Вихід Qualiko на ринок ОАЕ
До впровадження системи компанія Qualiko працювала на ринку ОАЕ всього 6 місяців, та стикнулася з типовими проблемами новачків – відсутність клієнтів то точок збуту.
Найняли склади та підписали угоду з перевізником на декілька машин
Їхня кількість постійно зростала пропорційно підвищенню обсягів продажів
Для першочергового пошуку клієнтів компанія обрала стратегію Van Selling
Машини по суті працювали як пересувний склад, а покупку продукції пропонували безпосередньо магазинам та ресторанам з вантажівок. Вже після цього першого продажу точкам пропонували підписати угоду про регулярне постачання товару. Завдяки даній моделі обʼєм поставок зростав кожного місяця на 70-100% протягом року
Перші місяці поставки на філіал Qualiko проводились літаками, а зі збільшенням кількості замовлень перейшли на доставку фурами.
Цілі проекту
Етапи проекту
Інтеграція функціональності ABM Rinkai TMS
Були сплановані маршрути для продукції з урахуванням температурного режиму кожного продукту. Також враховано специфіку автопарку, в якому присутні машини від 3т до 20т.
Доопрацювання карт
Адаптували показ карт англійською мовою. При запуску система показувала карту водію лише на локальній мові. Це призводило до значних проблем в момент пошуку точки вивантаження, адже через специфіку ринку перевізників в ОАЕ більшість водіїв не володіють арабською.
Робота зі співробітниками
Була проведена робота зі співробітниками філії та актуалізовані обмеження на в'їзд вантажівок в той чи інший емірат. На основі цього ABM Rinkai TMS автоматично створювала маршрути та розподіляла водіїв по напрямках доставки.
Узгодження даних
Відкориговано географічні координати точок так, щоб завантажені в додаток маршрути приводили водія не тільки до потрібної будівлі, але й безпосередньо до рампи.
Налаштування аналітики
Під час проекту було налаштовано понад 20 нових графіків та 17 параметрів для ефективного досягнення цілей проекту, включаючи метрики оцінки водія та всього відділу.
Результати впровадження
ABM TMS
Отримані результати для Qualiko
-
Скорочення кількості запізнень на 7%. Показник знизився з 12% до 5%
-
В результаті впровадження ABM Rinkai TMS вдалося налаштувати роботу всього логістичного департаменту. На даний момент, при наявності 1 136 точок доставки та 231 авто всі маршрути плануються лише 1 логістом.
-
Автоматизували процес маршрутизації. Раніше багато робочого часу займало ручне обчислення місткості вантажівок та кількості товару, який можливо доставити наявним автопарком. Зараз же ABM Rinkai TMS самостійно планує доставки з максимальною місткістю транспорту і компанія має змогу вивозити по декілька замовлень одночасно одним авто.
-
Завдяки аналітичному модулю системи ABM Rinkai TMS зʼявився контроль за виконанням маршрутів. Тепер логісти в режимі реального часу відслідковують процес доставки. Також можливо проаналізувати роботу кожного водія та маршруту, та на основі цієї інформації приймати максимально обґрунтовані та ефективні рішення.
-
Підвищився рівень сервісу обслуговування клієнтів.
Відео відгук:
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!