Передумови
Децентралізоване управління запасами: менеджери магазинів коригували авто-замовлення, що призводило до надлишків або нестачі товарів, збільшуючи вплив людського фактора.
Недолік популярних товарів: регулярна перевірка наявності товарів не проводилася, що призводило до відсутності ключових позицій.
Недолік якісної аналітики: не проводився регулярний аналіз ключових показників, розрахунки виконувалися вручну.
Неефективне управління запасами для промо: відсутність своєчасної інформації про промо-активності та недостатній функціонал ERP робили процес хаотичним.
Цілі проєкту
Хід проєкту
Впровадження ABM Inventory відбувалося відповідно до стандартної дорожньої карти проєкту та було завершене в заплановані терміни.
Успіху впровадження сприяла проактивна проєктна команда Daily. Керівник відділу управління запасами очолила проєкт з боку клієнта. Керівництво мережі прийняло рішення найняти власного IT-фахівця, що допомогло краще контролювати і реалізовувати процеси. Команда також включала представників відділу управління запасами. Для вирішення окремих питань залучали фахівців комерційного та маркетингового відділів.
Інтеграція
На цьому етапі взаємодія між командами ABM Inventory та Daily відбувалася щоденно за допомогою відеоконференцій, телефонних дзвінків та електронного листування. Тут відбувалося вивчення умов і бізнес-процесів, а також власне інтеграція з ERP клієнта.
Навчання та пілотний запуск
На другому етапі імплементації пройшло офлайн навчання залучених фахівців безпосередньо в Грузії. У цей же період запустили перші замовлення в пілотній категорії - "Тютюнові вироби". Підключення провели по постачальниках одразу для всієї мережі.
Масштабування
На цьому етапі команди масштабували проєкт і під'єднали чинні розподільчі центри, побудували процес планування промоакцій, детально ознайомилися і навчилися максимально ефективно працювати з аналітичним блоком.
Ефекти від впровадження системи
У процесі імплементації командам впровадження вдалося досягти таких результатів:
Якісні зміни
-
Централізація управління запасами: упорядковано асортимент і визначено необхідну номенклатуру для кожного магазину.
-
Автоматизація процесів: оптимізовано процес замовлення товарів і знижено людський фактор.
-
Доступ до детальної аналітики: фахівці мережі можуть аналізувати результати та покращувати майбутні активності.
-
Ефективне управління підсортуванням товарів: збільшення швидкості та ефективності доставки.
-
Централізоване зберігання та обмін інформацією через ERP: користувачі працюють з інструментом, який формує замовлення і надає зручний дашборд для аналізу.
Відгук клієнта
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!