868069571286802
YUKO

YUKO

Завод з виробництва мастильних матеріалів СП Юкойл (ТМ YUKO) побудований на південному сході України в 2002 році і є одним з найсучасніших виробничих підприємств галузі в Східній Європі. Юкойл - це сучасні автомобільні та промислові оливи, мастила, мастильно-охолоджувальні та формувальні рідини, сервісні продукти, що відповідають міжнародним стандартам якості.
70 країн
охоплює географія експорту бренду
4
регіональні склади у дистрибуції
1500 SKU
загальний асортимент
Замовити презентацію
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії

Цілі проекту

01
Забезпечити постійну наявність необхідної продукції для задоволення вхідного попиту
02
Стандартизувати, візуалізувати й автоматизувати планування виробництва та управління запасами по ланцюгу постачань

Хід проекту

01
Підготовка до запуску проекту

Для цього було проведено обстеження поточних процесів компанії. Отримано інформацію, які дані є в товарообліковій системі клієнта, які необхідно актуалізувати, а які почати вести. Сформовано розуміння в процесах планування, виробництва, обробки замовлень від клієнтів. На цьому етапі було виявлено, що не формалізовано процес постачання виробництва. Було надано допомогу у створенні процесу замовлення на поставку. Також, разом із проєктною командою СП Юкойл, було написано докладне технічне завдання. І як результат цього етапу, було налаштовано обмін файлами. У рамках першого етапу проєкту всім учасникам проєктної команди було проведено навчання концепції Demand Driven MRP. Після чого проведено оцінювання знань за допомогою тестів.

02
Запуск проєкту. Завдання другого етапу - це робота із замовленнями на виробництво і постачання

На початкових етапах було надано допомогу менеджерам під час роботи із замовленнями консультантами АВМСloud, щоб вивірити кожен рядок, який рекомендував Intuiflow. Цю роботу проведено для того, щоб зміцнити навички і знання менеджерів програмного забезпечення та ревізувати решту помилок, переданих з облікової системи. Мета другого етапу - це вибудувати довіру співробітників до програми. У рамках цього етапу проєкту було проведено два очних навчання користувачів системи управління запасами, надано відеоуроки з кожного програмного розділу.

03
Супровід. Підготовка співробітників компанії до самостійного використання всього програмного функціоналу і принципів методології.

Паралельно відбувалося доналаштування параметрів системи, проведено зустрічі - рекомендації щодо поліпшення оборотності запасів. Протягом усього проєкту команда впровадження ABM Cloud забезпечила користувачів методологічною та технічною підтримкою. У рамках третього етапу проєкту було проведено навчання по роботі з аналітикою та налаштуваннями програмного забезпечення.

Результати впровадження INTUIFLOW у дистрибуції:

Отримані результати для YUKO:

100 %
Зниження запасів у перші 4 місяці використання системи
60 %
Зростання продажів
25 %
Зменшення надлишків

Якісні зміни

  • Знизили рівень запасів у дистрибуції
  • Автоматизували поповнення запасів

Відгук про нас

Віталій Васильєв

Заступник Фінансового директора

"У дистрибуції розміри запасів не здавалися роздутими, але з огляду на ефективний результат впровадження методології на виробництві, з'явилися позитивні очікування від впровадження Intuiflow на регіональних представництвах".

Розвиток вашого бізнесу починається з INTUIFLOW

Безкоштовна демонстрація INTUIFLOW допоможе вам прояснити, яку користь ми можемо вам принести

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!