0870920
Головна
Блог
Автоматизація автомагазину автозапчастин. Яка програма підходить для магазину автозапчастин.

Автоматизація автомагазину автозапчастин. Яка програма підходить для магазину автозапчастин.

Автоматизація автомагазину автозапчастин. Яка програма підходить для магазину автозапчастин.

Відкриваєте магазин автозапчастин? Чи потрібна автоматизація автомагазину і яку програму для магазину автозапчастин вибрати?

Запасні частини для автомобілів – товар, який завжди користується високим попитом. Магазин запчастин має свою специфіку, яку важливо враховувати.

Для автоматизації обліку роздрібних продажів магазину автозапчастин, складського обліку запчастин і матеріалів, проведення інвентаризацій, ефективного документообігу, швидкого і зручного пошуку за довідником товарів з урахуванням значущих символів (без роздільників), включаючи пошук аналогів, необхідно вибрати програму, що враховує специфічні особливості авто бізнесу.

Особливості продажів автозапчастин

Особливість запчастин, як товару – практично всі види автозапчастин підходять до декількох моделей автомобілів, але рідко до кількох маркокю Тобто існує жорстка прив’язка запчастини до моделі або марки автомобілю. Продається товар в розріб. Товари для автомобілів відрізняються яскраво вираженою сезонністю.

Важлива деталь – автоматизація роботи з великою кількістю постачальників, адже від швидкості і якості поставок, вартості запчастин, залежать рентабельність і привабливість магазину для покупців.

Для зручного пошуку запчастин необхідно привести всі формати і обсяги прайс-листів до єдиного вигляду, мати можливість проводити пошук по коду, аналогам, найменуванню, вживаності. Також важливо робити будь-які знижки, націнки, враховувати замовлення зі збереженням історії взаємодії з клієнтом.

Необхідний функціонал програми для магазину автозапчастин

  • Програма для магазину автозапчастин повинна враховувати специфіку ведення бізнесу і вирішувати завдання, властиві даної галузі.
  • Мультивалютний облік – можливість оприбуткувати і продавати товар, проводити грошові операції в будь-якій валюті.
  • Зручний номенклатурний довідник – прямі і непрямі аналоги, заміни, перехресні і пов’язані товари.
  • Інформація про наявність товарів в інших магазинах мережі – наявність, кількість і аналоги в інших торгових точках.
  • Права доступу і логирование дій користувачів – заборона або розмежування дій, обмеження доступу до інформації, контроль всіх дій користувачів.
  • Торговельне обладнання – можливість роботи з різними касовими апаратами (робоче місце касира), сканерами штрих-кодів, терміналами збору даних.
  • Резервна робота програми – збій комп’ютера, відключення електроенергії, пропав Інтернет – все це не заважає магазину продавати в офлайн режимі.

Єдина політика кодування товару, облік аналогів, різна комплектація

Як правило, магазин автозапчастин веде роботу з різними виробниками, у кожного з яких унікальна кодування товарів. В системі обліку один і той же товар, навіть різних виробників, повинен мати єдиний товарний код. Програма для автомагазину повинна мати функціонал для цього завдання.

Один і той же товар може приходити з різними цінами і різними одиницями виміру. Саме тому програма для обліку автозапчастин повинна підтримувати введення аналогів. Крім інформації про товар необхідно вводити також аналоги, що в подальшому істотно полегшує ведення обліку.

Якщо в магазині автозапчастин ведеться облік через аналоги, при оприбуткуванні важливо вказувати виробника, щоб не плутатися з залишками (як правило, під одним кодом знаходяться аналогічні товари з різними цінами). Облік по аналогам дозволяє побудувати звіти по руху товарів і зміни попиту в розрізі виробників.

У разі, коли у одного і того ж товару різна фасовка і комплектація, в аналоги необхідно внести оригінальні коди виробника. Тоді при пошуку з урахуванням аналогів отримаємо інформацію про залишки необхідної нам фасування, а також інформацію про інших ємностях.

Якщо ж є аналогічний товар, але іншого виробника, то в залишках будуть видні товари-замінники.

Переваги та недоліки обліку по аналогам

Переваги

Недоліки

  • точна інформація про залишки товару
  • необхідність вказувати виробника при оприбуткуванні товару
  • зручний пошук деталей по кодах
  • нанесення маркування на товар у вигляді коду основного виробника
  • можливість пошуку за кодами залишків і цін

 

Які переваги дає програма для автоматизації магазина автозапчастин

Переваги автоматизації при використанні хмарної програми для магазину автозапчастин:

  • Прозорий облік наявності автозапчастин в магазині, на складі
  • Легкість пошуку взаимозаменяемой номенклатури
  • Можливість вносити додаткові властивості товарів
  • Підключається програма лояльності
  • Ефективний контроль взаємовідносин з постачальниками і покупцями, аналіз продажів
  • Покращення якості і швидкості обслуговування покупців
  • Оптимізація витрат, підвищення прибутковості і конкурентоспроможності магазину
  • Зручний документообіг, ведення бухгалтерської та податкової звітності

Готові проконсультувати і познайомити з програмою для роздрібної торгівлі ABM Retail за телефоном +380 (44) 207-39-55 або e-mail sales@abmcloud.devbrainlab.com.ua

Автоматизируйте управление запасами в вашей сети

ABM Inventory позволит обеспечить высокий уровень наличия товара и не создать излишки на складе pushpin

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!