Автоматизація м’ясного магазину
При відкритті магазину м’ясної продукції з продажу охолодженого м’яса потрібно не тільки знайти «рибне місце», а й вибудувати прозорий облік й управління – а допоможе в цьому автоматизація магазину м’яса.
Облік і автоматизація м’ясного магазину з продажу охолодженої м’ясної продукції
Найчастіше в магазин м’ясо привозиться в тушах, його обробляє м’ясник і виходить товар. Можна перед тим як рубати тушу, зважувати частини, записувати вагу в зошит або Excel, протягом дня продавати, а ввечері аналізувати, що продалося, в якій кількості, різницю списувати на природні втрати. Але чи можете Ви бути впевнені в тому, що жоден шматок м’яса не зник безслідно? Як зробити так, щоб м’ясник займався своїми прямими обов’язками, а не записуванням та бюрократією?
Так як м’ясо – продукт що швидко псується, а закупівлями «на свій страх і ризик» займаються керуючий магазину, часто буває так, що вже до обіднього часу є випадання до 30% асортименту на полицях. І виглядає непрезентабельно, і втрачені продажі ростуть.
При автоматизації м’ясного магазину важливо враховувати, що в роздрібний магазин надходять туші, де їх вже обробляють, а значить облік ведеться як в тушах, так і в готовій продукції.
Керівник, власник магазину м’ясної продукції повинен володіти і оперативно отримувати інформацію про те скільки і які м’ясні продукти знаходяться в торговому залі і на складі, скільки і якої продукції вже продано, коли відбувається пік продажів і в якому обсязі потрібно зробити замовлення постачальнику і мати запаси.
Також за допомогою автоматизації магазина м’яса ведеться контроль при обробленні туш і облік виходу чистого м’яса з забійної ваги при виробництві напівфабрикатів.
А значить зменшується кількість помилок за рахунок людського фактора, збільшується швидкість обслуговування покупців, з’являється можливість запобігання випадкам зловживань і шахрайства, а плани з розвитку і збільшення продажів можна будувати, грунтуючись на точних аналітичних даних.