Цілі проекту
Хід проекту
Проєкт почали з навчання проєктної команди KORMOTECH методології DDMRP. Паралельно консультанти розпочали аудит поточних бізнес-процесів, безпосередньо пов'язаних із ланцюгом постачання. Наступним кроком стала повна формалізація, очищення і систематизація даних. На етапі розроблення та моделювання визначили, де є необхідність тримати запас, якими мають бути профілі та рівні буферів
Форми даних в ERP
Розробили форму для ведення всіх параметрів замовлення за постачальниками в ERP системі. Також узгодили бізнес-процес по внесенню та підтримці даних, визначили відповідальних і систему контролю. Визначили реальні і досить детальні умови по роботі з постачальниками Lead Time, MOQ, циклічність замовлення і тд.
Підготовка даних
Пройшли безліч ітерацій фільтрації, аналізу та очищення даних за ключовими елементами ланцюга постачання
Автоматизували обмін даними
Розробили, протестували й успішно впровадили автоматичний обмін даними між ERP-системою клієнта і Intuiflow
Автоматизували замовлення сировини та планування виробництва
За допомогою Intuiflow автоматизували колись складні, трудомісткі і ненадійні ручні розрахунки, тим самим створивши співробітникам додаткові можливості для розвитку своїх управлінських якостей
Зібрали всі дані в одній базі даних
Що створило фундамент для стабільного подальшого зростання і розвитку компанії.
Впровадили нову систему звітності
Система управління запасами стала ефективною і прозорою для аналізу. А також відкрилися нові можливості щодо постійного вдосконалення (Kaizen)
Істотно підвищили компетенції
Тепер співробітники можуть оцінити результати своїх дій під кутом впливу на надійність, ефективність і фінансові результати всієї компанії, а не тільки свого відділу
Результати впровадження INTUIFLOW:
Отримані результати для KORMOTECH
У компанії «KORMOTECH» впроваджено автоматизовану систему управління виробничими запасами Intuiflow. Використовуючи систему, компанія поліпшила свою ефективність за низкою показників. Було досягнуто таких ефектів:
Якісні зміни:
-
Зникла необхідність оренди додаткових складських площ. Це стало можливим завдяки зниженню рівня зайвих запасів на понад 50% та усуненню 2 ключових драйверів їх формування: помилки в прогнозах попередніх періодів; виробництво «оптимальними» партіями
-
Тепер видно реальний стан справ у ланцюзі постачань у режимі реального часу і можна безпомилково визначити, що саме необхідно виробляти просто зараз для забезпечення потреби клієнтів. Необхідність у тижневому об'ємно-календарному плануванні виробництва, як і в зовнішніх «підказках по телефону», зникли
-
Зникла необхідність в аналізі вхідних замовлень клієнтів, які тепер потрапляють в облікову систему. І оскільки запасу достатньо для їхнього задоволення, необхідність у «перестраховках» регіональними менеджерами теж відпала. Самі замовлення клієнтів, стали стабільнішими, як і запаси у них, що також вплинуло на загальне збільшення рівня продажів
Відгук про нас
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!