Автоматизація мережі мінімаркетів «Щедрий Кошик» за допомогою системи управління ABM Retail

Для автоматизації мережі мінімаркетів роздрібної торгівлі «Щедрий Кошик», прозорого і коректного обліку товарів і грошових коштів, керівництво обрало хмарну систему управління магазинами ABM Retail.
Відкриття нового магазину мережі міні-маркетів роздрібної торгівлі «Щедрий кошик» відбувся за підтримки «Метро Кеш енд Кері Україна» у травні 2015. Експерти ABM Cloud запустили магазин з нуля за 2 тижні. База даних наповнена 3500 позиціями активного асортименту, персонал магазину навчений роботі з касової програмою і системою ABM Retail, встановлено і налаштовано торгівельне обладнання.
За допомогою хмарної back-office системи управління ABM Retail ведеться:
- оприбуткування товарів і платіжних операцій для полегшення роботи з постачальниками, контроль взаєморозрахунків
- інвентаризація для обліку товарних залишків
- управління ціноутворенням
- передпродажна підготовка товару – цінники на товари потрібного формату роздруковуються прямо з документів системи
- аналітика по надходженнях, продажам, руху грошових коштів і іншими операціями
В даний момент всі існуючі магазини переведені на систему управління ABM Retail.