Головна
Продукти
Система управління лояльністю

Система управління лояльністю

Гнучкий маркетинговий інструмент для створення й управління програмою лояльності. Хмарна система лояльності ABM Loyalty базується на бонусних та дисконтних механіках.
Отримати презентацію

Ефекти від впровадження ABM Loyalty

Забезпечуємо зростання товарного обороту і середнього чека мережі, розширюємо клієнтську базу, підвищуємо частоту повторних покупок і знижуємо відтік покупців.

Частота відвідувань
збільшується у
1.5 р.
Від
10 %
збільшення загальних продажів
20 %
Середній чек учасника програми лояльності
вище ніж у звичайного покупця
50 %
Зменшення відтоку клієнтів на
Ріст ефективності промо за рахунок персоналізованих акцій у
2 р.

Допомагаємо роздрібним компаніям різного розміру та формату

Food

Food

Фарм

Фарм

Магазини електроніки

Магазини електроніки

Fashion-рітейл

Fashion-рітейл

DIY

DIY

 Магазини іграшок

Магазини іграшок

Dollar store

Dollar store

Drogerie

Drogerie

Функції системи ABM Loyalty

CRM-система
Маркетингові інструменти
Купонні механіки
Інструменти комунікації
Тригери
Аналітика
Клієнтські сервіси
  • Багатофункціональна CRM-система

    Допомагає відстежувати історію покупок, уподобання, контактні дані та іншу важливу інформацію про кожного учасника програми лояльності.

  • Сегментація клієнтів

    Інструмент, що аналізує і формує групи клієнтів зі спільними характеристиками, такими як уподобання, поведінка покупців або демографічні дані.

  • NPS (Net Promoter Score)

    Функціонал дає змогу виміряти головний індекс клієнтської лояльності. NPS використовується для оцінки готовності до повторних покупок.

  • Базові правила

    Дають можливість встановити: Пріоритети нарахування бонусів, принцип округлення бонусів і округлення суми чека, логіку згоряння бонусів, період для активації бонусів і багато іншого.

  • Персоналізовані пропозиції

    Шляхом аналізу отриманих даних під час реєстрації та з історії покупок, компанії можуть створювати унікальні, кастомізовані пропозиції, що спеціально підходять для кожного спожив

  • Інструмент для створення маркетингових активностей

    Багатофункціональний модуль з безліччю механік для створення бонусних і знижкових акцій.

  • Купонні механіки

    Отриманий купон можна використовувати тільки ставши учасником програми лояльності. Купони розширюють можливості по залученню в програму нових клієнтів. Інструмент дає змогу вибрати тип генерації: період дії купона, тип винагороди, налаштування емісії, групу користувачів, термін дії бонусів, умови винагороди та багато іншого.

  • Push-сповіщення

    Дають змогу досягти миттєвого зв'язку з клієнтами та привернути їхню увагу до актуальних акцій, знижок або новин про продукт чи послугу.
    SMS

  • SMS

    Завдяки широкому охопленню і миттєвій доставці допомагає привернути увагу клієнтів, підвищити впізнаваність бренду і стимулювати їх до дій.

  • Email

    Цей інструмент забезпечує швидке та зручне передавання повідомлень і можливість пропонувати індивідуальні рекомендації.

  • Тригерні механіки

    Процес автоматичної сегментації клієнтів, комунікації та запуску промо на учасників програми лояьності по настанню певної події.

  • Винагорода

    Це бонус, знижка, купон або ж інформаційне повідомлення.

  • Подія

    Реєстрація в ПЛ, потрапляння покупця в певну групу, здійснення певної покупки, повернення товару, участь в акції, день народження та інше.

  • Основні індикатори

  • Рейтинг торговельних точок

  • Перетин товарів та товарних категорій

  • Аналіз товарних категорій

  • Аналіз ефективності акцій і конверсія з розсилок

  • Блок RFM-звітності

  • Прогнозування відтоку клієнтів

  • Мобільний застосунок

    Клієнти легко отримують інформацію про свій статус, баланс накопичених бонусів та актуальні акції. А також забезпечує можливість швидкого та зручного здійснення покупок.

