Будуй кар’єру в ABM Cloud!
Про компанію
ABM Cloud – ІТ-компанія, спеціалізуємося на розробці та впровадженні хмарних програмних продуктів для підвищення ефективності бізнесу. Удосконалюємо весь ланцюг постачань і маємо в портфелі 12 продуктів з автоматизації та управління: запасами, марчандайзингом, системами лояльності, асортиментом, складом, транспортом, фінансами, торговими агентами та B2B E-commerce продажів.
Щодня за допомогою рішень компанії:
- автоматично формується понад 100 000 замовлень від ритейлерів зовнішнім постачальникам, щоб споживачі завжди знайшли свої улюблені товари на полицях магазинів;
- планується понад 5000 маршрутів доставки, щоб усі замовлення приїхали вчасно;
- узгоджуються тисячі заявок на виплату грошових коштів, щоб усі зобов’язання були виконані;
- обробляється близько 450 тисяч чеків у системах лояльності;
- на складах своєчасно комплектується близько 700 тисяч унікальних товарних позицій.
Водночас продукти компанії допомагають клієнтам бути максимально ефективними й прибутковими, скорочуючи непродуктивні витрати й максимізуючи продаж і прибуток.
Рішеннями ABM Cloud користуються понад 500 замовників в 19 країнах світу.
Люди — це головна цінність компанії!
Місія ABM Cloud — робити інновації доступними бізнесу. Але поряд із зовнішньою місією, спрямованою на клієнтів, у компанії є і внутрішня місія. Вона про лідерство й щастя її співробітників.
У ABM Cloud впевнені, що тільки щасливі люди, які з зацікавленістю віддають себе улюбленій справі можуть створювати по-справжньому креативні та інноваційні продукти.
Чи може компанія допомогти співробітнику бути щасливим у роботі? У ABM Cloud вважають, що так. Якщо знайти те, що людина буде робити по-справжньому захоплено — вона зможе максимально розкрити свій потенціал.
Як проходить адаптація новачків
Тут завжди дуже дружньо зустрічають нових співробітників і відразу підключають їх до всіх внутрішніх комунікацій.
З першого дня хлопці і дівчата проходять адаптаційний онлайн-курс, який докладніше розповість про «внутрішню кухню» й допоможе швидко розібратися, що до чого.
Потім новачка знайомлять із продуктовою командою, призначають йому куратора і проводять онлайн-навчання з робочих процесів і продукту.
Наші онлайн-курси створені із застосуванням нових трендів у навчанні — ми практично відмовилися від інструкцій. Замість них наші експерти записують короткі відео, де передають знання по-простому й на живих прикладах.
Марина Макарчук, Head of Implementation ABM Inventory
Можливості для розвитку співробітників
У ABM Cloud співробітники весь час підвищують свій професійний рівень. Для цього вони створюють план індивідуального розвитку (IDP), у якому розписують, які скіли хочуть прокачати й що їм для цього потрібно. HR і керівники допомагають організувати потрібне навчання або підключають до проєктів, де розвиток відбувається на практиці.
Індивідуальний план розвитку — це можливість отримати підтримку компанії в тому, що дійсно потрібно й цікаво людині. Ці плани не робляться «для галочки» На зустрічі з керівником відкрито й чесно обговорюється шлях розвитку, який допомагає співробітнику максимально розкрити свій потенціал.
Богдан Чернявський, СРО
Серед інших можливостей для розвитку:
- внутрішні мітапи, на яких провідні експерти компанії діляться досвідом;
- програма внутрішнього менторства;
- уроки англійської, адже для роботи з іноземними клієнтами знання мови — must have.
Свобода бути собою
У компанії дійсно багато свободи в робочих процесах. Люди часто пропонують і впроваджують свої ідеї щодо покращення. Можуть брати участь у будь-яких проєктах компанії за рамками своєї ролі.
Тут налагоджені процеси двостороннього зворотного зв’язку one-to-one. Це створює атмосферу довіри та відкритості, попереджає і вирішує конфлікти, дає змогу людям в екологічній формі прояснити будь-яку ситуацію.
А ще в ABM Cloud є внутрішня валюта — юніти. Їх нараховують за різні досягнення й ідеї щодо поліпшення. Співробітники можуть використовувати юніти як для оплати індивідуального професійного навчання, так і для спортивного і творчого розвитку.
В офісі — як вдома
В ABM Cloud працює гібридна форма відвідування офісу, кожен сам для себе вирішує в якому форматі йому комфортніше працювати. Зараз багато команд воліють збиратися в офісі кілька днів на тиждень. Для цього створюються комфортні й безпечні умови.
Офіс ABM Cloud — це окрема 4-поверхова будівля з закритою територією, зеленими зонами, власною стоянкою для автомобілів і велосипедів. Така автономність дає багато переваг у порівнянні з офісами в бізнес-центрах: приходити в офіс і йти з нього можна коли завгодно.
Тут є душ, що важливо для тих, хто приїжджає на роботу на велосипеді чи повертається з відрядження. Також наші співробітники мають змогу користуватися корпоративним таксі.
В офісі є зручна кухня у форматі кафе, конференц-зал, багато затишних кімнат для переговорів, лаунж-зона, гейм-рум. У розпорядженні тих, хто хоче розім’ятися протягом дня — настільний теніс, мініфутбол, турнік.
Справжня магія офісу ABM Cloud — те, як робочий простір можна трансформувати у відмінне місце для неформального спілкування. Влітку команда збирається в альтанці й зеленій зоні, а взимку перетворює конференц-зал і кухню в затишне «лампове» кафе.
