Передумови
Обмеженість наявного ПЗ для бюджетування
Необхідність в автоматизації та консолідації бюджетів по всіх підрозділах компанії
Потреба в оперативному контролю виконання бюджетів
Хід проєкту
Проєкт з автоматизації системи бюджетування був завершений в стислі терміни – зайняв всього 3 місяці. Усі налаштування здійснювалися спільно зі співробітниками агрохолдингу, завдяки цьому компанія може самостійно розвивати систему, вносити зміни в модель бюджетування, що відповідають розвитку підприємства.
01
Автоматизовано форми для внесення бюджетів усіх підрозділів
02
Реалізовано можливість формування бюджетів руху грошових коштів на підставі бюджетів доходів і витрат
03
Налаштовано автоматичне формування підсумкових бюджетів БДВ, БРГК, Бюджет інвестицій тощо
04
Автоматизовано звітність по KPI основних напрямків діяльності
Результати впровадження ABM Finance
-
Автоматизовано систему бюджетування
-
Консолідовано бюджети по всіх підрозділах компанії
-
Розроблено автоматичне відстеження виконання бюджетів як за різними підрозділами, так і у всій компанії загалом
-
Покращено якість керування грошовими потоками
-
Налаштовано план-фактний аналіз відхилень в єдиній системі як за різними бюджетами, так і за KPI
-
Впроваджено автоматичне формування підсумкових бюджетів, що скорочує «ручну працю» та кількість помилок
Відгук клієнта
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Дякуємо за звернення.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!