Головна
Продукти
Система з управління мерчандайзингом

Система з управління мерчандайзингом

Підвищуйте ефективність процесів мерчандайзингу з ABM Shelf. Збільшуйте маржу, продажі та задоволеність клієнтів шляхом автоматизації планограм, контролю їх виконання та підвищення прибутковості викладки товарів у магазині.
Отримати презентацію

Ефективність ABM Shelf

Ефективна планограма викладки товару дозволяє збільшити виторг з метра полиці, прибуток магазину та лояльність покупців.

збільшення продажів
20 %
5 %
прибуток з метру
12 %
збільшення оборотності
80 %
швидший процес створення планограми

Допомагаємо компаніям різних форматів та галузей бізнесу

Продуктові

Продуктові

Косметичні

Косметичні

Для ремонту

Для ремонту

Аптеки

Аптеки

Магазини іграшок

Магазини іграшок

Зоотовари

Зоотовари

Магазини при АЗК

Магазини при АЗК

Алкомаркети

Алкомаркети

Як система допомагає оптимізувати мерчандайзинг

Конструктор обладнання
Планування торгових залів
Автоматизація планограм
Аналіз плану залу
Аналіз планограм
Мобільний додаток
Контроль викладки
  • Бібліотека готових шаблонів

    В системі реалізовані шаблони обладнання для будь-якого типу ритейлу.

  • 3D та 2D візуалізація обладнання

    Переглядайте будь-яке обладнання та планограму в зручному вам вимірі.

  • Розробка свого унікального обладнання

    Створюйте обладнання на основі ваших параметрів та форматів.

  • Робота з базою даних магазинів та параметрів обладнення

    В систему завантажуються дані по всіх магазинах, які у вас є, і ви візуалізуєте плани їх залів у системі для зручності подальшої роботи.

  • Моделювання торгових залів

    Конструктор для швидкої візуалізації торгових залів, з вбудованою аналітикою та порадами щодо покращення.

  • Додавання схеми залу в форматі PNG/JPG, AutoCad чи PDF

    Ви можете завантажити файл указаного формату для полегшеної візуалізації торгових залів в системі.

  • Зручний редактор елементів, зонування торгового приміщення

    Зонуйте план залу відповідно до ваших категорій. Також з режиму плану ви можете швидко переходити в будь-яку розміщену планограму вашого залу.

  • Інтеграція з обліковою системою

    Основні дані товарів, продажів, залишків переносяться з ERP. Весь асортимент відразу відображається в системі для максимально продуктивного процесу генерації планограм.

  • Автоматичне формування планограм

    Використовуйте простір ефективніше: алгоритми системи може автоматично виставити товари на планограму так, щоб максимально оптимізувати простір, щоб полиці не були пустими чи переповненими.

  • Автофейсинг та зонування планограми

    Зонуйте планограму, щоб сформувати викладку з урахуванням домовленостей з постачальниками, розраховуйте відсоток представленості бренду та продукції власного імпорту. Автофейсинг дає можливість створити викладку з врахування даних про продажі, прибуток або комбіновані параметри кожного SKU.

  • Робота з форматним обладнанням

    Створюйте форматну планограму та призначайте її до певного кластера магазинів. Подальші зміни відображатимуться в усіх магазинах.

  • Ротація асортименту в декілька кліків

    Функція групового управління дозволяє додавати та видаляти товари по всій мережі.

  • Візуальна аналітика

    У вас є доступ до теплової карти по показниках ABC-аналізу, долі продажів, маржинальності та прибутковості.

  • Таблична аналітика для експорту у форматі Excel

    4 типи Excel-звітів: аналітичні, реєстрові та процедурні. Дають розуміння чи необхідно вносити зміни в розташування товарів, заповненості обладнання, віддачі з метра, статус реалізації викладки в магазинах та багато іншого.

  • Інноваційний та зручний дашборд (панель управління)

    Для аналізу поточної ситуації та прийняття подальших рішень з оптимізації викладки використовуйте такі звіти: Like-for-Like, Асортимент, Залишки, Структура викладки, Рекомендації по зміні фейсингів, Коефіцієнт віддачі та Розрахунок ефективності.

  • Візуальна аналітика та в форматі Excel для експорту

    У вас є доступ до візуальних дашбордів для оперативного прийняття рішень. Також будь-який звіт може бути вигружений в табличному форматі.

  • Регулярні автоматичні звіти

    Можливість запланувати відправку конкретних звітів на пошту відповідальному менеджеру з визначеною вами частотою.

  • Статуси планограм

    Працівник магазину бачить усі статуси призначених для нього планограм. Усі статуси дублюються у web-додаток і ви бачите та аналізуєте кількість виконаних завдань.

