Передумови
Децентралізована система управління запасами.
Витрати на переміщення товарів між магазинами у зв'язку з неправильним розподілом товару з ЦС по мережі.
Надлишки на одних магазинах і втрачені продажі на інших.
Формування замовлень мережі вручну менеджерами центрального складу в Excel і в обліковій системі (1С) супервайзерами магазинів.
Швидке моральне застарівання товарів, а також їхня висока вартість вимагає контролювати управління не тільки рівнем запасів, а й асортиментом, на що в менеджерів не залишалося часу.
Високий вплив людського фактора.
Цілі проєкту
Хід проєкту
Централізація закупівель:
Команда ABM Inventory спільно з проєктною командою Evrika централізувала всі закупівельні процеси. Це забезпечило більш ефективне управління запасами, знизило надлишкові витрати і поліпшило координацію поставок.
Призначення менеджерів:
Призначено одинадцять менеджерів, відповідальних за закупівлі на центральному складі та в магазинах. Вони координують закупівлі, взаємодіють із постачальниками і забезпечують своєчасне поповнення запасів.
Створення графіків замовлень і доставок:
Розроблено графіки замовлень і доставок, що оптимізують процеси постачання. Це забезпечує своєчасне надходження товарів, знижує затримки і транспортні витрати.
Автоматизація асортименту:
Протягом чотирьох днів увесь асортимент кожного магазину підключено до автоматизованої системи замовлень. Це дає змогу формувати замовлення на основі поточних залишків і прогнозованого попиту, уникаючи надлишкових запасів і дефіциту.
Налаштування процесу заміни товарів:
Процес заміни товарів налаштований для вирішення двох завдань:
виведення товарів однієї альтернативної групи з асортименту і введення нових товарів;
автоматизація формування замовлень товарів в альтернативній групі з урахуванням залишків усієї групи.
Результати впровадження ABM Inventory
Ключові ефекти:
-
Поліпшення оборотності у 2 рази.
-
Скорочення надлишків у 1,5 раза.
-
Впровадження матриці продуктів у платформу управління роздрібною торгівлею ABM Inventory дало змогу структурувати та систематизувати асортимент товарів.
-
Введення мінімальних обсягів замовлень і розмірів упаковок.
-
Впровадження функціоналу вилучення товарів з асортименту.
-
Настройка плановых акций и алгоритмов сезонных колебаний.
-
Налаштування аналітики для контролю надлишку товарів, втрачених продажів, запасів товарів OUT і запасів за останній тиждень.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!