Передумови
Необхідність управління мерчандайзингом при масштабуванні мережі.
Брак людських ресурсів, знань і часу.
Необхідність автоматизації побудови планограм.
Необхідність підвищення прозорості та ефективності мерчандайзингу.
Цілі проекту
Хід проєкту
Вибір системи
Компанія пробувала різні системи. Але з часом керівництво вирішило, що їм потрібне рішення не тільки для механічної побудови планограм, а й для автоматизації.
До проєкту було залучено зовнішнього експерта, оскільки це було питання часу і грошей. Компанія не була готова інвестувати значну кількість внутрішніх ресурсів у створення та експлуатацію системи. Керівництво вважало, що динаміка набагато важливіша. "Basket" не хотіла ризикувати з проєктом методом проб і помилок.
Впровадження системи
Після вибору системи ABM Shelf почався процес її впровадження. Програмне забезпечення дало змогу створити схему розташування товарів, побудувати дерево рішень і забезпечити видимість роботи як головного офісу, так і операційних магазинів. Система також допомогла в автоматизації планограм і забезпеченні їхньої гнучкості та адаптивності.
Контроль і зворотний зв'язок
Організацію процесу контролю планограм було здійснено через регулярні оновлення та зворотний зв'язок між центральним офісом і магазинами. Мерчендайзери накопичують зміни і раз на тиждень завантажують їх у магазини, які зобов'язані впровадити ці зміни у встановлений термін. Центральний офіс контролює цей процес, а зовнішні аудитори перевіряють відповідність планограм фактичному виконанню.
Результати впровадження
Ключові ефекти від впровадження:
Система ABM Shelf дає змогу в будь-який час точно відстежувати асортимент і його розміщення в магазинах, надаючи інформацію про кількість кожного продукту, його розташування на полицях і в якому магазині він знаходиться. Централізована система управління забезпечує головний офіс доступом до актуальних даних про товарні запаси та викладку, що сприяє оперативному та ефективному управлінню мерчандайзингом.
Якісні зміни
-
Поліпшення комунікацій між офісом і магазинами. Тепер головний офіс компанії може бачити будь-яку інформацію в будь-який час: яку кількість того чи іншого продукту представлено; на якій полиці знаходиться товар; в якому магазині. Це докорінно змінює взаємодію з постачальниками - під час будь-яких переговорів можна одразу перегорнути карти і показати товар, що цікавить, у будь-якому контексті.
-
Швидка реакція на зміни та можливість внесення коригувань. Планограми, створені в головному офісі, завжди доступні в системі та мобільному застосунку. Співробітники можуть відстежувати процес, отримувати зворотний зв'язок і вносити поліпшення в будь-який час. Це полегшує весь процес оновлення та правильної викладки.
-
Підвищення залученості операційного персоналу в процес мерчандайзингу.
-
Більш ефективна взаємодія з постачальниками.
-
Поліпшення естетичного вигляду полиць і правильного викладення товарів.
Коментар клієнта
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!