Автозамовлення товарів у постачальника
Автозамовлення – складний процес, управління яким дозволяє вести облік умов поставок при великих кількостях найменувань товарів, поповнювати складські запаси.
Автоматичний розрахунок замовлення постачальнику (Автозамовлення)
Багато керівників магазинів приймають рішення – збільшити штат закупівельників, але це спричиняє і ризики – помилки внаслідок впливу людського фактору, збільшення витрат, велика ймовірність індивідуальних винагород.
За допомогою автозамовлення можна формувати замовлення в автоматичному режимі з мінімумом персоналу, більш точно прогнозувати зміну попиту на товарні позиції, скоротити час на формування замовлення за допомогою даних з облікової системи про витрати на транспорт, історії продажів, взаєморозрахунків з постачальниками (наприклад, процес створення замовлення в середньому займає до 5 хвилин), а також не замовляти зайвий товар і не заморожувати обігові гроші в запасах.
Залежно від характеру попиту на товари (продаються стабільно кожен день, продаються раз в 1,5 – 2 дні) використовуються різні алгоритми для методів прогнозування.
Для підвищення прибутковості роздрібної точки важливо розширювати асортимент товарів, автоматизація процесу замовлення дозволить витрачати набагато менше часу, ніж при ручному замовленні, і не втрачати актуальність замовлених позицій.
Для визначення правильного обсягу закуповуваного товару і рівномірного, постійного прийому товару використовується модель періодичних закупівель за середньостатистичними даними з продажу, а також нефіксований розклад поставок (тобто замовлення формується, якщо залишок товару менше, ніж потрібно на строк точки замовлення). У свою чергу точка замовлення більше або дорівнює часу поставки від розміщення замовлення до надходження його на склад.