Проблеми за відсутності ефективного Казначейства
Касові розриви
Складність в управлінні платоспроможністю компанії
Велика кількість помилок
Вплив людського фактора, що призводить до несвоєчасних платежів і дублювання виплат
Відсутність контролю за бюджетом
Неможливо контролювати в розрізі ЦФВ, статей, аналітик тощо
Трудомістке узгодження заявок
Трудомісткий і паперовий процес узгодження заявок та складання реєстрів платежів в Excel
Дублювання платежів
Дублювання рознесення платежів в різні облікові системи і клієнт-банки
Ускладнена комунікація в компанії
Відсутність інформації про статус платежу у заявника, про термін оплати, наявність заборгованості з контрагентом тощо
Можливості автоматизованого Казначейства
Регламентація методології оперативного управління грошовими потоками
Формування самого процесу погодження, документів для внесення заявки, структури реєстру, архітектури стикування з клієнт-банками
Налаштування автоматичного платіжного календаря
Планування надходжень/виплат та управління касовими розривами по групі компаній або за окремими бізнес-напрямками
Автоматизація заявок на платіж
Автоматизація подання, погодження та затвердження заявок на виплату коштів. Узгодження платежів через Telegram-бот за 1 хв
Жодних помилок
Автоматична перевірка на ліміти заявок за індивідуальними ознаками: сценарії бюджету, стаття грошових коштів, договори, контрагенти, ЦФВ, проєкти тощо
Прозорий рух грошових потоків
Фактичний звіт Cash Flow про рух грошових коштів у режимі онлайн з можливістю провалитися до первинного документа та заявки на виплату грошових засобів
Інформативна управлінська звітність онлайн
Налаштування зручних форм електронних заявок, зведених реєстрів платежів для фінансового директора та звітності про ліквідність для топменеджменту