Мережа магазинів косметики Bloom обирає ABM Inventory для автоматизації управління запасами
ABM Cloud з радістю оголошує про партнерство з Bloom Beauty Shop, відомою в Узбекистані мережею магазинів косметики і товарів для здоров’я. Співпраця між ABM Cloud і Bloom Beauty Shop буде зосереджена на впровадженні ABM Inventory, інноваційного хмарного рішення, призначеного для оптимізації процесів управління запасами.
Bloom Beauty Shop вигідно вирізняються на ринку Узбекистану, привертаючи увагу покупців ексклюзивними товарами з різних країн світу. Асортимент мережі на 60% складається з власного імпорту, налічує 16000 SKU різних цінових категорій і реалізується як через фізичні магазини, так і через онлайн магазин.
Мережа магазинів Bloom активно розвивається, тому керівництво компанії прагне максимально оптимізувати бізнес-процеси, а також фінансові та людські ресурси. Крім того, у Bloom зіткнулися з низкою труднощів через нестабільність ринку і великі плечі постачання для імпортних товарів:
- нерегулярність і більш тривалі терміни постачання, через що часто виникає out-of-stock;
- складнощі в прогнозуванні необхідної кількості товарів і термінів збуту, що призводить до замовлення товарів “із запасом” і подальших оверстоків.
“Ми раді партнерству з ABM Cloud і впровадженню їхньої передової системи для управління запасами та промо акціями. ABM Inventory допоможе нам не тільки вчасно надавати високоякісну продукцію та винятковий сервіс нашим клієнтам, а й оптимізувати ланцюги постачання і рівень запасів навіть в умовах нестабільності ринку”, – ділиться Єрмакова Тетяна, менеджерка управління проєктом у Bloom.
Система ABM Inventory дасть змогу ритейлеру:
- Повністю автоматизувати поповнення запасів на РЦ і в точках продажу;
- Ефективно прогнозувати попит навіть для повільно оборотних та імпортних товарів, а також новинок ринку і товарів для промо кампаній;
- Знизити рівень відсутності товару на складі, зменшити дефіцит продукції в магазинах і звести до мінімуму втрачені продажі;
- Зменшити кількість залежаних товарів і скоротити надлишкові запаси;
- Підвищити ефективність промо кампаній шляхом точного планування, прогнозування попиту і своєчасного забезпечення складів акційною продукцією;
- Поліпшити видимість виконання KPI показників завдяки впровадженню інформативного дашборду і глибокої аналітики, доступної всього в кілька кліків;
- Підвищити загальну ефективність і звільнити співробітників від рутинних операцій на користь виконання більш важливих стратегічних завдань.
“Програмне забезпечення ABM Cloud не тільки дасть змогу компанії Bloom Beauty Shop впоратися з надлишковими запасами та упущеними продажами, а й дасть змогу зробити процес управління запасами прозорим і контрольованим, а також допоможе побудувати економічно ефективні бізнес-процеси й навчити команду використовувати нові інструменти для оперативного та стратегічного управління запасами”, – говорить Володимир Гонський, Комерційний Директор ABM Inventory.
Наразі команди ABM Cloud і Bloom перебувають на етапі впровадження системи, в процесі якого відбувається інтеграція з ERP ритейлера, налаштування обміну даними, навчання співробітників, а також підключення асортименту до системи ABM Inventory з подальшим пілотом і масштабуванням. Ми бажаємо командам впровадження успішного завершення і швидких видатних результатів проєкту.