0800150
Головна
Блог
Торговий агент: чи можливо віддаленно приймати та обробляти замовлення?

Торговий агент: чи можливо віддаленно приймати та обробляти замовлення?

Торговий агент: чи можливо віддаленно приймати та обробляти замовлення?

Раніше вся комунікація проходила через торгового агента, особливо активні продажі. Ми систематизували  ваші запити, а також  наш досвід в існуючих проєктах,і підготували для вас статтю-дослідження на цю тему.

Сьогодні, коли технології розвиваються з такою швидкістю, що багато бізнес-процесів переносяться в онлайн-простір, постає питання: чи можлива віддалена робота для торгового агента? 

Як робити замовлення і організовувати процес продажів?  

Нині багато компаній, що займаються розповсюдженням товарів і послуг, переходять на онлайн-платформи, що дає змогу їм віддалено працювати.  

Уявіть, ви працюєте  торговим агентом і маєте робити замовлення для своєї компанії. І тут зараз все змінюється – щоб це зробити, вам необхідно просто мати список торгових точок, де ви передаете функціонал замовлення саме торговій точці сьогодні, ви можете використовувати онлайн-платформи, такі як сучасні та знайомі всім нам портали B2B, щоб замовити товари та послуги для своєї компанії.

Ці портали зручні для пошуку товарів, порівняння цін, вибору асортименту та оформлення замовлень. Усе це можна зробити з будь-якої точки світу, де є доступ до інтернету.  

Основні переваги для Торгової Точки інструменту для самостійного замовлення онлайн: 

  • Зручність: Ви можете зробити замовлення в будь-який зручний для вас час та місце, просто заходячи на веб-сайт.
  • Легкість використання: Інтерфейс інструменту простий та зрозумілий. Вам не потрібно мати особливих технічних навичок для здійснення замовлення.
  • Збереження часу: Ви можете швидко вибрати потрібні товари, додати їх до кошика та оформити замовлення всього за кілька кроків.
  • Збереження історії замовлень: Інструмент для замовлення зберігає вашу історію попередніх замовлень, що дозволяє вам швидко повторити попередній замовлення з необхідними змінами або без них.
  • Регулярні замовлення: Якщо ви регулярно замовляєте одні й ті ж товари, ви можете налаштувати персональний шаблон і дуже швидко зробити замовлення.

Найбільшою тривогою дистриб’юторів є можливість зупинки замовлень від ТТ. Вони також хвилюються, що конкуренти можуть витіснити їх з ринку.

Ми пропонуємо альтернативний інструмент, який не виключає торгового агента, а допомагає йому робити регулярні замовлення більше, і мотивувати клієнта розвивати свою ТТ з вашою допомогою. 

Розглянемо переваги віддаленої роботи. Для ефективної роботи необхідно рухатися у двох категоріях: збільшення продажів та зменшення витрат

Переваги віддаленої роботи торгового представника

Збільшити продажі:

Підвищення продажів можливе через використання ефективних інструментів і мотивації клієнтів замовляти більше через digital канали.

  • Спрощення процесу замовлення через digital канали – можливо збільшити продажі, даючи змогу торговельним точкам бачити всі необхідні дані та робити замовлення зручніше і дешевше.
  • Розширення асортименту та регулярні замовлення в торгових точках можуть призвести до зростання продажів, тому слід сфокусувати торгових представників на цьому питанні.
  • Використання digital каналів дає змогу клієнтам отримувати інформацію про новинки та акції швидше та простіше, що може стимулювати їх на повторне замовлення та збільшення обсягів замовлення.
  • Повернути ТТ, з якими не працювали, замовлення, зроблене в інтернеті, в 10 разів дешевше, ніж замовлення, отримане торговим представником. Ви просто даєте торговій точці інструмент для замовлення товарів, де ТТ бачить всі необхідні дані: ціна, залишок, і статус доставки
  • Фокусувати ТП на розширення асортименту і клієнта привчаємо робити замовлення регулярного асортименту в ТТ
  • Мотивувати клієнта замовляти більше через digital канали, за допомогою digital каналу клієнт отримає повну інформацію, ознайомиться повторно і буде простимульований на замовлення

Зменшити витрати:

Зменшення витрат можливе через оптимізацію роботи торгових представників і клієнтів, шляхом збільшення ефективності та скорочення часу на виконання завдань:

  • Збільшити кількість ТТ на одного ТП (раніше на одного торгового припадало 100 ТТ, зараз торговий агент може обслуговувати 200-50 ТТ, оскільки йому не потрібно особисто кожну відвідувати, а значить, це економія пального і часу) Наразі основне завдання ТП розширюватиме асортимент.
  • Збільшити кількість ТТ на одного ТП (раніше на одного торговельного припадало 100 ТТ, зараз торговельний агент може обслуговувати 200-50 ТТ, оскільки йому не потрібно особисто кожну відвідувати, а отже, це економія пального та часу) Наразі основним завданням ТП буде розширювати асортимент
  • Зменшити середній час відвідування в ТТ з 15 до 10 хв (Тепер не потрібно витрачати час на 10 кроків візиту, агент не формує регулярне замовлення і підписання документів – це все робить клієнт через зручний інструмент)
  • Зменшити час на формування замовлення не за маршрутом (Замовлення не за маршрутом тепер робить клієнт сам, коли йому зручно і він не відволікає ТП на дзвінок для формування замовлення)
  • Прибрати час на повідомлення клієнту деталей по замовленню поза візитом (Бувають ситуації, коли після візиту у клієнта залишилися питання по замовленню або доставці, ТП витрачає час, щоб після візиту повідомити оновлені деталі замовлення або доставки клієнту, тепер же клієнт може самостійно проконтролювати зміни в системі, або отримати сповіщення в свій смартфон.
  • Поліпшення аналітики: Автоматизація дає змогу збирати й опрацьовувати велику кількість даних про продажі та клієнтів, що дає змогу краще розуміти потреби клієнтів, прогнозувати продажі та розробляти більш ефективні стратегії продажів. 

Висновки:

Звісно, для успішної віддаленої роботи потрібна організація, дисципліна і хороше розуміння процесів, і це досягається завдяки сучасним технологіям. 

У висновку можна сказати, що торговому агенту дистрибуції можливо віддалено працювати, робити замовлення для компанії та займатися продажами. Це вимагає використання сучасних технологій і потужної комунікації, та дає змогу значно збільшити масштаб і ефективність бізнесу.    

Якщо вам відгукується і ви досліджуєте це питання, то запрошуємо з нами покращувати дистрибуцію сьогодні:

Замовте демонстрацію ABM Digital Distribution!

Давайте разом робити ваш бізнес ще більш прибутковим!

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!