949809034894977
Головна
ПрАТ «Концерн Хлібпром»
ПрАТ «Концерн Хлібпром»

ПрАТ «Концерн Хлібпром»

ПрАТ «Концерн Хлібпром» одне з найбільших підприємств українського ринку хліба. Переробні підприємства розташовані у Львівській та Вінницькій областях. Співпраця з найбільшими торговими мережами країни та орієнтація на міжнародні стандарти якості продукції стимулює «Концерн Хлібпром» у впровадженні інноваційних рішень у виробничі та логістичні процеси. Впровадження TMS стало початком глобальної зміни та оптимізації процесу доставки продукції. На початку 2021 року разом з командою ABM Rinkai TMS в «Концерн Хлібпром» почалось активне розгортання системи.
160 тонн
Виготовляється щодня
5
Переробних підприємств
Замовити презентацію
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії

Передумови проекту

Використовувалась ручна маршрутизація. Оптимізація існуючих чи побудова нових маршрутів займала від 7 до 30 днів роботи логіста.
Була відсутня можливість аналізу коректності часових вікон доставки до ТТ (кількість, якість відхилень у ретроспективі).
Не було можливості враховувати історію відвантаження (час руху по маршруту, час на розвантаження в ТТ) для оперативного коригування маршрутів.
Аналітика по рентабельності маршрутів готувалась в ручному режимі після закриття звітного періоду. Відповідно, було неможливо своєчасно реагувати і вносити корективи в логістичний процес, що спричиняло перевитрати.
Ручне внесення даних в базу, як результат можливість помилок логістів, невірні дані розміщення ТТ, недопоставки.
Відсутність можливості швидкої адаптації водіїв, як результат при зміні ТТ, маршруту чи водія – недопоставки, запізнення.
Відсутність можливості в онлайн режимі відслідковувати відвідування ТТ водієм, затримки, запізнення, відхилення від маршруту.

Цілі проекту

01
Автоматизувати процес планування маршрутів і мінімізувати вплив людського фактору, для підвищення якості, швидкості і точності процесу планування маршрутів.
02
Підвищити рівень сервісу обслуговування клієнтів.
03
Оптимізувати використання автотранспорту та знизити транспортні витрати.
04
Підвищити ефективність контролю за вчасністю доставки продукції до клієнта.
05
Здійснювати вибір ефективного маршруту, за рахунок автоматичного зіставлення планового і фактичного маршруту.

Етапи роботи

Мы – рядом с вами

Підготовчий етап

За результатами анкетування керівників транспортно-складського, комерційного та ІТ підрозділів, а також керівництва компанії було проведено аналіз всіх бiзнес-процесiв, що впливають на впровадження TMS та надано рекомендації щодо їх вдосконалення. Визначено цілі впровадження TMS i зміни, необхідні для отримання результатів. Погоджено план робіт, терміни, відповідальні, контроль виконання, перелік ризиків для проекту i конкретних кроків по їх мiнiмiзацiї.

Мы – рядом с вами

Налаштування систем

Реалізували обміни даними між обліковою системою та TMS (замовлення, доступність авто, маршрутні плани), системою контролю переміщення та TMS (контроль виконання маршрутів). Також розробили окремий аналітичний блок для швидкого доступа до всіх можливих показників (перепробіги, витрати, якість обслуговування тощо).

Мы – рядом с вами

Запуск першого заводу

Відтворили у TMS маршрути за попередній період для налаштування первинних показників. Провели навчання персоналу та підтримували у перших плануваннях. Проводили план-фактний аналіз виконання маршрутів та коригування показників.

Мы – рядом с вами

Масштабування

Масштабування TMS на ще 2 заводи (Львів та Вінниця) та кросс-доки

Хід проєкту

01
Створення облікових записів та надання доступів користувачам системи з урахуванням різних прав.
02
Формування маршрутів за попередній період для коректного і найбільш точного налаштування системи: часові характеристики вивантаження одного кілограма продукції, швидкісні характеристики торгових точок та водіїв

Кожна торгова точка має індивідуальні характеристики, які впливають на швидкість розвантаження; кожен автомобіль має додатково характеристики на завантаження та швидкість пересування.

03
Навчання всіх користувачів, зокрема, логістів/диспетчерів роботі в системі, план-факторному аналізу та звітності.
04
Надання допомоги та супроводження при побудові перших маршрутів.
05
Запуск близько 80 автомобілів на одному заводі у місті Львів у статичній маршрутизації з можливістю часткового та повного переходу до планування динамічних маршрутів.
06
Консультації по роботі в системі, налагодження бізнес-процесів.
07
Передача проєкту на технічну підтримку.