  • Чат-бот

    Дозволяє використовувати нові технології для спілкування з клієнтами: чат-боти, Facebook, Telegram прямо з ваших публічних сторінок.

  • Особистий кабінет

    Особистий кабінет дає змогу реєструвати користувачів, які не відповідають критеріям інших каналів реєстрації.

Результати й ефекти з ABM Loyalty

  • Систематизація ведення клієнтської бази
  • Автоматизація процесу винагороди клієнтів
  • Збільшення товарного обороту
  • Збільшення доходів мережі від взаємодії з виробниками, дистриб'юторами, крос-брендингові продажі
  • Підвищення показника залученості та частоти візитів
  • Зростання середнього чека і повторних покупок учасника програми лояльності
  • Розширення клієнтської бази та зниження відтоку покупців
Результати й ефекти   з ABM Loyalty

Реалізація програми лояльності

01
Налаштування профілю торгової мережі
Налаштування профілю торгової мережі
Налаштування профілю торгової мережі із зазначенням базових (постійно діючих) налаштувань винагороди покупців.
02
Єдина база клієнтів
Єдина база клієнтів
Єдина база даних по клієнтам та їхній поведінці: детальна інформація про анкетні дані та покупки учасників програми лояльності.
03
Аналіз і вивчення клієнтської бази
Аналіз і вивчення клієнтської бази.
Визначення портрета покупця і сегментація за подібними ознаками за допомогою конструктора груп.
04
Гнучкі інструменти маркетингу
Гнучкі інструменти маркетингу
Бонусна програма лояльності для клієнтів дає необмежені можливості створення акцій з різними механіками.
05
Канали комунікації
Канали комунікації
Платформа лояльності з різними каналами комунікації з клієнтами: E-mail та SMS, Viber-бот, Telegram-бот, особистий кабінет і мобільний додаток.
06
Офлайн та онлайн продажі
Офлайн та онлайн продажі
Налаштування програми лояльності для офлайн та онлайн каналів продажу (оформлення замовлення в мобільному застосунку).
01
Налаштування профілю торгової мережі
02
Єдина база клієнтів
03
Аналіз і вивчення клієнтської бази
04
Гнучкі інструменти маркетингу
05
Канали комунікації
06
Офлайн та онлайн продажі
Налаштування профілю торгової мережі
Налаштування профілю торгової мережі із зазначенням базових (постійно діючих) налаштувань винагороди покупців.
Єдина база клієнтів
Єдина база даних по клієнтам та їхній поведінці: детальна інформація про анкетні дані та покупки учасників програми лояльності.
Аналіз і вивчення клієнтської бази.
Визначення портрета покупця і сегментація за подібними ознаками за допомогою конструктора груп.
Гнучкі інструменти маркетингу
Бонусна програма лояльності для клієнтів дає необмежені можливості створення акцій з різними механіками.
Канали комунікації
Платформа лояльності з різними каналами комунікації з клієнтами: E-mail та SMS, Viber-бот, Telegram-бот, особистий кабінет і мобільний додаток.
Офлайн та онлайн продажі
Налаштування програми лояльності для офлайн та онлайн каналів продажу (оформлення замовлення в мобільному застосунку).

Нам довіряють автоматизацію бізнесу понад 500 компаній

Детальніше про клієнтів

Результати наших клієнтів

  • Лоток Food

    Завдяки досвіду співпраці та взаємодії з партнерами ABM Loyalty проєкт вдалося реалізувати за 3 місяці

    +55000

    Зростання кількості покупців мережі щодня

    63

    од.

