Передумови проекту
Використовувалась ручна маршрутизація. Оптимізація існуючих чи побудова нових маршрутів займала від 7 до 30 днів роботи логіста.
Була відсутня можливість аналізу коректності часових вікон доставки до ТТ (кількість, якість відхилень у ретроспективі).
Не було можливості враховувати історію відвантаження (час руху по маршруту, час на розвантаження в ТТ) для оперативного коригування маршрутів.
Аналітика по рентабельності маршрутів готувалась в ручному режимі після закриття звітного періоду. Відповідно, було неможливо своєчасно реагувати і вносити корективи в логістичний процес, що спричиняло перевитрати.
Ручне внесення даних в базу, як результат можливість помилок логістів, невірні дані розміщення ТТ, недопоставки.
Відсутність можливості швидкої адаптації водіїв, як результат при зміні ТТ, маршруту чи водія – недопоставки, запізнення.
Відсутність можливості в онлайн режимі відслідковувати відвідування ТТ водієм, затримки, запізнення, відхилення від маршруту.
Цілі проекту
Етапи роботи
Підготовчий етап
За результатами анкетування керівників транспортно-складського, комерційного та ІТ підрозділів, а також керівництва компанії було проведено аналіз всіх бiзнес-процесiв, що впливають на впровадження TMS та надано рекомендації щодо їх вдосконалення. Визначено цілі впровадження TMS i зміни, необхідні для отримання результатів. Погоджено план робіт, терміни, відповідальні, контроль виконання, перелік ризиків для проекту i конкретних кроків по їх мiнiмiзацiї.
Налаштування систем
Реалізували обміни даними між обліковою системою та TMS (замовлення, доступність авто, маршрутні плани), системою контролю переміщення та TMS (контроль виконання маршрутів). Також розробили окремий аналітичний блок для швидкого доступа до всіх можливих показників (перепробіги, витрати, якість обслуговування тощо).
Запуск першого заводу
Відтворили у TMS маршрути за попередній період для налаштування первинних показників. Провели навчання персоналу та підтримували у перших плануваннях. Проводили план-фактний аналіз виконання маршрутів та коригування показників.
Масштабування
Масштабування TMS на ще 2 заводи (Львів та Вінниця) та кросс-доки
Хід проєкту
Створення облікових записів та надання доступів користувачам системи з урахуванням різних прав.
Формування маршрутів за попередній період для коректного і найбільш точного налаштування системи: часові характеристики вивантаження одного кілограма продукції, швидкісні характеристики торгових точок та водіїв
Кожна торгова точка має індивідуальні характеристики, які впливають на швидкість розвантаження; кожен автомобіль має додатково характеристики на завантаження та швидкість пересування.
Навчання всіх користувачів, зокрема, логістів/диспетчерів роботі в системі, план-факторному аналізу та звітності.
Надання допомоги та супроводження при побудові перших маршрутів.
Запуск близько 80 автомобілів на одному заводі у місті Львів у статичній маршрутизації з можливістю часткового та повного переходу до планування динамічних маршрутів.
Консультації по роботі в системі, налагодження бізнес-процесів.
Передача проєкту на технічну підтримку.
Рішення ABM Rinkai TMS для «Хлібпром»
Результати впровадження
ABM Rinkai TMS на першому заводі
Хлібпром – перша в Україні компанія з хлібної галузі, що використовує динамічну маршрутизацію доставки продукції.
На пілотному заводі при порівнянні показників за липень 2021 та лютий 2023:
Якісні показники
-
Повністю автоматизували процес планування маршрутів і мінімізували вплив людського фактору.
-
Оптимізували використання автотранспорту та суттєво знизили транспортні витрати.
-
Підвищили рівень сервісу обслуговування клієнтів завдяки впровадженню повідомлень про час доставки та використанню даних ТТН.
-
Підвищили ефективность контролю своєчасності доставки продукції до клієнта.
-
Атоматизували процес контролю за відхиленням від маршруту.
-
Створили достовірну звітність на базі планових даних факту за GPS, оновлення день в день.
-
Впровадили модуль аналітики.
Результати впровадження
ABM Rinkai TMS на другому заводі
На другому заводі порівнюючи показники за грудень 2021 та лютий 2023:
Якісні показники
-
Повністю автоматизували процес планування маршрутів і мінімізували вплив людського фактору.
-
Оптимізували використання автотранспорту та суттєво знизили транспортні витрати.
-
Підвищили рівень сервісу обслуговування клієнтів завдяки впровадженню повідомлень про час доставки та використанню даних ТТН.
-
Підвищили ефективность контролю своєчасності доставки продукції до клієнта.
-
Атоматизували процес контролю за відхиленням від маршруту.
-
Створили достовірну звітність на базі планових даних факту за GPS, оновлення день в день.
-
Впровадили модуль аналітики.
Результати впровадження
ABM Rinkai TMS на третьому заводі
На третьому заводі, якщо порівнювати показники за травень 2022 та лютий 2023:
-
Повністю автоматизували процес планування маршрутів і мінімізували вплив людського фактору.
-
Оптимізували використання автотранспорту та суттєво знизили транспортні витрати.
-
Підвищили рівень сервісу обслуговування клієнтів завдяки впровадженню повідомлень про час доставки та використанню даних ТТН.
-
Підвищили ефективность контролю своєчасності доставки продукції до клієнта.
-
Атоматизували процес контролю за відхиленням від маршруту.
-
Створили достовірну звітність на базі планових даних факту за GPS, оновлення день в день.
-
Впровадили модуль аналітики.
Відео відгук:
Відгук клієнта
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!