0903420
Головна
Вкус Март
Вкус Март

Вкус Март

Мережа супермаркетів у Казахстані. Співпрацюють з перевіреними виробниками, чиї товари відповідають ГОСТам. А також зі службами доставки, які привозять замовлення вчасно.
20 000
SKU
з 1992
Року на ринку
11
Філіалів
Замовити презентацію
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії

Передумови

Відсутність бонусної програми лояльності
Потреба в інструменті комунікації з постійними покупцями
Необхідність утримати вже лояльних клієнтів

Хід проєкту

У рамках проєкту з впровадження програми лояльності ми розробили інструменти для активної комунікації з клієнтами, налаштували гнучку бонусно-дисконтну систему і зібрали важливі звіти, що надають інформацію для аналізу купівельної поведінки.

01
Створення особистого кабінету

Розроблено в стилі бренду «Вкус Март». Особистий кабінет дає змогу, як зареєструватися в програмі лояльності, так і слідкувати за спецпропозиціями від торговельної мережі та аналітикою власних покупок. З функціоналом: реєстрація, авторизація, контроль балансу, перегляд новин та акцій, історія покупок, історія нарахувань.

02
Мобільний застосунок

Кастомізували мобільний додаток під бренд «Вкус Март». Додаток доступний на Android та iOS.

03
Запуск Telegram-bot

Ще одним каналом комунікації є чат-бот. У ньому доступні реєстрація/авторизація, перегляд балансу і карти лояльності, розширення зони впливу і комунікації з покупцями на платформі Telegram.

04
Побудова звітів у системі ABM Loyalty

Було проведено кілька сесій навчання по роботі з самою СРМ-системою, налаштуванню базових правил лояльності, управлінню картами лояльності та групами учасників, роботі з дашбордом системи. А також під'єднано аналітичні звіти, як додаткові інструменти для аналізу поведінки покупців і використання цих знань при створенні персоналізованих спецпропозицій і маркетингових активностей.

Рішення ABM Loyalty для «Вкус Март»

Особистий кабінет
Мобільний застосунок
Telegram-бот
Звіти

Результати впровадження
ABM Loyalty

Отримані результати для «Вкус Март»:

У 2 рази підвищили середній чек індентифікованого клієнта порівняно з неідентифікованим. Мережа підтримує зв'язок з понад 90% учасників програми лояльності.

51 %
перевищення середнього чека ідентифікованих покупців
65 %
збільшення повторних покупок
13 %
частка карт без заповнення вступної анкети
90 %
частка доступних для комунікації карт
70 %
коефіцієнт списання бонусів

Якісні зміни:

  • Автоматизували накопичення і списання бонусів, утримуючи покупців від постійного пошуку більш «низької ціни»
  • Налагодили комунікацію з покупцем завдяки налаштованим розсилкам
  • Надали персональні акційні пропозиції власникам бонусних карток за здійснення високомаржинальних покупок
  • Підвищили точність оцінки ефективності маркетингових заходів
  • Отримали швидку аналітику та візуалізацію даних

Відео-відгук про нас

Відгук клієнта

Айсулу Альмуханбетова

Керівник проєкту

Працювати з системою ABM Loyalty одне задоволення. Зрозумілий функціонал, приємний інтерфейс, оперативна техпідтримка. Плюси цієї платформи в тому, що завжди йдуть оновлення і прислухаються до твоїх ідей і доопрацювань. Ще можу додати, що команда ABM Loyalty на всіх етапах впровадження проявляла себе оперативно і відповідально.

Замовте консультацію експерта ABM Cloud

Дізнайтеся більше про можливості зростання вашого бізнесу!

Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!