Цілі проекту
Хід проекту
Проведення аудиту процесів
Якісно введені первинні дані: адресні дані (база в ОС наповнюється правильними координатами за фактом корекції в TMS), тимчасові вікна доставки, габаритні характеристики товару та інша інформація.
Налаштовано інтеграцію
Було впроваджено можливість обміну інформацією між системою обліку та системою управління транспортними ресурсами (TMS). Цей обмін даними включає передачу інформації про замовлення, доступність автомобілів та маршрутні плани між обліковою системою і TMS. Також для кур’єрів був видозмінений мобільний додаток, перевізник не мав доступу до номеру телефрну клієнта, а всі дзвінки здійснювались виключно через додаток. Це дало змогу забезпечувати конфіденційність даних.
Налаштування модулю аналітики під вимогу клієнта
Було важливо зрозуміти ефективність торгових центрів, ефективність роботи водія та диспетчера планування.
Навчання персоналу роботі с системою
Підтримка під час перших планувань, проведення аналізів план-факт виконання маршрутів, пояснення як працювати з новими дашбордами та аналітичними даними.
Рішення ABM TMS для «Епіцентр К»
Результати впровадження
ABM TMS
Отримані результати для «Епіцентр К»:
Якісні показники
-
Збільшення продуктивності логіста і мінімізація «людського фактора» і термінів адаптації нових співробітників.
-
Наявність інформації про ККД диспетчера і водія за допомогою аналітики.
-
Планування сервісних завдань для водіїв (СТО, заправки та ін.).
-
Використання функціоналу мобільного застосунку: електронний маршрутний лист, навігація за маршрутом.
-
Модуль аналітики.
-
Прозора і нормована автоматична маршрутизація - мінімізація перевантаження авто, запізнень, перепробігів.
-
Наявність інформації про план-факт виконання рейсу (факт із GPS), історію роботи авто та прогноз запізнень.
Відео відгук:
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!