Передумови впровадження ABM Inventory
Фінансові втрати при децентралізованому управлінні запасами.
До запуску системи в кожній аптеці закупівлі здійснювалися самостійно.
У кожній точці менеджери вручну розміщували замовлення, формували асортиментну матрицю і розраховували кількість замовлень. У цьому складному і важливому процесі менеджери із закупівель покладалися на свій досвід і бачення.
Іноді менеджери упускали важливі позиції і не замовляли необхідну кількість товару.
Наприклад, бували випадки, коли менеджери хотіли накопичити певну кількість товару "про всяк випадок", щоб перестрахуватися і знизити ризик порожніх полиць.
Цілі проєкту
01
Необхідно було мінімізувати участь людини в процесі, щоб суб'єктивні рішення менеджерів не могли вплинути на прибутковість усього ланцюжка.
02
Нова система мала автоматично розраховувати оптимальні обсяги замовлень і скорочувати надлишки.
03
Першим варіантом була розробка внутрішнього рішення. Однак керівництво швидко зрозуміло, що інвестування ресурсів у розробку продукту обходиться дорожче, ніж оплата підписки на хмарні сервіси.
Хід проєкту
01
Поступове підключення аптек до системи
Кожна аптека була поступово підключена командою впровадження до системи, і з часом управління запасами стало автоматизованим і централізованим.
02
Формування команди проєкту
Aversi виділила 6 осіб для проєкту: одного менеджера проєкту, керівника відділу, менеджерів із закупівель та ІТ-відділ.
03
Регулярні зустрічі з постачальниками
У Aversi були регулярні зустрічі з командою постачальників, незважаючи на різні місця розташування і країни. Був розроблений чіткий план дій.
Результати впровадження
Ключові ефекти від впровадження:
11 %
збільшення продажів LFL
16 %
поліпшення оборотності запасів
6 %
поліпшення доступності
98 %
доступність SKU
Якісні зміни
-
Система також допомогла оптимізувати підхід до управління просуванням. Було прийнято внутрішній стандарт планування промоакцій. До цього все залежало від менеджерів: коли вони замовлятимуть товари для акції, в якій кількості тощо. Тому запуск акції часто запізнювався. Тепер про захід оголошують за два тижні, а перед його початком менеджери закладають в інструмент очікуване зростання продажів.
-
Підхід до розміщення замовлень повністю змінився. Цим займаються 8 осіб у центральному офісі по всьому ланцюжку, що значно спростило і прискорило процес. Тепер магазини розміщують автоматизовані замовлення з оптимальними обсягами для покриття попиту. Це дає змогу капіталу працювати ефективніше.
-
Керівництво Aversi активно використовує системні звіти. Вони доступні наочно у вигляді графіків і таблиць. За допомогою аналітики менеджери відстежують показники по всьому ланцюжку: оборот; втрачені продажі (таких показників у компанії не було); надлишки.
-
Надлишки скоротилися на кілька мільйонів, що є значним досягненням для бізнесу.
-
Бізнес вивільнив величезну кількість часу для поліпшення клієнтського досвіду замість рутинних розрахунків замовлень.
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Дякуємо за звернення.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!