  • Робота з планограмою

    Працівник магазину завжди має доступ до актуальної планограми. Підказки щодо змін у планограмі: додані/видалені товари, зміна їх планування та розташування.

  • Пошук планограми на плані залу

    Працівник магазину легко знайде планограму, використовуючи інтерактивний план залу в додатку.

  • Контроль викладки товару центральним офісом

    Виконавши завдання, робітник відправляє фото викладки через мобільний додаток в центральний офіс. Реалограма автоматично прикріплюється до відповідної планограми в системі.

  • Контроль наявності товарів та збір даних

    Перевірка наявності залишків та цін за допомогою сканера штрих-коду. Збір даних та актуалізація габаритів товару для центрального офісу.

Нам довіряють автоматизацію бізнесу понад 500 компаній

Детальніше про клієнтів

Результати наших клієнтів

  • WOG АЗС

    Налаштували бізнес-процес управління поличним простором.

    До 75

    %

    зменшення мануальних процесів

    100

    %

    контроль виконання завдань магазинами

    420

    %

    торгових точок з автоматизованим процесом побудови планограм

  • IDS Ukraine Виробник

    Завдяки новому блоку аналітики оптимізували планограми та збільшили продажі 2х брендів.

    3.7

    Зростання частки IDS

    3

    Зростання продажів у тестових точках

    Збільшення частки маленього літражу та основних SKU Borjomi

  • Добра крамниця Мережа супермаркетів

    Мережа супермаркетів отримала інструмент для оптимізації асортименту та ефективної роботи з планограмами.

    23

    %

    Скорочення на товарних залишків категорій

    30

    %

    Збільшення на товарообігу

    40

    %

    Зростання на маркетингової вартості позиції

Дивитися всі кейси

Як проходить впровадження системи

01
Інтеграція
Експрес-обстеження
Проводимо експрес-обстеження мерчандайзингу у компанії для розуміння існуючих процесів управління викладкою
Технічні налаштування
Налаштовується обмін з обліковою системою, розгортання ftp сервера, розгортаємо ABM Shelf. Тестуємо обмін даними та завантажуємо дані в ABM Shelf.
02
Управління планограмами
Навчання команди
Після інтеграції ABM Shelf команда навчається всьому функціоналу на прикладі погоджених категорій товарів, і таким чином впроваджує блок управління та контролю планограм.
Масштабування
Отримавши достатні знання по функціоналу системи, користувачі масштабують планограми на всі категорії.
03
Контроль, аналітика та масштабування
Аналітика
Користувачі навчаються застосовувати аналітику конкретно до управління планограмами в їх мережі та оптимізовують викладки відносно цифрових показників.
Мобільний додаток
Разом з командою головного офісу впроваджуємо та допомагаємо з викликами в рамках бізнес-процесу з контролю планограм. Збираємо зворотний зв'язок від користувачів.
Масштабування
Супровід користувачів під час масштабування рішення для всіх магазинів.
01
Інтеграція
02
Управління планограмами
03
Контроль, аналітика та масштабування
Експрес-обстеження
Проводимо експрес-обстеження мерчандайзингу у компанії для розуміння існуючих процесів управління викладкою
Технічні налаштування
Налаштовується обмін з обліковою системою, розгортання ftp сервера, розгортаємо ABM Shelf. Тестуємо обмін даними та завантажуємо дані в ABM Shelf.
Навчання команди
Після інтеграції ABM Shelf команда навчається всьому функціоналу на прикладі погоджених категорій товарів, і таким чином впроваджує блок управління та контролю планограм.
Масштабування
Отримавши достатні знання по функціоналу системи, користувачі масштабують планограми на всі категорії.
Аналітика
Користувачі навчаються застосовувати аналітику конкретно до управління планограмами в їх мережі та оптимізовують викладки відносно цифрових показників.
Мобільний додаток
Разом з командою головного офісу впроваджуємо та допомагаємо з викликами в рамках бізнес-процесу з контролю планограм. Збираємо зворотний зв'язок від користувачів.
Масштабування
Супровід користувачів під час масштабування рішення для всіх магазинів.

Переваги роботи з нами

Мы – рядом с вами

Навчання та підтримка вашої команди протягом роботи з рішенням

Гарантуємо підтримку, допомогу та консультацію на всіх етапах співробітництва.

Мы – рядом с вами

Постійний розвиток

Система регулярно оновлюється на основі потреб та фідбеку наших клієнтів.

Мы – рядом с вами

Нам довіряють

Є більш ніж 500 успішних кейсів.

Зв'яжіться з нами

Докладніше про можливості для вашого бізнесу дізнайтесь на консультації з експертом ABM Shelf.

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!