На час вечірок в офісі з’являються зони для покеру, гри в мафію, караоке, танців. Творчі співробітники грають на піаніно та гітарі. У такі години робочий простір стає схожим на тематичний заміський клуб. Або на кіберклуб, коли в офісі влаштовують чемпіонати з Counter-Strike.
Наша компанія вирізняється свободою, принципами, ставленням один до одного, взаємодопомогою, драйвом і позитивом. За штату в майже 200 співробітників у нас усі на рівних. Ми любимо життя у всіх його проявах і любимо працювати. Круто розуміти, що офіс — наче дім, де можна бути самим собою. Є спортивні дні, велодні, дні, коли ми приходимо на роботу з домашніми улюбленцями. Затишок, комфорт, свобода й почуття безпеки — основні складові нашого офісу. Ми створюємо всі умови для розвитку людей і комфортної роботи. Це надихає на рішення робочих завдань.
Андрій Максимов, співзасновник та керуючий партнер
Останні роки ми проживаємо багато стресових ситуацій, багатьом буває страшно та важко справлятися з буденністю тому ми дуже боялися, що люди почнуть вигорати. Ми шукали рішення і в результаті залучили психолога. Нам вдалося організувати абсолютно анонімний процес, ми як керівники взагалі не знаємо, хто саме звертається до психолога за допомогою. У якийсь момент я навіть почала переживати, що до нього взагалі ніхто не звертається, але анонімне опитування показало, що психолог дуже потрібний фахівець і його підтримка користується попитом у співробітників.
Євгенія Медведєва, співзасновниця й керуючий партнер
Дружна сім’я ABM Cloud
За мирних часів компанія влаштовувала виїзні корпоративи для всієї команди двічі на рік: влітку — з наметами в ліс, на море чи річку, взимку — у Буковель поїздом. Викуповували відразу кілька вагонів — веселощі починалися ще в дорозі! Команди також часто подорожували разом за власною ініціативою. Наразі всі дуже чекають, коли зможемо повернутися до таких спільних активностей.
На наших івентах завжди панує дружня, майже сімейна атмосфера. Кожен розуміє, що знаходиться в колі друзі та однодумців, що можна розслабитися і відчувати себе вільно. Ми розділяємо і святкуємо разом як радісні моменти так і підтримуємо один одного в складних ситуаціях.
Ольга Жукова, адміністративний менеджер
До соціальних ініціатив в ABM Cloud теж підключаються всією командою: разом донатимо на ЗСУ, допомагаємо переселенцям, збираємо подарунки дітям з інтернатів, беремо участь у благодійних забігах, приєднуємося до акцій допомоги літнім людям.
Колишніх ABM-івців не буває
Навіть люди, які вже не працюють у компанії, приходять на неформальні зустрічі команди. Є приклади, коли співробітники йшли з компанії, але пізніше поверталися.
Я кілька років працював в ABM Cloud системним адміністратором, мені було цікаво. І мав хобі — варив вдома пиво. Мене сильно захоплювало це заняття, настільки, що я захотів стати професійним пивоваром. У якийсь момент вирішив різко змінити своє життя й перейшов у невелику крафтову пивоварню, де займався розробкою рецептур, ми придумували й варили різні сучасні сорти пива. Потім мене запросили очолити будівництво нового пивного заводу, де я згодом став головним технологом. Але через 1,5 року все ж зрозумів, що в душі я айтішник, а цінності й команда ABM Cloud мені, як і раніше, дуже близькі. Я повернувся в компанію вже на посаду JavaScript розробника. Зараз програмую красивий і корисний продукт ABM Shelf.
Антон Бондаревський, front-end розробник
Кого шукають до ABM Cloud?
Як продуктова ІТ-компанія, ABM Cloud часто наймає розробників у різні продуктові команди й на різний стек технологій. Також у нас часто відкриваються додаткові вакансії для проджект-менеджерів, які займаються впровадженням продуктів компанії, менеджерів Customer Success, маркетологів та інш.
Цікавий факт: майже всі фахівці відділу продажу працюють в ABM Cloud ще з моменту заснування компанії.
Вважається, що сейлзи з погляду рекрутингу — супернепостійні працівники бо їм завжди цікаво змінювати місце роботи та ставити перед собою нові виклики. Наш комерційний відділ у цьому плані унікальний. Для багатьох ABM Cloud став першим місцем роботи і вони працюють у компанії по 5–7–10 років! Компанія задовольняє всі їхні потреби: бажання кар’єрно розвиватися й рости фінансово, періодично працювати з новими продуктами й виходити на нові ринки, брати нові челленджі.
Юля Бондар, Head of HR department
Іноді трапляється, що людина приходить у компанію і швидко йде, не пройшовши випробувальний термін або просто розуміючи, що це не її місце. А хтось одразу закохується в атмосферу свободи, драйву, згуртованості й залишається надовго — на щастя, так у нас трапляється частіше. Є кейси, коли люди змінюють спеціальність або відділ всередині компанії, бо хочуть спробувати щось нове, хочуть зростати. Компанія підтримує такі зміни, адже розвиток є найважливішою для нас цінністю.
Олексій Медведєв, CEO, співзасновник
Стати частиною команди ABM Cloud просто:
Крок 1.
- Відправляйте своє резюме з позначкою вакансії, яка вас зацікавила.
Крок 2.
- Рекрутери компанії зв’яжуться з вами й дадуть відповіді на всі додаткові питання, а також призначать співбесіду.
Крок 3.
- Співбесіду проводять відразу й рекрутер, й експерт з напряму (зустріч в офісі або online).
Крок 4.
- Для багатьох вакансій передбачені тестові завдання або тест на логіку.
Крок 5.
- Рекрутери компанії запросять рекомендації від попередніх роботодавців.
Крок 6.
- Оффер.