Автоматизація галузевих магазинів роздрібної торгівлі
Конкуренція на ринку роздрібної торгівлі збільшується, тому магазини шукають засоби підвищення ефективності бізнесу: поліпшення рівня обслуговування покупців, якість асортименту, застосовують програми лояльності. Якісно управляти процесами магазину неможливо без автоматизації магазину.
Автоматизація роздрібних магазинів включає в себе проведення цілої низки заходів – налагодження зв’язку між наявними підрозділами, а також гарантію забезпечення діяльності професійних «front-office» рішень для кас та системи управління магазином «back-office». Також вкрай важливо враховувати специфіку магазинів по галузях.
Облік товарів що швидко псуються (з обмеженим терміном придатності), управління динамікою товарів, підтримання повноти і стабільності асортименту, оновлення цін, підвищення оборотності товарних запасів, зниження рівня низьколіквідних товарів, взаємини з постачальниками, захист від зловживань персоналом – важливі завдання для food магазинів продуктів харчування.
Для магазинів DIY (do-it-yourself) дуже важлива можливість вести облік товарів за розмірами, кольорами, матеріалами, враховувати роботу із залишками товарів (є рулон з певним метражем, відрізали шматок), облік роботи за зразками, управління гарантійними зобов’язаннями.
Для магазинів з продажу автозапчастин, деталей та комплектуючих для транспортних засобів впровадження автоматизованої системи управління дозволить проводити аналіз продажів і планувати закупівлі, швидко шукати необхідні товари, підбирати аналоги, використовувати деталізовані записи для кожної позиції SKU товару, формувати для постачальників замовлення на запасні частини, яких немає в наявності.
Магазини з продажу електроніки, побутової техніки дуже динамічні. Саме через специфіку важливо підтримувати стабільність асортименту, по максимуму знизити обсяги ручної праці, прибрати з обороту низьколіквідні товари, знизити вплив людського фактора на ведення торгового обліку, управляти акціями та розпродажами.
Автоматизація drogerie магазинів, де продаються товари нон фуд повсякденного попиту, тобто косметика, парфумерія, засоби гігієни, супутні товари мало чим відрізняється від автоматизації продовольчого магазину, але також має ряд особливостей, які необхідно враховувати. Облік термінів придатності, облік оборотності товарів (інтенсивності продажів), облік операцій розподільного центру, де консолідуються замовлення.