Airba Fresh, відомий у Казахстані даркстор, обирає платформу ABM Cloud для автоматизації процесів
Airba Fresh, відомий у Казахстані інтернет-магазин свіжих продуктів, та компанія ABM Cloud, провідний постачальник передових рішень у сфері рітейлу, оголосили про співпрацю. Метою спільного проекту є впровадження інноваційної екосистеми з трьох продуктів – ABM Inventory, Shelf та Assortment – що має призвести до підвищення ефективності процесів онлайн-магазину та його фінансових показників.
Компанія Airba Fresh, заснована в 2022 році, швидко стала динамічним гравцем на ринку онлайн-продажів, що спеціалізується на доставці нових високоякісних продуктів харчування. Незважаючи на свою відносну молодість, компанія досягла значних успіхів у розширенні своєї діяльності та вдосконаленні бізнес-процесів.
Зараз даркстор Airba Fresh має один великий склад, супермаркет та мінімаркет, здійснюючи інтернет-торгівлю для В2В та онлайн-доставки. Асортимент компанії постійно оновлюється та розширюється. Керівництво компанії планує відкрити велику кількість нових магазинів та мінімаркетів. Саме тому було так важливо знайти комплексне рішення для автоматизації керування запасами, викладкою та асортиментом. Це дозволить компанії швидко масштабуватись без втрати ефективності та зайвих витрат на розширення штату.
Передумови проекту
Платформа також дозволить онлайн-магазину вирішити низку наявних зараз болів і проблем:
- Враховуючи, що компанія AirbaFresh торгує свіжими товарами з коротким терміном придатності, їй потрібне рішення, яке постійно контролюватиме і відстежуватиме ці терміни, забезпечуючи якість та безпеку продукції.
- Компанії необхідно підтримувати тендітний баланс, забезпечуючи доступність продукції та одночасно зводячи до мінімуму проблеми відсутності товару на складі та його надлишку, що, зрештою, дозволило б скоротити кількість списань.
- Величезний обсяг даних, які необхідно збирати та обробляти для забезпечення безперебійної роботи компанії, став проблемою, яка потребує комплексного вирішення.
- В даний час управління запасами та асортиментом здійснюється категорійними менеджерами, які виявляються поглиненими рутинними завданнями, залишаючи мало часу для прийняття стратегічних рішень.
Очікування від платформи ABM Cloud
Впровадження платформи ABM Cloud дозволить вирішити вищезгадані проблеми, пропонуючи комплексний підхід до підвищення ефективності операцій:
1. Управління запасами:
На першому етапі основна увага буде приділена розгортанню системи Inventory для контролю наявності, прогнозування попиту та автоматичного замовлення. Після цього паралельно будуть запущені системи Assortment та Shelf.
2. Система управління мерчендайзингом:
Система Shelf забезпечить оптимізацію простору та ефективне викладання товарів для максимальної зручності покупців. А в майбутньому система дозволить у рази швидше відкривати нові магазини, автоматизуючи створення планограм на основі даних та аналітики.
3. Управління асортиментом:
AirbaFresh вже має робочу асортиментну матрицю, при цьому система Assortment покращить аналіз та обробку даних, дозволяючи більш точно оцінювати ротацію асортименту.
4. Підвищена ефективність:
Платформа ABM Cloud буде екосистемою трьох модулів, оптимізуючи операції та звільняючи категорійних менеджерів від рутинних завдань. Це призведе до покращення процесів та підвищення фінансових показників.
Продукти екосистеми ABM Cloud допоможуть AirbaFresh досягти поставлених пріоритетів у розвитку. Після успішного впровадження системи розпочнеться співпраця з відділом Customer Success ABM Cloud для подальшого вирішення нетривіальних завдань та ефективного використання системи.
Ми бажаємо командам AirbaFresh та ABM Cloud успішного завершення проекту та будемо раді повідомити про його визначні результати.