    Зростання середнього чека з 46 до 63 одиниць

    40

    %

    Середній чек із карткою лояльності вищий, ніж без картки

  • Петриківка Food

    Завдяки Viber-боту отримали не дорогий, швидкий і точний у використанні інструмент донесення до кожного лояльного покупця новинок, акцій і новин нашої торгової мережі

    99

    %

    Частка доступних для комунікації карт

    30

    %

    На Viber-бот підписані 93 тис. учасників програми лояльності

    46

    %

    Залученість до програми лояльності (пенетрейшн)

  • Лафар Food

    У компанії Lafar впроваджено програму лояльності ABM Loyalty в строк, у рамках бюджету і з найвищою якістю робіт

    72

    %

    Коефіцієнт викупу

    53

    %

    Частка транзакцій з картою лояльності

    15

    %

    Середній чек ідентифікованого клієнта вищий, ніж неідентифікованого

  • Intertop Kazahkstan Fashion

    Було запущено мобільний застосунок, що дає можливість клієнтам відстежувати історію покупок, першими отримувати інформацію про акції та новини, і звісно ж створення віртуальної картки, що надає такі ж привілеї, як і пластикова

    30

    %

    Оборот і прибуток компанії після запуску програми лояльності збільшився

    20

    %

    Середній чек із карткою лояльності вищий, ніж без неї

    у 2

    р.

    Кількість продажів з картою лояльності більша, ніж без карти

  • Лєкар Pharm

    ABM Loyalty дала змогу створити систему бонусів і знижок для клієнтів, що збільшило кількість повторних візитів і показник залученості споживачів

    у 3,5

    р.

    Cередній чек більший за індентифікованими покупцями порівняно з неіндентифікованими

    40

    %

    Коефіцієнт списання бонусів

    Розроблено особистий кабінет і мобільний додаток у стилі брендбуку компанії

  • Вкус Март Food

    Працювати з системою ABM Loyalty одне задоволення. Зрозумілий функціонал, приємний інтерфейс, оперативна техпідтримка. Плюси даної платформи в тому, що завжди йдуть оновлення і прислухаються до твоїх ідей і доопрацювань

    13

    %

    Частка карт без заповненої вступної Анкети

    93

    %

    Частка доступних для комунікації карт

    70

    %

    Redemption Rate

Дивитися всі кейси

Як відбувається впровадження програми лояльності

01
Інтеграція з обліковою та касовою системами
Узгодження статуту проєкту
План проєкту, визначаємо відповідальних і строки. Навчання спеціалістів роботи з системою.
Інтеграція
Інтеграція з обліковою та касовою системами для регулярного обміну довідником категорій, товарів і передачі чеків.
02
Кастомізація Особистого кабінету
Кастомізація
Кастомізація особистого кабінету, мобільного додатку, ботів згідно з брендбуком Замовника.
03
Пілотний запуск програми лояльності
Пілотний запуск
Публікація мобільного додатку на майданчиках AppStore і PlayMarket і пілотний запуск на декількох магазинах або певній групі людей.
04
Розворот програми лояльності
Масштабування
Підключення до системи всієї мережі.
Підключення аналітичного блоку
Налаштування звітів, демонстрація нових можливостей співробітникам.
Передача проєкту до Відділу турботи про клієнтів.
01
Інтеграція з обліковою та касовою системами
02
Кастомізація Особистого кабінету
03
Пілотний запуск програми лояльності
04
Розворот програми лояльності
Узгодження статуту проєкту
План проєкту, визначаємо відповідальних і строки. Навчання спеціалістів роботи з системою.
Інтеграція
Інтеграція з обліковою та касовою системами для регулярного обміну довідником категорій, товарів і передачі чеків.
Кастомізація
Кастомізація особистого кабінету, мобільного додатку, ботів згідно з брендбуком Замовника.
Пілотний запуск
Публікація мобільного додатку на майданчиках AppStore і PlayMarket і пілотний запуск на декількох магазинах або певній групі людей.
Масштабування
Підключення до системи всієї мережі.
Підключення аналітичного блоку
Налаштування звітів, демонстрація нових можливостей співробітникам.
Передача проєкту до Відділу турботи про клієнтів.

Переваги роботи з нами

Мы – рядом с вами

Просте підключення

Відкрите API для підключення до діючого касового ПЗ.

Мы – рядом с вами

Єдина платформа

CRM, процесинг, комунікація, аналітика, клієнтські сервіси (особистий кабінет, мобільний застосунок, чат-боти).

Мы – рядом с вами

Проєкт під ключ

Повноцінне впровадження та подальше супроводження при використанні ABM Loyalty.

Зв'яжіться з нами зручним для вас способом

Будемо раді відповісти на всі питання

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!