Ефекти впровадження
Надаємо торговому представнику зручний інструментарій для виконання процесу прийому та формування замовлення, а керівництву сучасний модуль контролю та управління дистрибуцією в реальному часі
на обробку інформації
та управління агентами
Система підходить для різних галузей

Продукти та напої

Товари для тварин

Товари для дому

Косметичні засоби

Поліграфія

Сантехніка

Мастильні матеріали

DIY

Електрообладнання

Автоаксесуари
Автоматизуємо обробку замовлень для дистрибуторів та виробників
Online доступ
Жива стрічка
Каталог для формування замовлення
Модуль для супервайзерів та керівництва

-
Планування роботи торгового представника
Система допомагає спланувати роботу торгового представника на робочий день та окремо на кожну точку
-
Пріоритезація задач
Система розподіляє документи та задачі на термінові й ті, що необхідно проконтролювати, та допомагає виконувати їх відповідно до пріоритетності
-
Анкетування
Можливість створювати анкети та призначати їх на певних людей для заповнення
-
Показники роботи
Агент у режимі online бачить виконання своїх показників KPI

-
Зручний інтерфейс
Допомагає сегментувати товари по групах, категоріях, брендах, та має 7 рівнів вкладеності
-
Картка товару
Містить детальну інформацію про товар: фото, планограмму, сертифікати, опис, особливості товару, скрипт продажу та розгорнуту історію продажів, повернень, замовлень
-
Нагадування для агентів
Вкладки “Акції”, “Фокуси” та “Нещодавні”, які нагадуватимуть здійснювати продажі певних товарів
-
Залишки online
Перевірка актуальних залишків товарів на складі

-
Постановка різних типів завдань
Групові та індивідуальні, на категорію клієнтів або формат торгової точки, на маршрут чи конкретного учасника
-
Формування та редагування маршрутів
забезпечення систематичної роботи з відвідуванням клієнтів
-
Фіксація змін у русі замовлень та документів
Забезпечує оперативне розуміння руху замовлень, накладних, повернень, інкасації
-
Гнучкі налаштування
звітів, активностей, анкет
-
Блок аналітики
План/Факт, АКБ, Відвідування, середнє SKU, потенціал ТТ, виконання завдань, Strike Rate, Journey Time, Борги тощо
Як відбувається впровадження системи
Безпосереднє вивантаження довідників
Навчання адміністратора (куратора) системи з боку клієнта
01 Аналіз і діагностика бізнес-процесів клієнтів
02 Первинне вивантаження довідників
03 Інтеграція документів
04 Тестування, навчання і масштабування
Проведення Експрес-аналізу:
Порівняння потреб клієнта з нашими рішеннями:
Узгодження статуту проєкту:
Створення інструменту обміну в обліковій системі клієнта:
Реалізація передачі довідкової інформації поетапно:
Безпосереднє вивантаження довідників
Демонстрація для клієнта:
Узгодження інтеграційних процедур:
Реалізація обміну документами:
Демонстрація виконаних робіт на етапі:
Навчання фахівців:
Навчання адміністратора (куратора) системи з боку клієнта
Масштабування проєкту:
Переваги ABM Digital Distribution

Хмарна (SaaS) система
Не вимагає купівлі, встановлення та підтримки. Сумісна з будь-якою обліковою та ERP

Online звіти
Контроль виконання показників від найвищого рівня до фінальної точки в режимі реального часу

Зростання ефективності
Збільшення кількості польових візитів в 2 рази
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!