Проблемні точки
100% найманий автопарк і неможливість управляти базою тарифів.
Тарифікація за тоннаж: ціна 1 тонни на 10 км = ціна 1 тонни на 100 км.
Неможливість контролювати пробіг.
Хід проекту
01
Вивчення процесів
Ознайомились з моделлю роботи Coca-Cola HBC, внесли в систему геокоординати точок доставки та часові вікна клієнтів. Виявили проблему з тарифікацією підрядників.
02
Відтворення маршрутів
На основі раніше внесених даних відтворили маршрути. Порахували через систему різні моделі оплати (тарифікації). Підтвердили, що оплата за пробіг вигідніша ніж оплата за тоннаж. За основу взяли середню ціну за кілометр та порівняли з наявною оплатою за тоннажність (літр перевезеної продукції).
03
Впровадження системи
Coca-Cola HBC провели переговори з підрядниками та перезаключила контракт на нову модель тарифікації (за км). Почали впровадження та використання ABM Rinkai TMS.
Результати впровадження
ABM TMS
Отриманні результати для Coca-Cola HBC
14 %
Зниження витрат на доставку при зростанні продажів на 7%
17 %
Зниження вартості доставки за 1 кг продукції
Якісні результати
-
Змінили систему оплати за використання найманого автопарку: замість оплати за кожен вивезений літр продукції перейшли на плату за 1 км. В результаті це дозволило, під час зростання об'єму продажів на 7%, скоротити витрати на доставку.
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Дякуємо за звернення.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!