Передумови
Відсутність централізованого контролю над процесами мерчандайзингу
Кожен магазин мав окрему викладку за категоріями, а рішення щодо розміщення товарів на полицях ухвалювали менеджери і продавці на місцях.
Планування поличного простору відбувалося в Excel на основі загальних правил з розміщення товарів.
Цілі проєкту
Хід проекту
Впровадження відбувалося поступово протягом 6 місяців по всій мережі: від магазинів найбільшого формату до середніх і маленьких.
Впровадження системи проходило в 3 етапи:
Інтеграція
Експрес-обстеження мерчандайзингу в компанії, налаштування обміну даними з обліковою системою, розгортання ftp сервера, тестування обміну даними і завантаження даних у систему.
Управління планограмами
Навчання команди компанії функціоналу системи. Масштабування планограм на всі категорії.
Контроль, аналітика та масштабування
Навчання персоналу правильному використанню блоку аналітики, впровадження мобільного застосунку, супровід під час масштабування рішення для всіх магазинів мережі.
Результати впровадження ABM Shelf
Ключові ефекти від впровадження
Завдяки використанню рішення ABM Shelf клієнту вдалося істотно змінити підхід до управління викладенням товарів і оптимізувати бізнес-процеси по всій мережі.
Якісні зміни
-
Усі процеси мерчандайзингу тепер контролюються з центрального офісу: від моменту створення планограми до її впровадження, отримання звіту з магазину про виконання завдання з викладення та аналізу її ефективності.
-
Завдяки ABM Shelf ритейлер може автоматично створювати форматні планограми для певних типів магазинів. Такі планограми автоматично призначаються до виконання в усіх магазинах одного формату. Це значно прискорює розробку, імплементацію та заміну планограм по всій мережі одночасно.
-
Тепер клієнт може створювати форматні планограми, які значно прискорюють підготовку до запуску нових магазинів. Ця опція надає можливості для більш стрімкого масштабування мережі.
-
Категорії товарів були перерозподілені таким чином, щоб частка присутності кожного SKU на полиці відповідала частці прибутку.
-
Через мобільний застосунок ABM Shelf головний офіс може швидко надсилати зміни до планограм та отримувати звіти щодо виконання завдань з викладки. У застосунку завжди легко перевірити, акуратність і наповненість викладки в магазинах, чи коректно представлені акційні товари та певні бренди.
-
Система використовує інформацію про продажі, рівень запасів і попит для формування ефективних планограм. Користувачам системи доступні дані про кожен конкретний товар: розміри, кількість упаковок, кількість полиць, вартість, наявність товару на складі, коефіцієнт стиснення тощо.
-
Мережа отримує дані про ефективність процесів мерчандайзингу через блок аналітики ABM Shelf. Система дає змогу обрати період, за який необхідно проаналізувати продажі, завантажити дані та вивчити результати впровадження викладки.
-
Наразі клієнт найчастіше користується звітом «Асортимент» для виявлення позицій, які є в планограмах, але відсутні в асортименті (або навпаки). У звіті «Віддача» клієнт звертає особливу увагу на максимальні невідповідності - відхилення від планових показників.
Відгук клієнта
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!