87654196087652
Головна
Рішення
Лояльність клієнтів

Управління лояльністю

Маркетинговий інструмент для створення й управління програмою лояльності в роздрібній торгівлі. Підвищує коефіцієнт повторних покупок, сприяє збільшенню середнього чека та зміцненню стосунків зі своїми клієнтами.

Отримати презентацію

Які проблеми клієнтів ми вирішуємо:

01
Труднощі роботи з великим обсягом даних.

Немає інструменту для аналізу даних і сегментації клієнтів. Низька якість інформації.

02
Відсутній інструмент аналізу ефективності.

Немає інформації про клієнтів для управління маркетинговими активностями.

03
Неможливо створити персональну пропозицію для клієнтів.

Поточні клієнти йдуть, не перетворюючись на постійних.

04
Не рахується % нових клієнтів і % відтоку покупців.

Те, що ми не можемо виміряти, тим ми не керуємо.

05
Відсутній зв'язок каналів комунікації з клієнтами.

Немає оперативної передачі інформації щодо маркетингових активностей. Відсутній відповідальний за управління комунікаціями з клієнтами.

06
Маркетинг-відділ розривається на сотні завдань – немає єдиного інструменту управління клієнтами.

Немає системної звітності, прозорої аналітики та KPI відділу маркетингу.

Вирішення проблем

Ідентифікація:

Ідентифікація:

Використання карток лояльності або мобільного застосунка забезпечує ідентифікацію клієнта під час здійснення покупки.

Збір даних:

Збір даних:

Чим більше ви знаєте про своїх користувачів, тим ефективнішими будуть ваші пропозиції та компанії. Дані збирають під час реєстрації, під час кожної покупки, яку здійснює клієнт, під час звернення на гарячу лінію та участі в опитуваннях.

Аналіз:

Аналіз:

Отримуйте інформацію про найбільш активних, пасивних, регулярних і нерегулярних клієнтів. Про товари, що купуються найбільше, і товари, які приносять максимальний прибуток. Порівнюйте показники всіх торгових точок.

Персоналізація:

Персоналізація:

Формуйте групи клієнтів за демографічними даними або за споживчою поведінкою. Проводьте для них кампанії та акції, винагороджуйте за участь і активність.

Утримання клієнтів і залучення нових:

Утримання клієнтів і залучення нових:

Створюйте вигідні пропозиції, вносьте емоційну складову в продажі, підтримуйте інтерес клієнтів.

Збільшення доходу мережі:

Збільшення доходу мережі:

Стимулюйте повторні покупки і збільшення середнього чека, використовуючи інструменти програми управління лояльністю клієнтів.

Що ви отримаєте:

Частота відвідувань
збільшується у
1.5 р.
від
10 %
збільшення загальних продажів
20 %
Середній чек учасника програми лояльності
вище ніж у звичайного покупця
50 %
Зменшення відтоку клієнтів на
Ріст ефективності промо за рахунок персоналізованих акцій у
2 р.

Нам довіряють автоматизацію бізнеса понад 500 компаній

Детальніше про клієнтів

Результати наших клієнтів

  • Петриківка Food

    Завдяки Viber-боту отримали не дорогий, швидкий і точний у використанні інструмент донесення до кожного лояльного покупця новинок, акцій і новин нашої торгової мережі

    99

    %

    Частка доступних для комунікації карт

    30

    %

    На Viber-бот підписані 93 тис. учасників програми лояльності

    46

    %

    Залученість до програми лояльності (Penetration)

  • Лєкар Pharm

    ABM Loyalty дала змогу створити систему бонусів і знижок для клієнтів, що збільшило кількість повторних візитів і показник залученості споживачів

    Середній чек вищий у ідентифікованих покупців у 3.5 р. порівняно з неідентифікованими

    40

    %

    Коефіцієнт списання бонусів

    Розроблено особистий кабінет і мобільний додаток у стилі брендбуку компанії

  • Лоток Food

    Завдяки досвіду співпраці та взаємодії з партнерами ABM Loyalty проєкт вдалося реалізувати за 3 місяці

    +55000

    Зростання кількості покупців мережі щодня

    26

    %

    Зростання середнього чека з 46 до 63 одиниць

    40

    %

    Середній чек із карткою лояльності вищий, ніж без картки

Більше кейсів
Звʼяжіться з нами

Докладніше про можливості для вашого бізнесу дізнайтеся на консультації з експертом ABM Loyalty.

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!