Які проблеми клієнтів ми вирішуємо:
Труднощі роботи з великим обсягом даних.
Немає інструменту для аналізу даних і сегментації клієнтів. Низька якість інформації.
Відсутній інструмент аналізу ефективності.
Немає інформації про клієнтів для управління маркетинговими активностями.
Неможливо створити персональну пропозицію для клієнтів.
Поточні клієнти йдуть, не перетворюючись на постійних.
Не рахується % нових клієнтів і % відтоку покупців.
Те, що ми не можемо виміряти, тим ми не керуємо.
Відсутній зв'язок каналів комунікації з клієнтами.
Немає оперативної передачі інформації щодо маркетингових активностей. Відсутній відповідальний за управління комунікаціями з клієнтами.
Маркетинг-відділ розривається на сотні завдань – немає єдиного інструменту управління клієнтами.
Немає системної звітності, прозорої аналітики та KPI відділу маркетингу.
Вирішення проблем
Ідентифікація:
Використання карток лояльності або мобільного застосунка забезпечує ідентифікацію клієнта під час здійснення покупки.
Збір даних:
Чим більше ви знаєте про своїх користувачів, тим ефективнішими будуть ваші пропозиції та компанії. Дані збирають під час реєстрації, під час кожної покупки, яку здійснює клієнт, під час звернення на гарячу лінію та участі в опитуваннях.
Аналіз:
Отримуйте інформацію про найбільш активних, пасивних, регулярних і нерегулярних клієнтів. Про товари, що купуються найбільше, і товари, які приносять максимальний прибуток. Порівнюйте показники всіх торгових точок.
Персоналізація:
Формуйте групи клієнтів за демографічними даними або за споживчою поведінкою. Проводьте для них кампанії та акції, винагороджуйте за участь і активність.
Утримання клієнтів і залучення нових:
Створюйте вигідні пропозиції, вносьте емоційну складову в продажі, підтримуйте інтерес клієнтів.
Збільшення доходу мережі:
Стимулюйте повторні покупки і збільшення середнього чека, використовуючи інструменти програми управління лояльністю клієнтів.
Що ви отримаєте:
збільшується у
вище ніж у звичайного покупця