07186171893
Головна
Блог
Ефективне управління запасами у магазині алкогольних напоїв

Ефективне управління запасами у магазині алкогольних напоїв

Ефективне управління запасами у магазині алкогольних напоїв

Чи знаєте ви, що світовий ринок алкогольних напоїв зріс на 1,6 трильйона доларів у 2022 році? Попит на алкоголь збільшується в геометричній прогресії, спричинений зростанням доходів і зміною культурних звичаїв.

Зростання ринку зумовлене факторами:

  • Збільшення міського населення;
  • Зростання доходів на ринках, що розвиваються;
  • Молоді люди з високими сімейними доходами під впливом соціальних мереж мають легкий доступ до алкогольних напоїв;

Нові продукти та брендинг означають, що споживачі частіше споживатимуть нові продукти. Щоб залишатися конкурентоспроможним, вам потрібно не лише аналізувати попит, але й розуміти існуючу культуру споживання алкоголю. Наприклад, люди, які живуть у жаркому кліматі, матимуть інші переваги, ніж ті, хто живе в холодніших регіонах.

Роздрібний продавець повинен переконатися, що вони замовляють продукти точно та максимально використовувати простір на полиці. Ось чому власники бізнесу та керівники вищої ланки повинні автоматизувати свої процеси замовлення , щоб повністю розуміти управління запасами алкогольних напоїв. Це допомагає їм враховувати кожен аспект виробничого процесу.

Переваги автоматизації

Перше, що слід зрозуміти про управління запасами, це вимірювання показників ефективності. Без якісної та прозорої аналітики неможливо зрозуміти, чи на правильному шляху ваш бізнес.

Якщо показники ефективності управління запасами алкогольних напоїв та їх динаміка належним чином непроаналізована, тоді неможливо оцінити, наскільки добре ними керують, чи належним чином дотримуються процедури замовлення.

Багато фахівців відділу закупівель легко втомлюються від цих завдань, а значить, трудові ресурси використовуються неефективно. Оскільки асортимент алкогольних магазинів досить різноманітний, менеджеру доводиться опрацьовувати велику кількість замовлень, які зазвичай обробляються через Excel, а потім надсилаються постачальнику через месенджери або навіть телефоном.

Ще важливо відстежувати надійність постачальника та точність виконання замовлень. В зворотньому випадку це призводить до поганого або проблематичного управління запасами алкогольних напоїв.

Багато менеджерів схильні складати накази «інтуїтивно». Людина керується своїми інстинктами, а не даним якісної аналітики. Відповідно це призводить до ряду помилок. Наприклад, у магазинах алкогольних напоїв часто продають закуски з обмеженим терміном придатності, що може призвести до значних фінансових втрат.

Це означає, що через списання неминучі значні збитки. Грамотне управління замовленнями асортиментом, в даному випадку закусками, прямопропорційне до зростання чистих продажів уцілому, оскільки на цю категорію товарів припадає п’ята частина продажів у магазинах алкогольних напоїв.

Ось чому для власників магазинів алкогольних напоїв надзвичайно важливо розуміти правильне управління запасами в магазині алкогольних напоїв і знати, які інструменти їм потрібно використовувати для цього. Сьогодні цей принцип справедливий у більшості галузей промисловості, а не лише в алкогольному бізнесі.

Якісний інструмент для управлінні запасами алкгольних напоїв повинен мати ці функції:

  • Методологія теорії обмежень;
  • Якісна експертиза та досвід;
  • Прозора та комплексна аналітика, широкий функціонал продукту;
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача.

Щоб правильно використовувати наведене вище, ви також повинні виконати наступні кроки:

1. Централізація відділу закупівель

Якщо розподілити відповідальність за конкретні бізнес-процеси на різних співробітників і зняти навантаження з менеджерів, то продуктивність значно зростає. Крім того, за допомогою програм автоматизації управління запасами можна успішно керувати цілою мережею магазинів, не залучаючи зайвого персоналу. Це особливо актуально, якщо ваша програма містить єдині алгоритми підрахунку замовлень і аналітики.

2. Автоматизація замовлень

Автоматизація дозволяє використовувати ресурси ефективніше та звільнити час для стратегічних завдань. Вона оптимізує всі аспекти роздрібної роботи та дозволяє повністю контролювати обробку складських приміщень, відкриваючи нові рівні управління запасами алкогольних напоїв.

Автоматизація замовлення також допомагає з особливими логістичними умовами. За допомогою програми контролю запасів алкогольних напоїв ви можете контролювати кількість замовлень і автоматично формувати їх на задану суму з урахуванням який товар користується найбільшим попитом.

3. Управління запасами за товарними категоріями

Як згадувалося вище, дуже важливо розуміти, що такі категорії, як розливне пиво та закуски, потребують особливої ​​уваги, оскільки вони є основою більшості алкогольних магазинів.

При замовленні важливо враховувати не тільки споживання цих товарів, а й неоднорідність попиту. Наприклад, вихідні зазвичай набагато прибутковіші, ніж будні.

Також необхідно враховувати рівень списання через вичерпаний термін придатності, залишковий термін придатності товару при надходженні, нерівномірність попиту на кожен день тижня, бажаний рівень обслуговування постачальника.

Якщо ви просто робите однакові замовлення для всіх категорій, тоді основні фактори не будуть враховуватися, що вплине на точність. Ось чому автоматизоване управління запасами алкогольних напоїв є таким важливим.

Ваші запаси у ваших руках, а система управління запасами допоможе вам досягти максимальних результатів. Зробіть це з системою управління запасами ABM Inventory. З нею наші клієнти помножують свої прибутки! Замовляйтеся презентацію, щоб дізнатися детальніше.

Автоматизуйте управління запасами у вашій мережі

ABM Inventory дасть змогу забезпечити високий рівень наявності товару і не створити надлишки на складі

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!