Цілі проекту
01
Підвищити рівень клієнтського сервісу
02
Скоротити показник запізнень
03
Оптимізувати витрати на доставку
04
Скоротити рівень перепробігів
05
Скоротити кількість найманих перевізників
Хід проекту
01
Збір інформації про торгові точки
Потрібно було актуалізувати дані по часовим вікнам, визначити точні геоокоординати пунктів прийому і який обʼєм вивантаження у кожного з них. Виходячи з цих даних підбирався транспорт, який можна було залучити до доставки.
02
Редизайн ланцюга постачання
Зробили розрахунок потенційних замовлень від клієнтів по території країни виходячи не з розміщення розподільчих центрів, а просто навмання. Отримали зміну типу транспорту, додали 20 тон, 10 тон виходячи з розрахунків системи про необхідний транспорт для доставки.
03
Запуск системи в Сербії з подальшим масштабуванням
Результати впровадження
ABM TMS
Отримані результати для Perutnina Ptuj
32 %
Зменшення перепробігів за перші 6 місяців
22 %
Зниження собівартості доставки за 7 місяців
3 %
Показник запізнень від загальної кількості доставок
Якісні зміни
-
Змінили логіку маршрутизації виходячи з точки зору ефективності використання автотранспорту. На даний момент фактична завантаженість автомобіля максимально приближена до її планових вагагабаритних характеристик.
-
Завдяки правильній комплектації вдалося зменшити кількість машин, при цьому не зменшуючи обʼєм доставки.
-
Зменшена кількість «порожніх миль» (шлях від дому водія до складу, де він завантажується і навпаки). Тепер маршрути будуються з урахуванням цього кілометражу. Наприклад, це може бути декілька кіл завантаження, де в останньому водій розвозить продукцію в точки, які можуть бути в напрямку його дому.
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Дякуємо за звернення.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!