Аналітика ABM SHELF:
Завжди актуальні дані
У системі реалізовано обмін даними з вашою обліковою системою, тому дані про продажі оновлюються щодня
Легкість і зручність у користуванні
Зрозумілі візуальні та табличні звіти, які наочно демонструють KPI
Необхідні та корисні звіти серед ритейлерів
Звіти зроблені на основі потреб наших реальних клієнтів
Не лише аналіз, а й рекомендації
Звіти ABM Shelf демонструють не тільки зріз даних, але й рекомендують зміни
Обмін даними з ERP
Основні дані про товари, продажі, залишки на магазинах переносяться з ERP. Це необхідно для максимально продуктивного процесу створення планограм. ABM Shelf забезпечує високий рівень безпеки: доступ до ваших даних є лише у вас.
Побудова планограм на основі даних
Ви можете створювати планограми на основі аналітичних даних про продажі, обіг та ABC-аналіз, сортуючи їх за категоріями, брендами, постачальниками тощо. Крім того, ви можете використовувати функцію автозаповнення планограм на основі заданих вами правил: алгоритми ABM Shelf самостійно розрахують необхідну кількість фейсингів.
Розфарбовка планограм
Використовуйте функцію «розфарбовка планограми», щоб перевірити, чи правильно ви побудували планограму відповідно до вашої маркетингової стратегії. Група товарів виділяється кольором залежно від їхнього бренду, постачальника, даних по ABC і т.д.
Аналітика торгового залу
У магазині реалізовано два види аналітики: візуальна аналітика та табличні звіти. Візуально можна побачити гарячі та холодні зони, розфарбовку по АВС (продажам, прибутку, собівартості). Також є можливість вивантажувати табличні звіти щодо віддачі, виконання завдань у магазинах, відповідності асортименту та продажів на метр, щоб зрозуміти, наскільки ефективною є ваша викладка та які зміни в планограмах слід зробити.
Модуль візуальної аналітики
Цей розділ використовується для оперативного реагування на зміну KPI в мережі.Вам надається 8 звітів для аналізу ефективності вашого мерчандайзингу. Серед них такі звіти: «Like for Like», «Асортимент», «Залишки», «Структура викладки», «Рекомендації щодо зміни у фейсингу», «Коефіцієнт віддачі», «Розрахунок ефективності», «Задачі».