0462700
Головна
Блог
Автоматизація невеликого магазину

Автоматизація невеликого магазину

Автоматизація невеликого магазину

Чи потрібна автоматизація невеликим магазинам і якщо потрібна, то навіщо. Необхідність в автоматизації великих національних роздрібних мереж ні у кого не викликає сумнівів, але думки розділяються, коли мова заходить про автоматизацію маленького магазину.

Занадто маленький магазин, асортимент невеликий, покупців мало, торгового персоналу також, та й бюджет на автоматизацію досить скромний. Але ж і невеликим роздрібним магазинам важливо контролювати і управляти бізнес-процесами. Для управління продажами важливо аналізувати конкурентів, ціноутворення, маркетинг. Для управління запасами аналізуються продажі, відстежуються залишки, здійснюється оперативне замовлення товарів. Робота з клієнтами передбачає розширення клієнтської бази, програми лояльності, зворотний зв’язок. Також з точки зору управління фінансами необхідно контролювати взаєморозрахунки з постачальниками, розраховувати зарплати.

Власнику невеликого магазину доводиться здійснювати оперативне управління самостійно, включаючи аналітику, планування і контроль виконання. Навіть маленька помилка може обернутися великими втратами.

Найбільш популярний аргумент проти автоматизації маленького магазину – це дорого. Однак якщо порівняти варіант автоматизації торгівлі для маленького магазина і фінансові втрати неавтоматизированного підприємства через несумлінність співробітників, затримок замовлення продукції, незадоволених покупців – аргумент про дорожнечу спростовується.

В середньому автоматизація маленького магазину окупається протягом 6 місяців, а вигоди від оптимізації управлінських бізнес-процесів стає очевидною відразу, як тільки Ви починаєте використовувати облікову систему в операційній роботі.

Варіанти автоматизації торгівлі для маленького магазину:

  1. Фасувати ваговий товар (сир, ковбаса, кондитерські вироби) до надходження на прилавок, ще на складі. Для цього на складі потрібно встановити електронні ваги з функцією друку етикеток зі штрих-кодами. Після надходження товарів на прилавок, викладати його.
  2. Зважувати товар на касі (овочі, фрукти). Тоді касир за допомогою електронних ваг без друку етикеток зважує товар, вводить код товару. При цьому вартість відображується автоматично.

Тобто продавець-касир швидко і безпомилково обслуговує і розраховує покупця, скануючи штрих-код товару за допомогою сканера штрих-кодів, зважує товар за допомогою електронних ваг.

Дані про поточні продажі доступні власнику невеликого магазину відразу в онлайн режимі, що зручно для аналізу поточних залишків і продажів, оперативного формування замовлень постачальникам, для формування збалансованого асортименту без затоварення магазину.

Завдяки автоматизації торговельних процесів невеликого магазину, можна збільшити товарообіг, знизити витрати і збільшити прибуток. А також власник маленького магазину отримує інструмент для прийняття ефективних управлінських рішень і подальшого розвитку.

Автоматизуйте управління запасами у вашій мережі

ABM Inventory дасть змогу забезпечити високий рівень наявності товару і не створити надлишки на складі

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Оптимізація ланцюга постачань
    Оптимізація ланцюга постачань

    Зміст статті: Оптимізація ланцюга постачань охоплює всі ланки: постачальник, виробник, дистриб’ютор, ритейл. Для кожної ланки застосовуються свої методи, при цьому існує універсальний – оптимізація ланцюга постачань з використанням підходів Теорії Обмежень. У статті розглядається методологія і практика оптимізації Supply Chain на прикладі великого виробника зі своєю дистрибуцією. Компанія впровадила інструменти ТОС і за 3 місяці […]

    Запаси на виробництві, Товарні запаси

    Читати 7 хвилин

    Мережа MasterZoo обирає ABM Cloud для оптимізації запасів та асортименту
    Мережа MasterZoo обирає ABM Cloud для оптимізації запасів та асортименту

    Найбільша в Україні мережа зоомаркетів MasterZoo автоматизує процеси управління товарними запасами за допомогою імплементації рішень ABM Inventory та ABM Assortment від компанії ABM Cloud. MasterZoo є одним з лідерів роздрібної торгівлі на ринку зоотоварів в Україні з національною мережею у майже 200 торгових точок. Магазини представлені переважно у двох форматах – street retail і магазини […]

    Асортимент, Товарні запаси

    Читати 3 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!