Рішення ABM Rinkai TMS для «Хлібпром»

Система планування маршрутів
Контроль виконання маршрутів
Робота з картами
Мобільний портал водія
Dashboard з аналітичними даними
Клієнтський сервіс
Raring score
Рейтинг водіїв
Рейтинг водіїв
Відстеження рентабельності обслуговування конкретної ТТ в онлайн режимі

Результати впровадження
ABM Rinkai TMS на першому заводі

Хлібпром – перша в Україні компанія з хлібної галузі, що використовує динамічну маршрутизацію доставки продукції.

На пілотному заводі при порівнянні показників за липень 2021 та лютий 2023:

17 %
Зменшилась кількість маршрутів на день
10 %
Скоротилась середня тривалість рейсів
7 %
Завдяки зменшенню перепробігів скоротилась витрата палива
100 %
Скоротились витрати на перевізника, оскільки стало можливим вивозити весь об’єм власним автопарком за рахунок кращого комплектування та більш оптимальних маршрутів

Якісні показники

  • Повністю автоматизували процес планування маршрутів і мінімізували вплив людського фактору.
  • Оптимізували використання автотранспорту та суттєво знизили транспортні витрати.
  • Підвищили рівень сервісу обслуговування клієнтів завдяки впровадженню повідомлень про час доставки та використанню даних ТТН.
  • Підвищили ефективность контролю своєчасності доставки продукції до клієнта.
  • Атоматизували процес контролю за відхиленням від маршруту.
  • Створили достовірну звітність на базі планових даних факту за GPS, оновлення день в день.
  • Впровадили модуль аналітики.

Результати впровадження
ABM Rinkai TMS на другому заводі

На другому заводі порівнюючи показники за грудень 2021 та лютий 2023:

31 %
Скорочення загальної кількості маршрутів в день
12 %
Зменшення кількості задіяних водіїв
28 %
Скрочення кілометражу перевізника, і 1% кілометражу власного автопарку
38 %
Скорочення витрат на перевізника
5 %
Зменшення витрат на паливо
20 %
Скорочення середньої тривалості рейсів

Якісні показники

  • Повністю автоматизували процес планування маршрутів і мінімізували вплив людського фактору.
  • Оптимізували використання автотранспорту та суттєво знизили транспортні витрати.
  • Підвищили рівень сервісу обслуговування клієнтів завдяки впровадженню повідомлень про час доставки та використанню даних ТТН.
  • Підвищили ефективность контролю своєчасності доставки продукції до клієнта.
  • Атоматизували процес контролю за відхиленням від маршруту.
  • Створили достовірну звітність на базі планових даних факту за GPS, оновлення день в день.
  • Впровадили модуль аналітики.

Результати впровадження
ABM Rinkai TMS на третьому заводі

На третьому заводі, якщо порівнювати показники за травень 2022 та лютий 2023:

8 %
Скорочення загального кілометражу у перевізника
4 %
Зменшення витрат на найманий автопарк
11 %
Скорочення середньої тривалості рейсів
  • Повністю автоматизували процес планування маршрутів і мінімізували вплив людського фактору.
  • Оптимізували використання автотранспорту та суттєво знизили транспортні витрати.
  • Підвищили рівень сервісу обслуговування клієнтів завдяки впровадженню повідомлень про час доставки та використанню даних ТТН.
  • Підвищили ефективность контролю своєчасності доставки продукції до клієнта.
  • Атоматизували процес контролю за відхиленням від маршруту.
  • Створили достовірну звітність на базі планових даних факту за GPS, оновлення день в день.
  • Впровадили модуль аналітики.

Відео відгук:

Відгук клієнта

Роман Сук

Керівник проєкту

Ми прагнемо бути найпередовішим підприємством хлібної промисловості. Звичайно ж, для цього необхідно оптимізувати логістичні процеси. Із системою ABM Rinkai TMS нам вдалося стати на якісно новий щабель доставки продукції. Перші результати ми помітили відразу після впровадження. Нам вдалося скоротити витрати на доставку і поліпшити потрапляння в часові вікна. В ході проєкта суттєво переглянули внутрішні процесси, частково спростивши і прибравши зайві, що додало гнучкості при впровадженні подальших змін. Після впровадження системи ми на 100% впевнились, що TMS – це must have для підприємств хлібної промисловості. Оскільки, ми маємо значний власний та найманий автопарк, оптимізація логістики значно скорочує витрати на його використання. Окремо хочу відзначити роботу команди впровадження ABM Rinkai TMS. Весь проєкт проходив під постійним контролем експертів. Упевнений, саме це допомогло досягти вражаючих результатів.

Замовте консультацію експерта ABM Cloud

Дізнайтесь більше про можливості росту вашого бізнесу!

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!