882958828688294
Головна
Мономах
Мономах

Мономах

Заснована 1991 року, компанія «Мономах» працює з провідними операторами чайно-кавового ринку, розробляючи спільно з ними відмінні продукти під їхніми власними торговими марками. Сьогодні понад 75 компаній довіряють фасування продукції ВТМ. Серед них - Unilever, Штраус Україна, ЕС ДЖІ Продакшн (ТМ ТЕТ і ТМ Grace); а також одні з найбільших ритейлерів - АТБ, METRO, Fozzy Group, Ашан, Novus.
10000 тонн
продукції щорічно
250+
позицій власних брендів
1500
найменувань чаю та кави, разом з private label
Замовити презентацію
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії

Цілі проекту

01
Забезпечити постійну наявність необхідної продукції для задоволення вхідного попиту
02
Стандартизувати, візуалізувати й автоматизувати планування виробництва та управління запасами по ланцюгу постачань
03
Знизити запаси сировини та готової продукції
04
Автоматизувати процес замовлення SKU

Хід проекту

Проєкт передбачав управління всією активною буферизованою і підзамовною номенклатурою, а це понад 3 000 SKU готової продукції, напівфабрикатів, сировини, тари. Реалізація проєкту передбачала 3 етапи:

01
Підготовка до запуску проєкту, де необхідно підготувати дані до використання в проєкті

Було проведено діагностику поточної діяльності компанії. Команда впровадження почала зі схематичного зображення ланцюга постачань. Сформували розуміння в процесах планування, виробництва, обробки замовлень від клієнтів, зрозуміти, за якою логікою робляться замовлення, і які дані при цьому використовуються. Вдалося визначити «вузькі місця» в управлінні запасами; які дані є в товарообліковій системі клієнта; які необхідно актуалізувати, а які - почати використовувати: Lead Time, MOQ, циклічність замовлення. Було надано допомогу у створенні процесу замовлення на постачання. Підсумком діагностики було написання технічного завдання. Надалі було сформовано файли для обміну інформацією між товарообліковою системою клієнта та Intuiflow, та визначено, де є потреба тримати запас, якими мають бути профілі та рівні буферів.

02
Запуск проєкту. Навчитися працювати в системі, зрозуміти логіку формування замовлень і вивірити всі дані

На прохання клієнта запуск здійснився не з усією номенклатурою, а в три етапи: упаковка, сировина і готова продукція. Кожна з цих груп номенклатури пройшла безліч ітерацій фільтрації, аналізу та очищення даних за ключовими елементами ланцюга постачань. Це було зроблено, щоб упевнитися, що Intuiflow під час обміну отримує коректні дані, на підставі яких і створюються автозамовлення у виробництво або на постачальників.
За підсумками другого етапу, успішно впроваджено автоматичний обмін даними. Автоматизували раніше складні, трудомісткі та ненадійні ручні розрахунки, тим самим створивши співробітникам додаткові можливості для розвитку своїх управлінських якостей.

03
Супровід (забезпечення методологічною та технічною підтримкою)

Всі дані зібрані в одній базі, система управління запасами стала ефективною і прозорою для аналізу. Це створило фундамент для стабільного подальшого зростання і розвитку компанії. Вивільнився час для оптимізації наявних процесів. Проведено зустрічі-рекомендації щодо поліпшення оборотності запасів. Протягом усього проєкту команда впровадження ABM Cloud забезпечила користувачів методологічною та технічною підтримкою. І продовжує це робити в рамках роботи відділу Customer Success.

Результати впровадження INTUIFLOW

Отримані результати для АТ "Мономах":

У компанії АТ «Мономах» впроваджено автоматизовану систему управління виробничими запасами Intuiflow, під керівництвом якої перебуває 100% всієї активної номенклатури. За період з березня 2018 року по березень 2020 року було досягнуто таких результатів:

59 %
Збільшення продажів
2 %
Зростання запасів

Якісні зміни:

  • Створено процес замовлення на постачання
  • Автоматизовано замовлення на постачальників і у виробництво
  • У зв'язку з розвитком програмного забезпечення, додаванням нового функціоналу клієнт отримує оновлені версії без витрачання часу і зусиль співробітників

Відео відгук про нас

Відгук про нас

Володимир Ропало

Заступник директора з виробничої логістики

«DDMRP спростила управління запасами. Вдалося це завдяки команді однодумців, які не бояться змін»

Розвиток вашого бізнесу починається з INTUIFLOW

Безкоштовна демонстрація INTUIFLOW допоможе вам прояснити, яку користь ми можемо вам принести

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!