Дякуємо за звернення.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Передумови впровадження ABM Inventory
Фінансові втрати при децентралізованому управлінні запасами.
До запуску системи в кожній аптеці закупівлі здійснювалися самостійно.
У кожній точці менеджери вручну розміщували замовлення, формували асортиментну матрицю і розраховували кількість замовлень. У цьому складному і важливому процесі менеджери із закупівель покладалися на свій досвід і бачення.
Іноді менеджери упускали важливі позиції і не замовляли необхідну кількість товару.
Наприклад, бували випадки, коли менеджери хотіли накопичити певну кількість товару "про всяк випадок", щоб перестрахуватися і знизити ризик порожніх полиць.
Цілі проєкту
01
Необхідно було мінімізувати участь людини в процесі, щоб суб'єктивні рішення менеджерів не могли вплинути на прибутковість усього ланцюжка.
02
Нова система мала автоматично розраховувати оптимальні обсяги замовлень і скорочувати надлишки.
03
Першим варіантом була розробка внутрішнього рішення. Однак керівництво швидко зрозуміло, що інвестування ресурсів у розробку продукту обходиться дорожче, ніж оплата підписки на хмарні сервіси.
Хід проєкту
01
Поступове підключення аптек до системи
Кожна аптека була поступово підключена командою впровадження до системи, і з часом управління запасами стало автоматизованим і централізованим.
02
Формування команди проєкту
Aversi виділила 6 осіб для проєкту: одного менеджера проєкту, керівника відділу, менеджерів із закупівель та ІТ-відділ.
03
Регулярні зустрічі з постачальниками
У Aversi були регулярні зустрічі з командою постачальників, незважаючи на різні місця розташування і країни. Був розроблений чіткий план дій.
Результати впровадження
Ключові ефекти від впровадження:
11 %
збільшення продажів LFL
16 %
поліпшення оборотності запасів
6 %
поліпшення доступності
98 %
доступність SKU
Якісні зміни
-
Система також допомогла оптимізувати підхід до управління просуванням. Було прийнято внутрішній стандарт планування промоакцій. До цього все залежало від менеджерів: коли вони замовлятимуть товари для акції, в якій кількості тощо. Тому запуск акції часто запізнювався. Тепер про захід оголошують за два тижні, а перед його початком менеджери закладають в інструмент очікуване зростання продажів.
-
Підхід до розміщення замовлень повністю змінився. Цим займаються 8 осіб у центральному офісі по всьому ланцюжку, що значно спростило і прискорило процес. Тепер магазини розміщують автоматизовані замовлення з оптимальними обсягами для покриття попиту. Це дає змогу капіталу працювати ефективніше.
-
Керівництво Aversi активно використовує системні звіти. Вони доступні наочно у вигляді графіків і таблиць. За допомогою аналітики менеджери відстежують показники по всьому ланцюжку: оборот; втрачені продажі (таких показників у компанії не було); надлишки.
-
Надлишки скоротилися на кілька мільйонів, що є значним досягненням для бізнесу.
-
Бізнес вивільнив величезну кількість часу для поліпшення клієнтського досвіду замість рутинних розрахунків замовлень.
Дякуємо за звернення.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!