Цілі проекту
01
Мінімізувати витрати на обслуговування точок
02
Відновити замовлення від попередніх клієнтів
03
Привчити торгові точки замовляти онлайн
Хід проекту
01
Аналіз і діагностика бізнес-процесів клієнтів
Було проведено експрес-аналіз бізнес-процесів клієнта, виявлено потреби та мету проєкту. Порівняли потреби клієнта з нашими рішеннями з автоматизації процесів
02
Інтеграція (довідники)
Створення модуля на бік облікової системи для обміну даними з нашою системою. Реалізація процедури передачі довідкової інформації поетапно. Після завершення етапу продемонстровано ДЕМО для клієнта
03
Інтеграція документів
Продовження реалізації інтеграційних процедур із роботою документів. Після завершення етапу командою було проведено ДЕМО для клієнта
04
Тестування, навчання та масштабування
Працівники пройшли повне навчання по роботі в системі. Було масштабовано проєкт впровадження
Результати впровадження ABM Marketplace
Отримані ефекти для STV Group:
в 2 рази %
збільшився час торгового агента для живої презентації товару, при зменшенні загальної тривалості візиту
7 %
в середньому збільшились продажі у підключених торгових точках
Якісні зміни:
-
Підключення торгової точки до системи займає 10 хвилин
-
Зменшили витрати на візити в нерентабельні точки
-
Привчили торгові точки замовляти онлайн
Відео відгук:
Відгук клієнта:
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Дякуємо за звернення.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!