Цілі проекту
Хід проекту
Під час вибору рішення з управління запасами на виробництві, менеджмент компанії здійснив візит до компанії KORMOTECH для того, щоб особисто переконатися, як програмне забезпечення Intuiflow впроваджено і працює. Була проведена екскурсія виробничим майданчиком і зустріч із керівником планування. На той момент компанія KORMOTECH вже понад 2,5 роки використовувала програмне рішення для планування і могла поділитися ефектами від його застосування.
Проєкт передбачав управління всією активною буферизованою і підзамовною номенклатурою, а це понад 3 500 SKU готової продукції, напівфабрикатів, сировини, тари.
Підготовка до запуску проекту
Для цього було проведено обстеження поточних процесів компанії. Отримано інформацію, які дані є в товарообліковій системі клієнта, які необхідно актуалізувати, а які почати вести. Сформовано розуміння в процесах планування, виробництва, обробки замовлень від клієнтів. На цьому етапі було виявлено, що не формалізовано процес постачання виробництва. Було надано допомогу у створенні процесу замовлення на поставку. Також, разом із проєктною командою СП Юкойл, було написано докладне технічне завдання. І як результат цього етапу, було налаштовано обмін файлами. У рамках першого етапу проєкту всім учасникам проєктної команди було проведено навчання концепції Demand Driven MRP. Після чого проведено оцінювання знань за допомогою тестів.
Запуск проєкту. Завдання другого етапу - це робота із замовленнями на виробництво і постачання
На початкових етапах було надано допомогу менеджерам під час роботи із замовленнями консультантами АВМСloud, щоб вивірити кожен рядок, який рекомендував Intuiflow. Цю роботу проведено для того, щоб зміцнити навички і знання менеджерів програмного забезпечення та ревізувати решту помилок, переданих з облікової системи. Мета другого етапу - це вибудувати довіру співробітників до програми. У рамках цього етапу проєкту було проведено два очних навчання користувачів системи управління запасами, надано відеоуроки з кожного програмного розділу.
Супровід. Підготовка співробітників компанії до самостійного використання всього програмного функціоналу і принципів методології.
Паралельно відбувалося доналаштування параметрів системи, проведено зустрічі - рекомендації щодо поліпшення оборотності запасів. Протягом усього проєкту команда впровадження ABM Cloud забезпечила користувачів методологічною та технічною підтримкою. У рамках третього етапу проєкту було проведено навчання по роботі з аналітикою та налаштуваннями програмного забезпечення.
Результати впровадження INTUIFLOW:
Отримані результати для YUKO:
У компанії впроваджено автоматизовану систему управління виробничими запасами, під керівництвом якої перебуває 100% всієї активної номенклатури. За період з червня 2019 року по березень 2020 року було досягнуто результатів
Якісні зміни
-
Формалізовано процес замовлення на постачання
-
Автоматизовано замовлення на постачальників і у виробництво - загалом процес управління запасами став прозорим
-
Застосовано динамічну зміну буферів під час PAF (коефіцієнти сезонності)
Відео відгук про нас
Відгук про нас
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!