботу з асортиментом, за який відповідає категорійний менеджер. Всі звіти можна гнучко кастомізувати і всього в кілька кліків отримати інсайти та швидко реагувати на проблеми, різкі сплески/падіння продажів, виручки та прибутки. За допомогою звітів можна детально аналізувати та контролювати:
- статистику щодо постачальників. Також при їх аналізі враховуються різноманітні компенсації для більш правильного розрахунку;
- наявність SKU кандидатів на виведення з асортименту;
- новинки асортименту; залишки на магазинах та складах, де у розрізі кожного магазину буде зрозуміло поточний залишок, його приналежність до матриці; втрачені продажі;
- ідентифікованих/неідентифікованих клієнтів;
- та багато іншого, що пов’язано із щоденною роботою категорійних менеджерів просунутих торгових мереж.
Якщо категорія чи SKU має потенціал для покращення, система завжди покаже, на що звернути увагу.
Зручний та доступний інтерфейс
З ABM Assortment всі відповідальні особи матимуть швидкий доступ до візуально зрозумілих даних про продажі та стан категорії.
ABM Assortment – це новий рівень прозорості для комерційних підрозділів торгових компаній. Гнучкість у кастомізації роблять рішення доступним як для малого бізнесу, так і для великих корпорацій,
– Юлія Бєлокопитова, Product Manager, ABM Assortment.
Щоб докладніше дізнатися про всі переваги ABM Assortment, ви можете залишити запит на демо-презентацію. Наші консультанти з радістю дадуть відповіді на всі питання, що вас цікавлять, та допоможуть провести аудит існуючого процесу управління асортиментом у вашій компанії.
Слідкуйте за подальшими оновленнями системи. Ми ті, хто справді робить інновації ще ближче.