09549295502
Головна
Досвід мережі «Коло» з оновлення системи управління запасами
Досвід мережі «Коло» з оновлення системи управління запасами

Досвід мережі «Коло» з оновлення системи управління запасами

«КОЛО» — мережа продуктових магазинів формату «біля дому», що налічує понад 250 точок в різних куточках Києва, Київської області та Одеси. Попри формат компактних мінімаркетів, асортимент мережі має понад 3500 товарних позицій (SKU). «Коло» пропонує клієнтам продукти першої необхідності: хліб, сир, ковбаси, овочі та фрукти, напої та інше. Мережа планує амбітне розширення до 3500 магазинів по всій країні.
250
магазинів
3500
SKU
З 2017
року на ринку України
Замовити презентацію
Коло
коло
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії

Передумови

На момент старту співпраці клієнт використовував іншу систему, яка закривала потреби в автоматичному формуванні замовлень. Відділ управління товарними запасами складався з 3 працівників: керівника та двох менеджерів.
Разом з тим, керівництво компанії шукало більш ефективне, але схоже за логікою роботи рішення. Очікувалось, що новий софт допоможе покращити KPI та оптимізувати певні процеси управління замовленнями, а також буде враховувати зміну попиту по Fresh товарам в рамках тижня.
Мережа планувала перейти на нове рішення максимально швидко, тому надала чіткі дедлайни відключення від попередньої системи та переходу на нову.

Ключові цілі проєкту:

01
Зменшити втрачені продажі.
02
Покращити рівень доступності товарів.
03
Зменшити надлишкові запаси.
04
Покращити оборотність запасів.

Хід проєкту

Стандартний процес впровадження системи ABM Inventory складається з трьох кроків:

01
Інтеграція
02
Підключення пілотного асортименту
03
Масштабування

Стандартний процес впровадження був адаптований під особливі виклики проєкту. Команда впровадження успішно провалідувала дані, провела навчання персоналу та пропрацювала тестові замовлення.

Навіть складні обставини, пов’язані з російською агресією та обстрілами українських міст, не перешкодили навчанню з управління системою: команди ABM Inventory та «Коло» щоденно взаємодіяли в режимі листування або онлайн-зустрічей.

Ефекти від інтеграції системи

Завдяки злагодженій співпраці команд, мережа “Коло” змогла вчасно та безшовно перейти з однієї системи автозамовлення на іншу, що дозволило забезпечити безперебійне постачання товарів по всій мережі.

Перехід на ABM Inventory відбувся на наступний день після відключення попередньої системи: одночасно по всій мережі, за всіма алгоритмами, з підключенням 100 % асортименту, формуючи майже по 5000 автозамовлень в пікові дні.

Щоб оцінити ефект від впровадження ABM Inventory, ми порівняли основні показники, зафіксовані в мережі «Коло» за 1-й квартал 2023, коли ще працювала попередня система, і 2-й квартал 2023 року, коли вже було впроваджено рішення від ABM Cloud. Результати дійсно вражають:

43 %
зменшення надлишків.
20 %
збільшення продажів.
17 %
пришвидшення оборотності товарів.
13 %
зменшення втрачених продажів.
14 %
покращення рівня доступності товарів.

Якісні зміні

  • Автоматичний розрахунок прогнозованого попиту для нових товарів: раніше попит для нових товарів розраховувався комерційним відділом мережі та передавався до системи автозамовлення. Але зараз він автоматично розраховується в системі ABM Inventory за допомогою кластеризації, а потім враховується в перших замовленнях. Таким чином, комерційний відділ зняв цю задачу з команди — це вивільнило більше часу для вирішення стратегічних завдань та зменшило кількість помилок через вплив людського фактору.
  • Врахування сезонності в розрізі тижня: тепер система враховує зміну попиту в розрізі тижня за всіма товарами, за якими відбувається замовлення частіше, ніж раз на тиждень. Для таких товарів автоматично розраховуються коефіцієнти днів тижня, які корегують середньодобове споживання, в залежності від коливань попиту в різні дні протягом тижня. Особливо це актуально для будніх днів та вихідних.
  • Гнучке управління категорією Fresh: клієнт мав потребу в інструментах, які дозволяють масово впливати на рівень доступності товарів та кількість списань в категорії Fresh (в залежності від бізнес-цілей в той чи інший період). Одним з таких інструментів в ABM Inventory є параметр service level. За допомогою цього параметру можна збільшувати або зменшувати рівень доступності товарів і списань у категорії Fresh.
  • Формування звітів безпосередньо в системі: до впровадження ABM Inventory аналітичні звіти з запасів формувалися в ERP-системі. Але тепер у відділу управління запасами з'явилася своя спеціалізована система, яка має повний набір інструментів для аналізу та управління процесами. Крім ключової функції автозамовлення, в системі є різноманітна додаткова інформація про товари, замовлення, інсайти та аналітичний блок, який включає в себе більше 40 звітів для контролю, моніторингу та оптимізації процесу управління запасами. «Сумнівні залишки» — звіт, який планують використовувати першим. Він виділяє товари, які зазвичай мають регулярні продажі, але показують залишок без продажів. Така ситуація свідчить про дві можливі проблеми: або товар не було виставлено на полиці, або в обліковій системі зазначено некоректний залишок.
  • Зауважимо, що в системі клієнта налаштовано процес автоматичного перерахунку крос-док замовлень у момент приїзду цих товарів до РЦ. Такий підхід дозволяє більш точно й актуально здійснювати їх розподіл за ТТ, оскільки ситуація щодо наявності товарів може бути різною на момент першочергового розрахунку і на момент поставки.

Марина Макарчук

Менеджер проєкту ABM Inventory.

«Команда проєкту мережі «Коло» була активно залучена в процес впровадження. Співробітники брали участь у вирішенні всіх задач та оперативно надавали зворотній зв’язок за необхідними питаннями. Завдяки цьому нам вдалося успішно адаптувати ABM Inventory під особливості бізнес-процесів мережі».

Марина Макарчук

Менеджер проєкту ABM Inventory.

«Невиставлений на полиці товар є однією з прямих причин втрачених продажів. Неправильно зазначений залишок є однією з причин неточних замовлень. Але завдяки звіту «Сумнівні залишки» відділ управління запасами може оперативно фіксувати та вирішувати такі проблеми“.

Замовте консультацію експерта ABM Cloud

Дізнайтеся більше про можливості зростання вашого бізнесу!

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!