0963180
Basket

Basket

Мережа формату «біля дому» з торговими залами площею від 250 до 500 кв. м, що пропонує широкий спектр товарів. Компанія прагне до автоматизації мерчандайзингу з метою підвищення продажів і задоволеності клієнтів, використовуючи систему ABM Shelf.
До 15
магазинів
Від 2000 до 6000
SKU
Замовити презентацію
Basket
Basket
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії

Передумови

Необхідність управління мерчандайзингом при масштабуванні мережі.
Брак людських ресурсів, знань і часу.
Необхідність автоматизації побудови планограм.
Необхідність підвищення прозорості та ефективності мерчандайзингу.

Цілі проекту

01
Автоматизація процесів і оптимізація викладки товарів для збільшення продажів і задоволеності клієнтів.
02
Створення системи, що дає змогу центральному офісу в реальному часі відстежувати ефективність мерчандайзингу і стан товарних запасів у всіх магазинах мережі.
03
Зменшення необхідності у великій кількості персоналу за рахунок автоматизації рутинних завдань і підвищення точності процесів.
04
Налагодження ефективного зворотного зв'язку між центральним офісом і магазинами для оперативного реагування на зміни та коригувань у викладенні товарів.
05
Впровадження системи, здатної швидко адаптуватися до змін асортименту і потреб покупців, підтримуючи високий рівень обслуговування і задоволеності клієнтів.
06
Використання сучасних технологій для поліпшення роботи мережі, залучення нових клієнтів і утримання наявних, а також зміцнення позиції компанії на ринку.

Хід проєкту

01
Вибір системи

Компанія пробувала різні системи. Але з часом керівництво вирішило, що їм потрібне рішення не тільки для механічної побудови планограм, а й для автоматизації.
До проєкту було залучено зовнішнього експерта, оскільки це було питання часу і грошей. Компанія не була готова інвестувати значну кількість внутрішніх ресурсів у створення та експлуатацію системи. Керівництво вважало, що динаміка набагато важливіша. "Basket" не хотіла ризикувати з проєктом методом проб і помилок.

02
Впровадження системи

Після вибору системи ABM Shelf почався процес її впровадження. Програмне забезпечення дало змогу створити схему розташування товарів, побудувати дерево рішень і забезпечити видимість роботи як головного офісу, так і операційних магазинів. Система також допомогла в автоматизації планограм і забезпеченні їхньої гнучкості та адаптивності.

03
Контроль і зворотний зв'язок

Організацію процесу контролю планограм було здійснено через регулярні оновлення та зворотний зв'язок між центральним офісом і магазинами. Мерчендайзери накопичують зміни і раз на тиждень завантажують їх у магазини, які зобов'язані впровадити ці зміни у встановлений термін. Центральний офіс контролює цей процес, а зовнішні аудитори перевіряють відповідність планограм фактичному виконанню.

Результати впровадження

Ключові ефекти від впровадження:

Система ABM Shelf дає змогу в будь-який час точно відстежувати асортимент і його розміщення в магазинах, надаючи інформацію про кількість кожного продукту, його розташування на полицях і в якому магазині він знаходиться. Централізована система управління забезпечує головний офіс доступом до актуальних даних про товарні запаси та викладку, що сприяє оперативному та ефективному управлінню мерчандайзингом.

100 %
автоматизація управління мерчандайзингом.
100 %
прозорість ефективності мерчандайзингу.

Якісні зміни

  • Поліпшення комунікацій між офісом і магазинами. Тепер головний офіс компанії може бачити будь-яку інформацію в будь-який час: яку кількість того чи іншого продукту представлено; на якій полиці знаходиться товар; в якому магазині. Це докорінно змінює взаємодію з постачальниками - під час будь-яких переговорів можна одразу перегорнути карти і показати товар, що цікавить, у будь-якому контексті.
  • Швидка реакція на зміни та можливість внесення коригувань. Планограми, створені в головному офісі, завжди доступні в системі та мобільному застосунку. Співробітники можуть відстежувати процес, отримувати зворотний зв'язок і вносити поліпшення в будь-який час. Це полегшує весь процес оновлення та правильної викладки.
  • Підвищення залученості операційного персоналу в процес мерчандайзингу.
  • Більш ефективна взаємодія з постачальниками.
  • Поліпшення естетичного вигляду полиць і правильного викладення товарів.

Коментар клієнта

Максим Головахин

Максим Головахин

Комерційний директор у мережі «Basket»

«Ви можете керувати тільки тим, що можете порахувати. Завдяки ABM Shelf ми можемо точно підрахувати асортимент, який ще не надійшов на полиці магазинів, і визначити, яка частка молочної продукції зайнята, а яка ще ні. І ці кількісні показники були переведені в KPI»

Максим Головахин

Максим Головахин

Комерційний директор у мережі «Basket»

«Я вважаю, що краще відразу закласти правильний фундамент і на ньому будувати все інше. Тому, чесно кажучи, я б порадив отримати експертну думку, перш ніж починати будувати будь-яку архітектуру»

Замовте консультацію експерта ABM Cloud

Дізнайтеся більше про можливості зростання вашого бізнесу!

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!