Автоматизація торгівлі в магазині одягу / взуття
Автоматизація торгівлі в магазині одягу / взуття має ряд особливостей, так як необхідно вести облік по колекціях, моделях, артикулах, розмірах, сезонах, кольрах, брендах.
Система для автоматизації магазину одягу / взуття
Завдяки автоматизації торгівлі в магазині одягу / взуття, підключаючись з будь-якої точки світу за допомогою Інтернет, можна отримувати дані по продажах за групами товарів, аналізувати залишки, отримувати дані про розміри та моделі що погано / добре продаються, порівнювати прибуток від продажів колекцій / виробників / постачальників, формувати замовлення на підставі інформації про поточну наявність товару.
Також важливо в єдиній системі вести фінансовий облік, вносити доходи і витрати, контролювати обіг, вести облік товару під реалізацію, передоплати, округляти суми продажів, контролювати роботу продавців.
У програмі обліку товарів і автоматизації торгівлі в магазині / мережі магазинів одягу / взуття можна вводити одну ціну на всі розміри товарів і різну ціну на кожен розмір, вести взаєморозрахунки за кожним постачальником, облік по статі (чоловічий, жіночий, хлопчик, дівчинка, унісекс), вести облік артикулів, колекцій, брендів, сезонів, кольорів по кожному виробнику, вносити фотографії товарів.
Якщо у товара немає штрих-коду, то програма повинна генерувати штрих-коди автоматично, а при оприбуткуванні товару легше враховувати відразу всю ростовку. При автоматичному обліку повернень товару сканується чек, товар «переміщується» на склад, сума віднімається з каси, друкується чек повернення і підтверджується видача грошей з каси. Також важливо відстежувати взаєморозрахунки по відстрочці оплати.
Інвентаризацію зручно проводити за допомогою функціоналу онлайн ТЗД з захистом від недобросовісних дій персоналу.
Прискорює оборотність можливість проводити акції, накопичувати бонуси, налаштовувати накопичувальні, фіксовані і разові знижки, використовувати подарункові сертифікати та дисконтні купони, аналізувати середній чек, активність покупців, контролювати рух товару від закупівлі до продажу.
Важливим фактором є можливість дуже швидко навчити торговий персонал простим операціям: продаж, повернення, здача каси. А також – постійна підтримка і оновлення функціоналу облікової програми автоматизації торгівлі в магазині.