Головна
Продукти
Система для управління запасами

Система для управління запасами

Забезпечте своєчасне автоматизоване поповнення запасів та безперебійну роботу кожного рівня ланцюга поставок. Саморегульовані технології на основі штучного інтелекту гарантують високу точність замовлень, зростання продажів за рахунок високого рівня доступності товарів, покращення обороту та зменшення списань.
Отримати презентацію

Ефективність ABM Inventory

Переведіть свою систему управління запасами в магазинах і на складах в режим автопілота і підвищте товарообіг і прибутковість свого бізнесу.

зменшення
надлишків до
30 %
до
20 %
збільшення
обороту
98 %
підвищення
рівня обслуговування
20 %
скорочення
списань
зменшення ФОП до
80 %
окупність проєкту
в середньому до
6 міс.

Допомагаємо роздрібним компаніям різного розміру та формату

Фудові магазини

Фудові магазини

Дрогері

Дрогері

Магазини іграшок

Магазини іграшок

DIY

DIY

Зоомаркети

Зоомаркети

Аптеки

Аптеки

Автозапчастини

Автозапчастини

Техніка та електроніка

Техніка та електроніка

Алкомаркети

Алкомаркети

Функції системи ABM Inventory

Дашборд
Прогнозування попиту
Автозамовлення
Управління категорією Fresh
Багаторівнева оптимізація запасів
Багатосценарне сезонне планування
Управління промо
Аналітичний BI модуль
Автоматизація ротації асортименту
  • Операційний

    Надає менеджеру актуальний список завдань і щодня показує, як змінилися конкретні показники надлишків і втрачених продажів. У разі негативної динаміки система пропонує додатковий звіт, який допомагає зрозуміти причину тенденції.

  • Стратегічний

    Комплексний аналіз запасів, продажів, доступності та оборотності, їх динаміки, а також ефективності використання системи та точності сформованих замовлень.

  • Інсайти

    Аналітичний огляд структури запасів, що дозволяє сфокусуватись на проблемних зонах, що можуть мати серйозний вплив на бізнес.

  • Прийняття стратегічних рішень

    Прогнозування на основі ML дозволяє приймати зважені рішення щодо розширення асортименту, відкриття нових магазинів, планування річних бюджетів і KPI.

  • Розрахування рівню впливу різних факторів на зміну попиту

    Система враховує лише статистично значущі фактори, відкидаючи сторонні, що знижують точність прогнозу.

  • Прогнозування з урахуванням специфіки бізнесу та минулого досвіду

    В залежності від потреби система вибудовує прогноз, використовуючи одну з 3 моделей прогнозування.

  • Керування асортиментом з урахуванням уподобань клієнтів.

    Ваші клієнти будуть знати, що вони завжди знайдуть потрібний товар за доступною ціною, а ви будете впевнені, що вони повернуться до вас.

  • Автоматичний розрахунок необхідної кількості товару

    З урахуванням попиту на кожен SKU на кожній точці продажу та з аналізом наявного залишку та товару в дорозі.

  • Формування та відправлення замовлень

    Щодня після розрахунку попиту замовлення формуються автоматично на основі асортиментної матриці та графіків. Далі замовлення автоматично відправляються в систему користувача та постачальникам.

  • Автоматичне редагування та контроль виконання замовлень

    Дозволяє постачальнику відредагувати кількість товару після отримання замовлення, автоматично оновлюючи інформацію у відправлених замовленнях та відстежує час доставки замовлення, надсилаючи повідомлення менеджеру у разі затримки виконання замовлення та фіксуючи інформацію про запізнення в аналітичному звіті.

Fresh
  • Враховуються всі основні фактори:

    Прогноз попиту, час виконання замовлення, упаковка та обмеження постачальника, мінливість попиту, резерви.

  • Врахування залишкового терміну придатності та коливань попиту протягом тижня

  • Спрощений аналог партійного обліку LIFO

  • Рівень необхідної доступності

    Дозволяє встановити допустимий рівень наявності для кожного товару, щоб уникнути списань.

  • Забезпечення балансу запасів

    Прозорий уніфікований процес управління запасами на всіх рівнях ланцюга поставок завдяки тісному зв'язку між попитом і наявністю товарів.

  • Система враховує різні бізнес-процеси постачання:

    Класичне зберігання товарів на складі, крос-докінг, pick by line, pick by zero;

  • Гнучкі налаштування

    Існує можливість дійсно гнучких налаштувань алгоритмів, що стосуються всіх необхідних факторів та особливостей процесу доставки товарів.

  • Автоматичний розрахунок і застосування коефіцієнтів сезонності

    З урахуванням коливань попиту на постійний асортимент, сезонних товарів і тих, що доступні лише обмежений час.

  • Набір різних сценаріїв

    Їх застосування відбувається в залежності від ситуації на ринку.

