867968679586794
Kormotech

Kormotech

Міжнародний виробник харчування для домашніх тварин. Це сімейний бізнес з історією у понад 20 років. Компанія входить в ТОП-20 за темпами росту серед глобальних гравців галузі і виробляє три види кормів: стандарт-клас (ТМ «Гав!», «Мяу!»), Преміум (ТМ «CLUB4PAWS») і суперпреміальний (ТМ «Optimeal»). Компанія експортує 20% продукції до 18 країн світу.
3 заводи
в Україні і Литві потужністю 102 тис. тонн
5 брендів
у 42 країнах
25 компаній
довіряють брендам Kormotech
Замовити презентацію
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії

Цілі проекту

01
Скоротити запаси сировини та готової продукції
02
Забезпечити постійну наявність необхідної продукції для задоволення вхідного попиту
03
Стандартизувати, візуалізувати й автоматизувати планування виробництва та управління запасами по ланцюгу постачання

Хід проекту

Проєкт почали з навчання проєктної команди KORMOTECH методології DDMRP. Паралельно консультанти розпочали аудит поточних бізнес-процесів, безпосередньо пов'язаних із ланцюгом постачання. Наступним кроком стала повна формалізація, очищення і систематизація даних. На етапі розроблення та моделювання визначили, де є необхідність тримати запас, якими мають бути профілі та рівні буферів

01
Форми даних в ERP

Розробили форму для ведення всіх параметрів замовлення за постачальниками в ERP системі. Також узгодили бізнес-процес по внесенню та підтримці даних, визначили відповідальних і систему контролю. Визначили реальні і досить детальні умови по роботі з постачальниками Lead Time, MOQ, циклічність замовлення і тд.

02
Підготовка даних

Пройшли безліч ітерацій фільтрації, аналізу та очищення даних за ключовими елементами ланцюга постачання

03
Автоматизували обмін даними

Розробили, протестували й успішно впровадили автоматичний обмін даними між ERP-системою клієнта і Intuiflow

04
Автоматизували замовлення сировини та планування виробництва

За допомогою Intuiflow автоматизували колись складні, трудомісткі і ненадійні ручні розрахунки, тим самим створивши співробітникам додаткові можливості для розвитку своїх управлінських якостей

05
Зібрали всі дані в одній базі даних

Що створило фундамент для стабільного подальшого зростання і розвитку компанії.

06
Впровадили нову систему звітності

Система управління запасами стала ефективною і прозорою для аналізу. А також відкрилися нові можливості щодо постійного вдосконалення (Kaizen)

07
Істотно підвищили компетенції

Тепер співробітники можуть оцінити результати своїх дій під кутом впливу на надійність, ефективність і фінансові результати всієї компанії, а не тільки свого відділу

Результати впровадження INTUIFLOW:

Отримані результати для KORMOTECH

У компанії «KORMOTECH» впроваджено автоматизовану систему управління виробничими запасами Intuiflow. Використовуючи систему, компанія поліпшила свою ефективність за низкою показників. Було досягнуто таких ефектів:

45 %
Зниження запасів готової продукції за паралельного поліпшення показника доступності з 90 до 99%
40 %
Зростання потреби, при цьому загальний рівень запасів сировини не змінився
40 %
Зростання продажів та виробництва
в 3 рази %
Знизилися коливання в обсягах виробництва

Якісні зміни:

  • Зникла необхідність оренди додаткових складських площ. Це стало можливим завдяки зниженню рівня зайвих запасів на понад 50% та усуненню 2 ключових драйверів їх формування: помилки в прогнозах попередніх періодів; виробництво «оптимальними» партіями
  • Тепер видно реальний стан справ у ланцюзі постачань у режимі реального часу і можна безпомилково визначити, що саме необхідно виробляти просто зараз для забезпечення потреби клієнтів. Необхідність у тижневому об'ємно-календарному плануванні виробництва, як і в зовнішніх «підказках по телефону», зникли
  • Зникла необхідність в аналізі вхідних замовлень клієнтів, які тепер потрапляють в облікову систему. І оскільки запасу достатньо для їхнього задоволення, необхідність у «перестраховках» регіональними менеджерами теж відпала. Самі замовлення клієнтів, стали стабільнішими, як і запаси у них, що також вплинуло на загальне збільшення рівня продажів

Відгук про нас

Едуард Бабенко

Директор з продажів

«Після впровадження Intuiflow процес роботи став більш рівним, а ланцюг постачань прозоріше. Це як велика дошка управління, на якій завжди все зрозуміло і все є».

Розвиток вашого бізнесу починається з INTUIFLOW

Безкоштовна демонстрація INTUIFLOW допоможе вам прояснити, яку користь ми можемо вам принести

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!