Передумови
Відсутність інтуїтивно-зрозумілого інструменту для управління планограмами.
Недостатня аналітика мерчандайзингу для ефективного прийняття рішень про зміни в планограмах.
Різне програмне забезпечення для працівників головного офісу, які роблять планограми, та працівників магазинів, які виставляють товар на полиці.
Наявність пустих місць на полицях та втрачені продажі, через відсутність розуміння «безпечного буферу» запасів товару.
Хід проєкту
У процесі інтеграції було задіяно 6 членів команди мережі: 3 ІТ-спеціаліста, 2 ключових користувача системи та керівник проєкту. Після закінчення інтеграції, в процесі підключення системи в продуктив, були задіяні всі користувачі системи.
Команда була поділена на два напрямки: перша була відповідальна за підключення системи, друга – за підтримку системи та аналіз даних. Керівництво відмічає, що взаємодія з проєктною командою відбулося на високому рівні.
Інтеграція облікової системи з рішенням
До початку проекту команда «Рукавички» вже створювала планограми, тому було важливо їх перенести в ABM Shelf, оскільки вони були зроблені раніше. Клієнт відмічає, що процес відбувся досить швидко: система пропонує відтворення планограмм шляхом перенесення артикулів через Excel.
Навчання команди
Вже на 2-му етапі навчання команда клієнта зрозуміла, що система допоможе їм легко слідувати внутрішнім правилам формування викладки. Наприклад, важливе для клієнта виставлення товару на полицях від дешевшого до дорогого в ABM Shelf швидко реалізується за допомогою функції автовикладки.
Масштабування
Зараз планограмами в «Рукавичці» займається 3 особи централізовано у головному офісі. Вони відповідають за промальовування категорій і контроль реалізації планограми.
Результати впровадження
ABM Shelf
Отримані результати для «Рукавички»:
Незважаючи на ряд труднощів воєнного часу, такі як постійна ротація асортименту, низький рівень сервісу від постачальників, коливання попиту та складності оцінити вплив впровадження системи, керівництво мережі задоволене результатами інтеграції нової системи.
Якісні зміни:
-
Оперативне формування викладки
-
Аналітика для ухвалення рішень
-
Швидкий контроль за викладкою
-
Підвищення продажів завдяки клієнтоорієнтованому дизайну викладки
Відгук клієнта
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!