  • Швидкий аналіз завдяки якісній візуалізації

  • Прогноз продажів та підготовка до старту промо

    Формується за допомогою моделей ML для врахування багатьох факторів, які впливають на попит промо-товари.

  • Гнучка реакція на фактичний попит протягом промо

    Аналіз продажів та попиту та перерахунок необхідного рівня запасів для кожного магазину. Таким чином, між усіма торговими точками підтримується баланс наявності товарів і відсутності надлишкових запасів.

  • Оцінка ефективності проведених промо

    Проводиться шляхом оцінки даних плану/факту, залишків, обороту, наявності товарів та втрачених продажів під час кампанії.

  • Гнучкий BI інструмент на платформі Qlik Sense

  • 40+ звітів для аналізу ефективності управління товарними запасами

    Серед них ABC(D) + XYZ аналітика асортименту, доступність та оборотність товарних запасів, причини втрачених продажів, рівень обслуговування постачальників, ефективність промо-активностей, аналіз надлишків та багато інших.

  • Прогнозування попиту для нових товарів

    Система автоматично прогнозує попит та генерує перше замовлення, спираючись на історичні дані продажів аналогів, замінників або групи товарів з подібними характеристиками.

  • Виведення товару з асортименту

    Автоматична зміна статусів товарів на різних рівнях ланцюга постачання залежно від залишків.

Нам довіряють автоматизацію бізнесу понад 500 компаній

Детальніше про клієнтів

Результати наших клієнтів

  • Кейс мережі “Novus” Food

    Централізація процесу поповнення запасів дозволила підвищити точність замовлень і посприяла зменшенню надлишків.

    48

    %

    зменшення надлишкових запасів

    10

    %

    збільшення продажів

    15

    %

    покращення обороту

  • Кейс мережі “Біле сухе” Алкомаркети

    Кількість магазинів збільшилася з 15 до 47 магазинів, а штат співробітників залишився без змін.

    5

    %

    менше втрачених продажів

    36

    %

    збільшення обороту

    56

    %

    більше продажів

  • Кейс мережі “Антошка” Магазин іграшок

    Інтеграція ABM Inventory в магазинах мережі “Антошка” сприяла значному зростанню продажів і поліпшенню процесів управління запасами.

    17

    %

    збільшення продажів

    18

    %

    скорочення часу оборотності запасів

    96

    %

    автономних замовлень

  • Кейс мережі “Пчілка Маркет” Food

    За нами завжди закріплений фахівець, до якого ми можемо звернутися з будь-яким питанням, що є дуже цінним для нас.

    80

    %

    автономних замовлень

    8

    %

    покращення обороту

    7

    %

    збільшення продажів

Дивитися всі кейси

Як проходить впровадження системи

01
Експрес-діагностика
Експрес-діагностика
Аналізуємо діяльність підприємства, щоб визначити цілі проєкту та вектори робіт.
02
Аудит бізнес-процесів
Аудит бізнес-процесів
Детально вивчаємо специфіку управління товарними запасами та складаємо план впровадження системи.
03
Впровадження
Погодження статуту проєкту
Погодження бюджету та плану робіт, визначення відповідальних та термінів.
Інтеграція
Інтеграція з облікової системи всієї необхідної інформації та збір даних по кожному SKU.
Пілотний запуск
Пілотний запуск на кількох магазинах або певній категорії товару та навчання спеціалістів.
Масштабування
Підключення до системи всієї мережі та детальна демонстрація нових можливостей для співробітників.
01
Експрес-діагностика
02
Аудит бізнес-процесів
03
Впровадження
Експрес-діагностика
Аналізуємо діяльність підприємства, щоб визначити цілі проєкту та вектори робіт.
Аудит бізнес-процесів
Детально вивчаємо специфіку управління товарними запасами та складаємо план впровадження системи.
Погодження статуту проєкту
Погодження бюджету та плану робіт, визначення відповідальних та термінів.
Інтеграція
Інтеграція з облікової системи всієї необхідної інформації та збір даних по кожному SKU.
Пілотний запуск
Пілотний запуск на кількох магазинах або певній категорії товару та навчання спеціалістів.
Масштабування
Підключення до системи всієї мережі та детальна демонстрація нових можливостей для співробітників.

Переваги роботи з нами

Мы – рядом с вами

Ми - поряд з вами

Гарантуємо підтримку, допомогу та консультацію на всіх етапах співпраці.

Мы – рядом с вами

Постійно розвиваємося

Впроваджуємо в систему інновації та реагуємо на фідбек від наших клієнтів.

Мы – рядом с вами

Нам довіряють

Маємо понад 500 успішних кейсів.

Зв'яжіться з нами

Докладніше про можливості для вашого бізнесу дізнайтеся на консультації з експертом ABM Inventory.

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!