86882192286871
Головна
Продукти
Мобільний застосунок для водія

Мобільний застосунок для водія

Повна автоматизація процесу кур'єрської доставки. Оптимальні маршрути доставки, онлайн-відстеження статусу замовлення, електронний маршрутний лист.

Отримати презентацію
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії

Ефекти впровадження мобільного застосунку Route Sense

Результат автоматизації кур'єрської доставки

Електронний документообіг
100 %
Збільшення оперативності обміну статусами доставки до
100 %
90 %
Довозу товару з першого разу
Відстеження статусу доставки в режимі online
Автоматизація роботи персоналу та скорочення часу виконання доставки

Допомагаємо компаніям поліпшити процес кур'єрської доставки

Food & Beverages

Food & Beverages

DIY

DIY

3pl-оператори

3pl-оператори

E-commerce

E-commerce

Аптеки

Аптеки

Drogerie

Drogerie

Товари для дому

Товари для дому

Функціональність мобільного застосунка для кур'єра

Доступні маршрути для кур’єра
Робота з замовленнями
Доставка замовлення
Статуси замовлення
Робота з опціями і поверненнями на склад
Список маршрутів в адмінпанелі логіста
Список замовлень зі статусами в адмінпанелі логіста
Деталізація по замовленню
Список замовлень до повернення на склад
  • Додаткове меню

    У додатковому меню водій може подивитися:
    -свою історію з фінансів: аванси, інкасації, готівкові платежі;
    -по клієнтський список товарів, які необхідно повернути на склад;
    -зробити налаштування навігації (карта за замовчуванням);
    -зателефонувати диспетчеру.

  • Список доступних маршрутів

    У списку маршрутів відображаються незавершені рейси за весь період. На картці маршруту можна переглянути основну інформацію за датою, днем тижня, часовими рамками маршруту, кілометражем, кількістю точок доставки, а також держ. номером авто, на який заплановано маршрут.

  • Маршрут на карті

    З екрану точок доставки є можливість перейти до перегляду всього маршруту на карті. При виборі конкретної точки на карті відображається коротка інформація, а також є можливість перейти до картки обраного клієнта.

  • Точки доставки. Стартовий екран

    Стартова картка клієнта до будь-яких маніпуляцій водія відображає основну інформацію по клієнту. З цього екрана можна переглянути детальну інформацію щодо замовлень клієнтів, а також прийняти замовлення конкретного клієнта.

  • Екран "Показати неприйняті"

    Усі замовлення на одному екрані з можливістю прийняття або відмови від прийняття.

  • Причини неприйняття

    При відмові від замовлення є перелік причин, чому водій не готовий приймати замовлення в роботу (налаштовуються індивідуально).

  • Картка клієнта

    Вигляд картки клієнта після підтвердження або відмови від завантаження.

  • Робота водія на точці доставки:

    -підтвердити доставку в повному обсязі однією кнопкою;
    -відмовитися від доставки з вибором причини відмови;
    -відредагувати кількість товарів у замовленні з можливістю вибору причини і додавання коментаря.

  • Присвоєння статусів за статусами

    Легке опрацювання замовлень за статусом: замовлення в роботі виділено синім кольором; відображення замовлення, в якому було часткове повернення – зеленим кольором з позначкою статусу; неприйняте замовлення – сірим; успішно доставлене замовлення – зеленим.

  • Передання статусів

    Статуси замовлень у режимі online передаються в ERP/CRM систему, що дає змогу оперативно відстежувати стан кожної доставки.

  • Робота з опціями

    Можливі додаткові дії на точці доставки, які не змінюють статуси доставок. Наприклад, водій може виконати спеціальне завдання, прикріпити фото або додати коментар. Вся заповнена інформація передається в облікову систему клієнта для оперативного реагування в разі потреби. Так само є можливість додавати необхідні нотатки тільки для водія, без відправки в облікову систему.

  • Товари на склад

    У списку товарів на склад відображається інформація в розрізі клієнтів і замовлень щодо недоставлених товарів, які необхідно повернути на склад.

  • Архів маршрутів компанії.

  • Перегляд маршрутів за водієм, статусом

  • Перегляд списку замовлень маршруту

  • Можливість завершити маршрут.

  • Фільтри:

    -водій;
    -клієнт;
    -склад;
    -статус;
    -дата.

  • Можливість скасування замовлення

    За необхідності можна оперативно скасувати замовлення з адміністративної панелі.

  • Основна інформація по замовленнях і товарах.

    Перегляд основної інформації по замовленню з можливістю перегляду детальної інформації по замовленню і доставленій/не доставленій номенклатурі

  • Через адміністративну панель є можливість підтвердити повернення не доставлених товарів на склад і подивитися «борги» в розрізі водіїв.

Нам довіряють автоматизацію бізнесу понад 500 компаній

Детальніше про клієнтів

Результати клієнтів Route Sense

Дивитися всі кейси

Як відбувається впровадження мобільного застосунку

01
Інтерв'ю
Інтерв'ю
• Узгодження функціональності мобільного застосунку, необхідного замовнику.

• Обговорення доопрацювань мобільного застосунку (за необхідності).

• Узгодження технічного завдання, термінів і відповідальних.
02
Обмін даними та підготовка системи
Обмін даними та підготовка системи
• Написання та реалізація технічного завдання з обміну даними.

• Тестування обмінів.

• Розгортання та налаштування компанії клієнта.
03
Запуск в експлуатацію
Запуск в експлуатацію
• Запуск у використання мобільного застосунку.

• Надання доступів, інструкцій та навчальних матеріалів.

• Навчання кур'єрів.
01
Інтерв'ю
02
Обмін даними та підготовка системи
03
Запуск в експлуатацію
Інтерв'ю
• Узгодження функціональності мобільного застосунку, необхідного замовнику.

• Обговорення доопрацювань мобільного застосунку (за необхідності).

• Узгодження технічного завдання, термінів і відповідальних.
Обмін даними та підготовка системи
• Написання та реалізація технічного завдання з обміну даними.

• Тестування обмінів.

• Розгортання та налаштування компанії клієнта.
Запуск в експлуатацію
• Запуск у використання мобільного застосунку.

• Надання доступів, інструкцій та навчальних матеріалів.

• Навчання кур'єрів.

Чому варто обрати застосунок для водія Route Sense

Мы – рядом с вами

Support

Допомагаємо на всіх етапах впровадження застосунку, тестуємо та вносимо доопрацювання

Мы – рядом с вами

Оптимізація доставки

Повністю діджиталізуємо весь процес роботи кур'єра

Мы – рядом с вами

Розробка та поліпшення

У середньому виконуємо 1 оновлення застосунку на тиждень: додаємо нові функції, покращуємо процес роботи

Автоматизуйте курʼєрську доставку з застосунком для водія Route Sense

У безкоштовній презентації розповідаємо про функціональність застосунку та всі його можливості

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!